• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #872461  autor: amczix
 19 cze 2016, 22:13
Witajcie,
zamówiłam dzisiaj telefon i powinnam miesięcznie płacić za niego 60zł, jednak niechcący nie wyraziłam zgody marketingowej i muszę automatycznie płacić więcej czyli 65,99 zł, czy da się to zaznaczyć w aplikacji mój orange, żebym mogła płacić 60 zł, a nie 65,99zł ? Jest taka opcja w mój orange, pytam osób które mają i mogą sprawdzić czy jest możliwość :)

W dziale obsługi powiedzieli że jest taka opcja, gdyż usługa jest ruchoma, ale mam dystans do tego co mówią dlatego Was pytam :)
 #872511  autor: Blank
 20 cze 2016, 09:29
@amczix, zaznacz, i skontaktuj się w poniedziałek na wszelki wypadek z BOK.

Od 8 do 20, możesz to zrobić po zalogowaniu się do Mojego Orange (www), wybierając Zgłoś Sprawę, a następnie kliknięcie w okienko jakie pojawi się z zaproszeniem do udziału w czacie z konsultantem.
Rozmowa na czacie jest rozmową tekstową.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament