A więc tak, jeśli chodzi o moje doświadczenia z rejestracją w Virgin Mobile.
Mam u nich dwa numery - swój i mojej mamy, przeniesione kilka lat temu z Play. Oba rejestrowane były na inne dowody osobiste, poprzez wysłanie pocztą skanów.
Numery były cały czas podpięte pod jedno konto, którego jestem administratorem. W międzyczasie ważność dowodów zarówno mnie jak i mamie wygasła.
Dzwoniłem dziś do nich w okolicach 10:00. Przygotujcie się na kilkuminutowe oczekiwanie na zgłoszenie konsultanta. Oprócz jakże słitaśnej muzyczki w tle, co chwila usłyszeć można było komunikat o dużej ilości osób próbujących dodzwonić się do CMOK-u. Zgadnijcie w jakim celu...?
Otóż sprawę można załatwić jednym telefonem. Rozmawiałem z gościem, wyjaśniłem mu jak sprawa wygląda.
I tak. Jeśli ktoś przeniósł do nich numer przed wejściem w życie zapisów z ustawy, może podczas rozmowy telefonicznej bez problemu, zabawy z kurierami i Ruchem potwierdzić dane z tymi, które mają w swoich systemach. Wymagane jest jedynie podanie: numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Numer dowodu osobistego jest zbędny.
Dane zostały potwierdzone przy jednej rozmowie dla obydwu numerów pomimo, że nie jestem właścicielem tego drugiego (czyli numeru mojej mamy).
Po kilku minutach od zakończenia rozmowy z CMOK-iem na oba numery telefonów przyszedł SMS potwierdzający aktualną rejestrację o treści
Wniosek o rejestracje numeru 48602xxxxxx zostal pozytywnie zweryfikowany. Numer zostal zarejestrowany na dane podane we wniosku. Pozdrawiamy Virgin Mobile
Jeśli ktoś ma podpięte pod jedno konto dwa numery rejestrowane na różne dane, niestety teraz jeden z numerów zostanie automatycznie odpięty i trzeba dla niego utworzyć osobne konto. Na jednym koncie można mieć jedynie numery rejestrowane na tę samą osobę.
To tak z grubsza, najważniejsze informacje. Jakieś dodatkowe pytania?
