Da się - wyłączałem przez kontakt z BOK. Ale autor pytania chce WŁĄCZYĆ.Karlos20 pisze:Usługi nie da się wyłączyć, to opcja systemowa ustawiona na każdym numerze Play.
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
To też podczas kontaktu z BOK.


W PLAY przekierowania na:Plati pisze:Witam. Usługa dzieki ktorej mozna sie dowiedziec kto dzwonil gdy mam wylaczony telefon u mnie nie działa. Nie mam wlaczonej poczty glosowej.
Jak to wlaczyc?
Pozdrawiam
790998729
Przy wyłączonym: *62*790998729#
Powinieneś otrzymać SMSa z informacją o próbie połączenia po ustawienie w przekierowań na ten numer.
W T-MObile niestety nie wiem.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

To numer do "Notka SMS" poprawny to powinien być 790998725Maks SIM pisze:790998729
Takie coś trzeba?
gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#
Tak robiłem i nic to nie dało.zapytanie pisze:Takie coś trzeba?gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#
Pozostaje dobijać się do BOK i składać reklamacje do skutku.
Usługę NOTKA SMS trzeba najpierw wyłączyć, wysyłając SMS o treści:asdaf pisze:To numer do "Notka SMS" poprawny to powinien być 790998725Maks SIM pisze:790998729
STOP NOTKA pod numer 8042
po wyłączeniu NOTKI i ustawieniu przekierowań na 790998729
przychodzą powiadomienia o próbie połączenia. [sprawdzone praktycznie od kilku lat]
Oczywiście numer 790998725 też jest prawidłowy i powinny dochodzić powiadomienia.
Masz włączona pocztę głosową standart ? jeżeli nie masz - aktywuj ją kodem *111*56*1# lub przez Play24.
odczekaj,aż będzie aktywna, następnie ustaw przekierowania na:
790998725 lub 790998729
Sprawdź też czy w play24 przy usłudze <Poczta Glosowa Standart> masz ustawione powiadomienia jako "powiadomienia SMS"
może zatrybi

_____________________________________________________________
P.S. sprawdzałeś przekierowania z 790998729 ????
jeżeli nie to proszę spróbuj jeszcze z tym numerm.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2016, 21:56 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

Notkę mam wyłączoną, pocztę też, przekierowanie na końcówkę 29 powoduje załączenie notki sms.
Własnie specjalnie sprawdziłem jeszcze raz na testowym numerze w PLAY
i przy wyłączonej NOTCE SMS oraz ustawieniu przekierowania:
*62*790998729#
Pojawia się komunikat:
Po włączeniu telefonu przychodzi SMS z powiadomieniem o próbie połączenia.
Piszesz , ze masz wyłączona pocztę Głosową, to może ją sobie włącz(być może tym sposobem zainicjujesz prawidłowe działanie usługi <Ktoś dzwonił>) , poczytaj jeszcze raz mojego wcześniejszego posta.
Coś jest ewidentnie nie tak z Twoim numerem w takim razie.
-----
Edit 22:33
Wykonany test z przekierowaniem na numer 790998725
ten sam komunikat, oraz SMS z informacją o próbie połączenia.
__________________________________________________
P.S.
Ja tylko mogę przypuszczać, ze w ogóle nie sprawdziłeś tego numeru 790998729
skoro piszesz, że włączą się NOTKA SMS.
i przy wyłączonej NOTCE SMS oraz ustawieniu przekierowania:
*62*790998729#
Pojawia się komunikat:
To nie jest NOTKA SMS !!"Przepraszamy wybrany numer nie odpowiada, prosimy spróbować później"
Po włączeniu telefonu przychodzi SMS z powiadomieniem o próbie połączenia.
Piszesz , ze masz wyłączona pocztę Głosową, to może ją sobie włącz(być może tym sposobem zainicjujesz prawidłowe działanie usługi <Ktoś dzwonił>) , poczytaj jeszcze raz mojego wcześniejszego posta.
Coś jest ewidentnie nie tak z Twoim numerem w takim razie.
-----
Edit 22:33
Wykonany test z przekierowaniem na numer 790998725
ten sam komunikat, oraz SMS z informacją o próbie połączenia.
__________________________________________________
P.S.
Ja tylko mogę przypuszczać, ze w ogóle nie sprawdziłeś tego numeru 790998729
skoro piszesz, że włączą się NOTKA SMS.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

