Chodzi o to, że wg. Regulaminów LTE aby je wyłączyć Operator powinien o tym wcześniej powiadomić, a jak wiemy zapomniał o tym gdyż już od1czerwca nikomu aktywacja LTE nie zadziałała(niby ktoś z Play bajerował, że wszystko jest ok i nie skasowali ale wiemy jak było). Nowy Regulamin zaś wydali dopiero 6 czerwca. W związku z tym, że niejako nie wywiązali się ze swoich zapisów Regulaminu(brak info o wycofaniu LTE z RBM7MNP choć już 1czerca nie dało się aktywować) i z racji tego, że wrzawa się podniosła teraz dają możliwość aktywacji LTE zwalając na błąd itp, które wg.mojej oceny wycofają każdemu kto aktywuje teraz dopiero po 30dniach i będzie wszystko ok gdyż 6czerwca poinformowali w Regulaminie, że LTE znika z RBM7MNP.
Generalnie pewnie kilka dni będzie możliwość aktywacji LTE w RBM7MNP, która to zniknie i po upływie regulaminowych 30dni działania usługi nie da się się reaktywować, gdyż Regulamin LTE jasno informuje, że w RBM7MNP LTE zostało wycofane. Wszystko w ten sposób będzie zgodnie z prawem i zapisami Regulaminów. Dodatkowo przez ten czas uszczelnią system aby po koniecznej dla LTE migracji do RBM5 ustawiał ważność konta na 14dni(zgodnie z Regulaminem zmiany oferty).
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. 