• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 48 z 71
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 71
 #862619  autor: f0ku5
 20 kwie 2016, 13:47
Zależy od nadajnika...
Leci zawsze na pełnej prędkości, nie ma żadnych ograniczeń. W Warszawie przeważnie powyżej 20 mbit
 #862622  autor: piotras
 20 kwie 2016, 14:11
Chodziło mi właśnie o sytuację wieczorem w miastach (gęste zaludnienie), czy sieć się zapycha (jak u fioletowej konkurencji) czy spokojnie kilkadziesiąt mbit po LTE jest do dyspozycji.
 #863263  autor: Marjo
 25 kwie 2016, 13:20
Co się tyczy 3 urodzin to chyba obejdą bez echa.
Na profilu nju na "fejsbuku" odpisali tylko aby śledzić ich profil.
Znając życie jak już coś będzie to dla nowych abonentów a dla stałych nic.
 #863276  autor: Marjo
 25 kwie 2016, 14:17
Wystarczy aby to co jest teraz w promocji do września czyli wszystko komórkowe i w tym pakiet internetu 10GB zostało włączone jako stała oferta a nie promocja.
 #863987  autor: Micho
 29 kwie 2016, 11:16
Ja do tej pory byłem zadowolony z Nju i dziwiłem się, że sporo osób krytykuje tę sieć. Ale do czasu. Może sama oferta jest b.dobra ale poziom obsługi F A T A L N Y. Pierwszy zgrzyt był we wrześniu jak przenosiłem numer, błędna nazwa ulicy a w konsekwencji problem z przeniesieniem. Teraz kupiłem nowy telefon obsługujący nano sim więc chciałem kartę wymienić. Najpierw przysłali kartę do złego numeru (mam w Nju 2, głowny i dodatkowy) ale to z mojej niewiedzy więc ok. Dzisiaj przysłali drugą kartę, już do właściwego numeru, dzwonię aktywować i dowiaduję się, że numer karty sim która dostałem nie zgadza się z numerem w ich systemie :)
Teraz mam czekać, bo napiszą @ do osoby wysyłającej, czy może zmienić w systemie ten numer czy muszę 3 raz składać zamówienie.
Ktoś miał takie cyrki i jak sprawa się zakończyła? Nowy tel leży od tygodnia i używać nie mogę bo nie potrafią prostej sprawy załatwić.
 #863992  autor: mikkel
 29 kwie 2016, 11:35
To sobie przytnij kartę starą a jak będziesz miał nową to podmienisz.
Niestety cyrki są.
Pisałem kiedyś zgłoszenie w imieniu mojej mamy bo traciła zasieg, pomimo że nie było podstaw ku temu. Odpisali że u nich wszystko jest ok. ale jakoś dziwnie problem ustał.
Ja to bym podsumował tak że może obsługa jest średnia ale jeśli wziąć pod uwagę ceny i ofertę to naprawdę nie ma na co narzekać - przynajmniej takie jest moje zdanie.
Ja sobie cenię jakość obsługi oraz rozmów dlatego płacę więcej w TM i jestem bardzo zadowolony ze współpracy z tą siecią a przerabiałem już wszystkich.
 #864083  autor: Micho
 29 kwie 2016, 20:31
W końcu włączyli mi nową kartę. Tylko nie działa mi LTE. H+ jest a LTE nie włącza się. W zasięgu LTE jestem, inną kartą Virgin sprawdzałem i był LTE.
 #872386  autor: Mel
 19 cze 2016, 11:35
Od razu coś mi się nie podobało w ostatnim rachunku. Prawie 45zł za wszystko komórkowe plus nju dodatkowy. Dociążyli mnie na 6,54zł. Z czego 58gr za telefon na komórkę do Plusa....
 #872515  autor: poziom
 20 cze 2016, 09:36
Najszbyciej rozwiązana reklamacja 24h.
Fakturę z błędną kwotą zaksięgowali i wystawili nową z poprawną.


Dzień dobry,

otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, opłat.

W pełni się z Panem zgadzamy dlatego rozpatrzyliśmy reklamację pozytywnie. Opłata za maksymalne dociążenie doliczona została z powodu błędu systemu.

Wprowadziliśmy korektę do faktury

Przepraszamy za powstałe niedogodności.

Dziękujemy za zaufanie.

Pozdrawiamy,
Nju mobile
 #872632  autor: Gregrin
 20 cze 2016, 16:14
poziom pisze:Dziękujemy za zaufanie.
Padłem XD Wiedza ze był błąd systemu (chyba nie są w stanie określić kont których dotyczy) i naliczyli nieprawnie wielu osobom dopłaty do faktur i równocześnie nic z tym nie robią tylko czekają na zgłoszenia od osób które się zorientują :D Następnie osobom którzy sprawdzili fakturę dziekuja za zaufanie :D
Taki tekst powinien zaczynać maila/sms'a wysłanego do KAŻDEGO klienta z prośba o sprawdzenie faktury bo była awaria techniczna...
  • Strona 48 z 71
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 71
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 71