Witam,
opiekuję się 4 numerami w różnych taryfach RBM.Wszystkie do niedawna widoczne w Play24.
Kilka dni temu nie mogłem zalogować się na jeden z numerów, ale zrzuciłem to na karb chwilowego błędu systemu.
Jednak wczoraj wciąż nie mogąc się zalogować postanowiłem napisać zgłoszenie w Play24. Po zalogowaniu się pozostałe 3 numery był widoczne, więc z jednego z nich zrobiłem zgłoszenie. Wylogowałem się, zalogowałem ponownie i kolejnego numeru brak (zostały 2 z 4). Napisałem kolejne zgłoszenie.
Dziś już nie mogę się zalogować na numer, z którego zrobiłem oba powyższe zgłoszenia. Został mi tylko jeden numer w Play24, który pewnie padnie niebawem...
To jakaś akcja rugowania RBM z Play24?
Czy odpowiedź na zgłoszenia przychodzi na email czy do Play24 (do którego już nie mogę się zalogować)?
---
Pozdrawiam,
Maciej Loret