• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 535 z 692
  • 1
  • 533
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 692
 #882887  autor: kuczka76
 16 sie 2016, 16:51
Wiola_K pisze:Godzinę temu zadzwoniła Pani i 3 miesiące przed końcem umowy dostałam słynną ofertę za 25 zł. A jeszcze wczoraj dzwonił facet z firmy zewnętznej i proponował to samo za 45 zł. na 2 lata
Wiola miałaś więcej niż 3 miesiące do końca umowy ?
 #882894  autor: Wiola_K
 16 sie 2016, 17:36
Kiedy miałam lekko ponad 3 miesiące do końca umowy nie chciano mi dać tej oferty a kiedy zaczął się dokładnie jeden z trzech ostatnich miesięcy do końca umowy dało się włączyć ofertę.
 #882925  autor: marteen
 16 sie 2016, 21:55
Witam wszystkich.

Sprawa wygląda następująco - kilka miesięcy temu skończyła mi się umowa na abonament, która jest na mojego tatę (przeszła na czas nieokreślony). Przeczytałem kilka stron wstecz i większość z Was pisze o ofercie 25zl. Czy ta oferta dostępna jest dla każdego, kto jest w Play i odpowiednio długo się potarguje? Jeżeli tak, to w jaki sposób to sfinalizować, by nowa umowa była na mnie? Wypowiedzenie, zawarcie nowej umowy i dopiero cesja?
 #882964  autor: nowciu5
 17 sie 2016, 10:51
Witam,
mam króciutkie pytanko, a mianowicie czy wciąż jest możliwość przedłużania umowy rok przed końcem obecnej?
 #882968  autor: KC-KARLOS
 17 sie 2016, 11:34
nowciu5 pisze:Witam,
mam króciutkie pytanko, a mianowicie czy wciąż jest możliwość przedłużania umowy rok przed końcem obecnej?
Jest taka możliwość, sprawy są ustalane indywidualnie. Zapytaj o szczegóły sprzedawcę w salonie albo konsultanta. Ostrzegam, przedwczesne przedłużenie umowy może pozbawić Ciebie benefitów promocyjnych.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #882992  autor: nowciu5
 17 sie 2016, 13:17
Karlos20 pisze:
nowciu5 pisze:Witam,
mam króciutkie pytanko, a mianowicie czy wciąż jest możliwość przedłużania umowy rok przed końcem obecnej?
Jest taka możliwość, sprawy są ustalane indywidualnie. Zapytaj o szczegóły sprzedawcę w salonie albo konsultanta. Ostrzegam, przedwczesne przedłużenie umowy może pozbawić Ciebie benefitów promocyjnych.
no wiem własnie ;/ niestety na przeniesienia numeru jeszcze za daleko, a potrzebuję wymienić teraz telefon, bo wcześniejszy padł śmiercią tragiczną, plus zmienić warunki (bo płacę krocie a internetu zawsze brakuje na koniec miesiąca). Tak czy siak przeanalizuje czy się opłaci.
 #883101  autor: arosnow
 17 sie 2016, 23:22
Siema, posiadam trzy telefony na jednym abonamencie i na dwóch ok. miesiąca może dwóch temu skończyła się umowa, chciałbym ją przedłużyć ale w salonie oferują mi abo po 50zł na telefon (no limit i 6gb) plus telefony wg Playowej rozpiski, czy na składanie rezygnacji nie jest za późno? Chciałbym to szybko, ponieważ potrzebny mi telefon, ponadto interesuje mnie P9 ale kosztuje prawie 1500, czy jestem w stanie coś ugrać na warunkach chociaż, albo na cenie telefonu? Pozdro i dzięki za odpowiedź
 #883188  autor: Alex147
 18 sie 2016, 16:09
Kurna dzwoniła babeczka w sprawie przedłużenia umowy, zaproponowała rozsądną cenę za Z5Compact i coś rozłączyło (play...), oddzwaniłem na infolinię i połączyło z innym konsultantem, który zaproponował ofertę totalnie do niczego. :evil:
 #883192  autor: Wiola_K
 18 sie 2016, 16:21
Jak to jest z tym abinamentem na czas nieokreślony za 25 zł. Po 3 miesiącach tzn. 3 pełnych okresach rozliczeniowych można składać wypowiedzenie i znienić ofertę czy po 3 miesiącach od podpisania umowy? Ja mam okres rozliczeniowy od 10 i 11.08.wzięłam tę ofertę solo M. Kiedy ewentualnie mogę złożyć wypowiedzenie umowy i kiedy ewentualnie przeszłabgmna kartę.
 #883218  autor: gepard
 18 sie 2016, 20:48
Od razy możesz, po kolejnym pełnym okresie rozliczeniowym przejdziesz ma kartę czy co tam chcesz.
 #883220  autor: Wiola_K
 18 sie 2016, 20:52
Babka przez telefon mówiła że po 3 miesiącach mogę robić zmiany na numerze
 #883266  autor: gepard
 19 sie 2016, 01:06
Zmiany taryf, to jakieś nowe coś. Nie jesteś pierwsza.
Natomiast zmiana na kartę czy operatora to nie powinni być problemu.
 #883280  autor: certino
 19 sie 2016, 08:38
A ja mam pytanie do osób które przeskoczyły z 29,99 na 25 bezterminowo? Czy włączyli Wam ponownie Tidal i działa ? Ja niby w play24 mam włączony ale w samym Tidal wywala mi że, w twojej taryfie nie jest dostępny i mam do wyboru kontakt z konsultantem lub zakup za 19,99 miesięcznie. Konsultanci play odesłali mnie do supportu Tidal. Support napisał, że problem leży po stronie play. Pani w play powiedziała, że play ma chwilowe problemy i że dzień, dwa i ruszy. Ale było to w zeszłym tygodniu...
 #883288  autor: gepard
 19 sie 2016, 09:34
Jest problem z Tidalem, u mnie już ponad miesiąc. Aktywowali po zgłoszeniu, w P24 na zielono, ale nie idzie się zalogować. Kolejne zgłoszenia wiszą i nic się nie dzieje.
 #883308  autor: tarinQ
 19 sie 2016, 11:21
Cześć!

