• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #875925  autor: Marek_G
 08 lip 2016, 13:00
Tak jak w tytule tematu. Moja mama ma numer w taryfie Play Fresh z włączoną usługą zbieraj minuty. Dzisiaj chciałem jej przedłużyć ważność minut, wykonałem więc połączenie z telefonu w Orange. Połączenie trwało ponad 2 minuty ale licznik minut (*102#) nic nie ruszył. Próbowałem też ze stacjonarnego, efekt taki sam.
 #875931  autor: Marek_G
 08 lip 2016, 13:30
Dzięki. Czyli to pewnie u mnie jednostkowy przypadek. Trzeba będzie w Play24 zrobić zgłoszenie.
 #875944  autor: Marek_G
 08 lip 2016, 15:02
Miałem już pisać zgłoszenie ale myślę spróbuję jeszcze raz. Zadziałało. Pewnie mieli jakiś problem z platformą bilingową.
 #875946  autor: aizo
 08 lip 2016, 15:36
Może to mieć związek z awarią ogólnopolską zakończoną(w teorii) awarią Orange.

Połączenie nie może być zrealizowane.
 #875952  autor: slawekt
 08 lip 2016, 16:25
Marek_G pisze:Pewnie mieli jakiś problem z platformą bilingową.
Niekoniecznie. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak jestem w zasięgu któregokolwiek partnera roamingowego Play, to minuty doliczają się z opóźnieniem. Zjawisko to nie występuje w czasie przebywania w zasięgu macierzystym Play. W tym przypadku minuty doliczają się tuż po zakończeniu rozmowy.
 #875968  autor: bolek2004
 08 lip 2016, 18:07
Sprawdź sobie dokładnie czy przypadkiem nie została zmieniona taryfa i masz aktywne stare zm na tym numerze. Było kilka wątków na forum play odnośnie taryf z zm że jakimś cudem w systemie zmieniana była taryfa, mimo że minuty zostawały, a potem poprzepadały bo ktoś nie wiedział że nie ma już tej usługi włączonej.