Witam,
Chciałbym zapytać czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak rozwiązać poniższy problem.
Zacznę od oczątku: Rodzice posiadają tel. komórkowy na abonament w sieci "N". W związku z faktem, że koszty z połączeń były stosunkowo wysokie w porównaniu z ilością wydzwanianych minut, zaproponowałem rodzicom wprowadzenie zmian (z uwagi na kończącą się umowę z dniem 31.03.2016 w "N"), początkowo myślałem o przejściu do operatora "V" (operator V umożliwia załatwienie wszystkich formalności drogą elektroniczną) ale z uwagi na specyfikę wykonywanych połączeń i ilość połączeń stwierdziłem, że korzystniej będzie jeżeli przeniesiemy numer do operatora "T" (usługa "na kartę") (u operatora "T" formalności związane z przeniesieniem numeru "na kartę" należy załatwiać osobiści w salonie). W związku z powyższym rodzice pojechali do salonu operatora "T" i powiedzieli, że aktualnie numer jest w sieci "N" na abonament i chcą przenieść numer do "T" "na kartę". W międzyczasie konsultant w salonie czarował i informował jakie to zalety ma podpisanie umowy na 24 m-ce wraz z abonamentem. Rodzice byli przekonani, że wszystkie dokumenty które zostały podpisane dotyczą przeniesienia numeru na kartę (wiem, wiem zaraz napiszecie - CZYTAĆ UMOWE !!!) ale ku mojemu zdziwieniu po przyjeździe do domu okazało się, że dokumenty dotyczą umowy na 24 m-ce.
Po godz. rodzić ponownie odwiedzili salon operatora "T" i powiedzieli, że nie o to chodziło... Konsultant przyznał rację (powiedział, że rzeczywiście rozmawiali o przeniesieniu numeru na kartę) ale myślał, że akceptują jego ofertę na abonament (jak sam przyznał jest to nieporozumienie). W związku z tym, że umowa została podpisana poinformował, że koszt zerwania umowy to 600 PLN a reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie. Umowa ma obowiązywać od 1.04.2016. I co w takiej sytuacji ??? W jaki sposób zmienić typ umowy ? Nie chcemy wiązać się kolejną umową, potrzebny jest pre paid a nie abonament. Pisać reklamacje, odwołania ? Na co się powołać ?
Chciałbym zapytać czy jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak rozwiązać poniższy problem.
Zacznę od oczątku: Rodzice posiadają tel. komórkowy na abonament w sieci "N". W związku z faktem, że koszty z połączeń były stosunkowo wysokie w porównaniu z ilością wydzwanianych minut, zaproponowałem rodzicom wprowadzenie zmian (z uwagi na kończącą się umowę z dniem 31.03.2016 w "N"), początkowo myślałem o przejściu do operatora "V" (operator V umożliwia załatwienie wszystkich formalności drogą elektroniczną) ale z uwagi na specyfikę wykonywanych połączeń i ilość połączeń stwierdziłem, że korzystniej będzie jeżeli przeniesiemy numer do operatora "T" (usługa "na kartę") (u operatora "T" formalności związane z przeniesieniem numeru "na kartę" należy załatwiać osobiści w salonie). W związku z powyższym rodzice pojechali do salonu operatora "T" i powiedzieli, że aktualnie numer jest w sieci "N" na abonament i chcą przenieść numer do "T" "na kartę". W międzyczasie konsultant w salonie czarował i informował jakie to zalety ma podpisanie umowy na 24 m-ce wraz z abonamentem. Rodzice byli przekonani, że wszystkie dokumenty które zostały podpisane dotyczą przeniesienia numeru na kartę (wiem, wiem zaraz napiszecie - CZYTAĆ UMOWE !!!) ale ku mojemu zdziwieniu po przyjeździe do domu okazało się, że dokumenty dotyczą umowy na 24 m-ce.
Po godz. rodzić ponownie odwiedzili salon operatora "T" i powiedzieli, że nie o to chodziło... Konsultant przyznał rację (powiedział, że rzeczywiście rozmawiali o przeniesieniu numeru na kartę) ale myślał, że akceptują jego ofertę na abonament (jak sam przyznał jest to nieporozumienie). W związku z tym, że umowa została podpisana poinformował, że koszt zerwania umowy to 600 PLN a reklamacja może nie zostać rozpatrzona pozytywnie. Umowa ma obowiązywać od 1.04.2016. I co w takiej sytuacji ??? W jaki sposób zmienić typ umowy ? Nie chcemy wiązać się kolejną umową, potrzebny jest pre paid a nie abonament. Pisać reklamacje, odwołania ? Na co się powołać ?