• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 8 z 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
 #863180  autor: zoltan666
 24 kwie 2016, 14:05
Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam tutaj, bo pytanie dotyczy Play, a dokładniej Play24. Mam na Play24 kilka numerów na tym samym koncie. Trzy z nich są zarejestrowane, bo były przenoszone z Orange, a kilka jest nie zarejestrowanych. Dotychczas było tak, ze logowałem się do konta na swój główny numer i mogłem przełączać między wszystkimi numerami na koncie. Od kilku dni jest tak, że po zalogowaniu nie mogę się przełączyć między numerami zarejestrowanymi, bo wyskakuje mi coś takiego:
"Przepraszamy. Dostęp do informacji finansowych posiada tylko Administrator Play24. W celu wyznaczenia Administratora Play24 skontaktuj się z Obsługą Klienta. Jeśli posiadasz te uprawnienia, zaloguj się do Play24 używając numeru Administratora lub przełącz się na ten numer przy pomocy funkcji "Moje numery" na górze ekranu."
albo:
"Wystąpił błąd w trakcie komunikacji z serwerem. Spróbuj ponownie za chwilę. W razie ponownego wystąpienia błędu skontaktuj się z Obsługą Klienta."
Dotyczy to tylko numerów zarejestrowanych. Na każdy numer zarejestrowanych muszę się logować osobno.
Problem występuje tylko w Play24 na PC, na mobilnym Play24 tego nie ma.
Co to za jakaś "dobra zmiana"?
 #863183  autor: KC-KARLOS
 24 kwie 2016, 14:27
Zoltan: wyczyść ciasteczka i odpal stronkę jeszcze raz. Co jakiś czas zdarzają się takie "kwiatki", wtedy wywalenie plików tymczasowych rozwiązuje problem. A jeśli nie ustąpi - robią jakąś konserwację.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #863187  autor: zoltan666
 24 kwie 2016, 15:48
Ciasteczka nie pomogły, ale pomogło usunięcie etykiet przy tych 3 numerach co nie chciały wchodzić. Teraz wszystkie numery mam bez etykiet i mogę się między nimi przełączać, a jak tylko jakiemuś przypisze etykietę to już tego numeru sprawdzić nie mogę. Czyli raczej jakieś zmiany po stronie Play.
 #863213  autor: bolek2004
 24 kwie 2016, 20:09
Żadne ciasteczka nie pomogą, jest to awaria po stronie play, jest na forum play wątek. Problem występuje jeśli ktoś ma przy numerze ustawioną etykietę. Na teraz jedyny sposób to usunięcie etykiet żeby wszystko działało poprawnie.
 #863314  autor: Rozyk
 25 kwie 2016, 17:11
Działa natomiast podgląd w aplikacji mobilnej. Można spokojnie przełączać się między numerami z nadanymi etykietami.
 #863916  autor: marcinek243
 28 kwie 2016, 22:31
Tak. Wszystkie pakiety wpadają do jednego konta a ważność się nie sumuje. Jedynie przyjmuje datę najdłużej ważnego o ile dłuższa niż aktualnie posiadany.
 #863919  autor: xander21
 28 kwie 2016, 23:10
marcinek243 pisze:Tak. Wszystkie pakiety wpadają do jednego konta a ważność się nie sumuje. Jedynie przyjmuje datę najdłużej ważnego o ile dłuższa niż aktualnie posiadany.

Jesteś tego pewien, że się nie sumują? Bo ktoś chyba pisał, że się sumuej ten 1GB miesięcznie a pakiety internetowe też się sumują. Więc jak to w końcu jest? :)
 #863924  autor: xander21
 28 kwie 2016, 23:40
piechucki pisze:xander21 - marcinek dobrze "godo"

A może w formuła play się nie sumuje tylko? w taryfie lubie to się sumuje?
 #863926  autor: zoltan666
 28 kwie 2016, 23:46
GB się sumują (np. 1GB + 1GB = 2GB), ale nie sumuje się ich okres ważności (np. 7dni + 30dni = 30 dni, a nie 37).
 #863927  autor: xander21
 28 kwie 2016, 23:48
zoltan666 pisze:GB się sumują (np. 1GB + 1GB = 2GB), ale nie sumuje się ich okres ważności (np. 7dni + 30dni = 30 dni, a nie 37).

rok internetu za darmo, czyli co miesiąc 1GB przedłuża dane?
 #863948  autor: sa
 29 kwie 2016, 08:40
xander21 pisze:
piechucki pisze:xander21 - marcinek dobrze "godo"

A może w formuła play się nie sumuje tylko? w taryfie lubie to się sumuje?
W play nigdy nie było sumowanie ważności pakietów,a zawsze było to tak że mb czy GB miały ważność ostatniego włączonego pakietu.Sumowały się tylko same dane tj np. 500mb z 2GB ale ich ważność jak wyżej.A co do formuły mam formułę starter i moim zdaniem pakiety powinny się łączyć bo kod do odczytu mb/GB jest identyczny, a patrząc na co miesięczne odnawianie nic nie powinno przepaść ale nie sprawdzałam.Co play plubię to tam pakiety są ważne a. do zużycia danych b. do końca daty ważności konta no chyba że ma się ważność ustawioną przez przechodzeni między fakt-RBM a PLT na roczną ważność wtedy pakiety faktycznie mają standardową ważność czyli 30dni...Cuda z netem ważnym cały rok to tylko w OFnK.
 #864059  autor: marcinek243
 29 kwie 2016, 16:21
piechucki pisze:W formułach się nie sumuje.
Sam mam formułę i jeszcze 40gb z pakietu za 10zł które przedłuża obecny darmowy 1gb i do tego stan darmowy. A to wszystko w doładowaniu 5zł/50dni 8)
 #864121  autor: zoltan666
 30 kwie 2016, 00:38
Dziś ostatni dzień na aktywację, a pakiet Rok Internetu Za Darmo w Play24 zniknął. Próba aktywacji kodem USSD i informacja: Usługa chwilowo niedostępna. Brawo Play.
 #864129  autor: piechucki
 30 kwie 2016, 03:33
I pisząc "nie sumuje się" miałem właśnie na myśli okres ważności, natomiast same "GB-ty" oczywiście się sumują.
 #864131  autor: sa
 30 kwie 2016, 06:08
xander21 pisze:No właśnie chodziło mi o sumowanie danych, zeby nie wykorzystane nie przepadły.
W formule starter pakiet z 1GB jeżeli nie zużyty łączy się z kolejnym więc jeżeli miałeś jeszcze jakieś dodatkowy pakiet GB, to wszystko powinno się sumować i nic nie ma prawa przepaść.Co do dat ważności tu ważne jest utrzymanie ważności konta na wychodzące czyli te 5zł na 50dni,bo 1GB odnawia się z "automatu".
  • Strona 8 z 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9