Również mam ten problem. Od 14go sierpnia numer w Playu- od razu wyłączyłem pocztę głosową i notkę sms i nie dostaję powiadomień o próbie połączenia gdy wyłączony i poza zasięgiem, również testowałem przekierowania na oba numery z 9 i 5 końcówką i dalej nic. Problem zgłoszony na play 24 i od 15.08 cały czas wisi "Rozpatrywane".
Zmieniłem nr na ....29 w tedy słychać inf z notki, możesz wysłać itd, powrót do ...25 i inf o niedostępności, ale brak info ze ktoś dzwonił. Poczty nie włączyłem. Poczekam jeszcze chwilę co na to boa, jeśli dalej bedzie to samo, to spadam do innej sieci.
P.S spr na dwóch nr.
..
P.S spr na dwóch nr.
..
Artur051
andx
Wasz problem z usługą ma jedną cechę wspólną:
BRAK Poczty Głosowej
Jeżeli chcecie mieć czyste sumienie, że czegoś nie zrobiliście
To pozostaje do sprawdzenia tylko ta jedna rzecz:
Aktywacja Poczty Głosowej,+ ustawienia przekierowań na 725,lub 729
i sprawdzenie czy czasami usługa <Ktoś dzwonił> nie zacznie działać.
Dlaczego boicie się aktywować Poczty Głosowej ?
Przy ustawieniu przekierowań na 725, 729 i tak poczta nie będzie wykorzystywana
- nic na tym nie stracicie.
Być może rzeczywiście są jakieś problemy w PLAY
andx
Wasz problem z usługą ma jedną cechę wspólną:
BRAK Poczty Głosowej
Jeżeli chcecie mieć czyste sumienie, że czegoś nie zrobiliście
To pozostaje do sprawdzenia tylko ta jedna rzecz:
Aktywacja Poczty Głosowej,+ ustawienia przekierowań na 725,lub 729
i sprawdzenie czy czasami usługa <Ktoś dzwonił> nie zacznie działać.
Dlaczego boicie się aktywować Poczty Głosowej ?

Przy ustawieniu przekierowań na 725, 729 i tak poczta nie będzie wykorzystywana
- nic na tym nie stracicie.
Być może rzeczywiście są jakieś problemy w PLAY
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

Dzięki za pomoc, ale niestety po wł. poczty i ustawieniu nr przekierowań dalej bez zmian 25 brak info, 29 notka sms, a jesli nie zmienię nr w przekierowaniach zgłasza sie poczta głosowa.
Starałem się pomóc, ale wynika, że to jednak jakiś błąd w systemie PLAY.
Tak myślę, czy ten błąd nie powstaje przy przenoszeniu numeru z innej sieci do PLAY.
Tak myślę, czy ten błąd nie powstaje przy przenoszeniu numeru z innej sieci do PLAY.
Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
/ Szczęśliwego Nowego Roku

A co zrobić w takiej sprawie?
Wyłączyłem telefon i zadzwoniłem z innego na ten wyłączony numer, pojawiła się informacja o niedostępności a zaraz potem cała oferta notki sms. A na dodatek zapłaciłem za to połączenie [dzwoniłem z orange].
Jak tę notkę wyłączyć i jak sprawić by takie połączenie było bezpłatne?
Dziwne to rozwiązanie play'a i utrudniające. W orange jest bezpłatnie i bez żadnych reklam notek.
PS. Sama usługa Już w zasięgu zadziałała tzn. przyszły wiadomości o próbie połączenia i dostępności na numer dzwoniący.
Wyłączyłem telefon i zadzwoniłem z innego na ten wyłączony numer, pojawiła się informacja o niedostępności a zaraz potem cała oferta notki sms. A na dodatek zapłaciłem za to połączenie [dzwoniłem z orange].
Jak tę notkę wyłączyć i jak sprawić by takie połączenie było bezpłatne?
Dziwne to rozwiązanie play'a i utrudniające. W orange jest bezpłatnie i bez żadnych reklam notek.
PS. Sama usługa Już w zasięgu zadziałała tzn. przyszły wiadomości o próbie połączenia i dostępności na numer dzwoniący.
Przeniosłem 2nr z Orange. Jeśli ma na to wpływ przeniesienie nr, to co może powodować problem? Czy poprzednie karty sim "pozostawiły" jakieś dane w telefonie, czy to raczej problem techniczny w Play? Powoli zaczynam żałować przenosin, dodatkowo widzę że bateria szybciej schodzi w Play, pewnie przez skakanie po sieciach.Maks SIM pisze:Starałem się pomóc, ale wynika, że to jednak jakiś błąd w systemie PLAY.
Tak myślę, czy ten błąd nie powstaje przy przenoszeniu numeru z innej sieci do PLAY.
@zapytanie
Wbij te kody które sam podawałeś albo w opcjach telefonu ustaw przekierowania ( gdy zajęty, gdy poza zasięgiem, gdy nie odbiera) na numer 790998725 tylko się nie pomyl i nie ustaw przekierowań dla wszystkich połączeń ( zawsze).zapytanie pisze:Takie coś trzeba?gdy zajęty *67*790998725#
gdy nie odpowiada *61*790998725#
gdy nieosiągalny *62*790998725#
No dobra ale ja nie chcę niczego włączać tylko pozbyć się płatnego połączenia do mnie i tej oferty o notce sms.
By wyłączyć wyślij SMS pod darmowy numer 8042 o treści: STOP NOTKAzapytanie pisze:No dobra ale ja nie chcę niczego włączać tylko pozbyć się płatnego połączenia do mnie i tej oferty o notce sms.