Mam umowę podpisaną 2016-06-13, to ta bezterminów-ka za 29 zł z 5 GB internetu i pełny no-limit.

Czy mogę bezproblemowo przejść na tą ofertę za 25 zł? To jest pełne 25 zł brutto? Czymś się ona różni znacząco od tej co posiadam? Czy tylko 5 zł tańsza i 2 GB więcej neta?

Pozdrawiam :)
 #883315  autor: Cichy51
 19 sie 2016, 11:41
tarinQ - jestem w podobnej sytuacji co ty. Z tego co wiem i po odpowiedziach od Play na zgłoszenia to musi upłynąć okres 3 miesięcy od podpisania aneksu byś mógł dokonać zmiany na koncie (taryfie). Czyli 13 września lub po tym terminie powinno Ci się udać zmienić . 25 PLN to koszt po odjęciu 5 PLN za e-fakturę i 5 PLN za zgody marketingowe ( ogólnie kosztuje ona 35 PLN ). Różni się od Replay 29.99 tym , że jest 5 PLN tańsza i 2 GB więcej neta.

Mi dzisiaj mija równe 3 miesiące i będę dzwonić po upragnione 25 PLN :D
 #883326  autor: kkyyoo
 19 sie 2016, 13:30
Dzięki Wam drodzy forumowicze, po raz kolejny przedłużyłem umowę na bardzo korzystnych warunkach... a przynajmniej tak mi się wydaje, że przedłużyłem, ale o tym za moment.
Ustaliłem z Panią z DUK następujące warunki: Oferta Dla Firm. Przez pierwsze 6miesięcy 0zł, następnie przez pozostałe 18 m-cy 19,99 netto umowa, czyli słynna oferta ze średnią 14,99 netto. W ofercie no limit + 7GB neta, do tego w okresie pierwszych 6 miesięcy internet no limit (w zasadzie 10GB, potem lejek 1MB).

Mam jednak dziwny problem. rozmowa odbyła się 17.08 z rana. Wszystkie zgody zaakceptowałem, telefonicznie wycofałem rezygnację i zgodziłem się na nowe warunki. Miałem dostać maila potwierdzające, a oferta miała być aktywna w max 48godzin(SMS potwierdzający).
Maila nie dostałem, SMSa informującego o nowej taryfie też nie, w play24 na stronie cały czas widnieje stara oferta, a usługi są "w trakcie wyłączania", czyli tak jakby moje wypowiedzenie było nadal aktywne. Miał ktoś podobną sytuację?
  • Strona 535 z 692
  • 1
  • 533
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 692
  • 1
  • 533
  • 534
  • 535
  • 536
  • 537
  • 692