• Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
    :thumbup:
Wiesz coś o nowej promocji u operatora? Podziel się tutaj z innymi użytkownikami!
:thumbup:
Regulamin forum: W tym dziale, można dowolnie rozwijać tematy związane z różnymi promocjami bonusami i innymi podobnymi.

Pamiętaj!
Przy zakładaniu tematu proszę dopisywać prefix!
[ABO]-ABONAMENT
[KARTA]-KARTA
[@]-internet
[INNE]-NIE DOTYCZY/INNE
  • Strona 7 z 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35
 #858325  autor: xander21
 25 mar 2016, 19:16
Przemix pisze:na żadnej przeglądarce nie działa wysyłanie, pewnie przez to że już zamówiłem kiedyś.
Edit: i tak jak myślałem, parę literówek w adresie, inny mail, i poszło.
Ja zmieniłem w danych wysyłki samo imię (zmyślone). i tak listonosz trafi :mrgreen:
 #858337  autor: reboot
 25 mar 2016, 20:01
Koledzy jak to jest z ważnością darmowych starterów?
Mam takie jak na zdjęciu.
Ten 5GB jak rozumiem ma 5 GB ważne 30 dni, ale ważność startera to 10 dni, więc de facto trzeba wykorzystać 5 GB w 10 dni.
A ten drugi? Na opakowaniu nie ma żadnych informacji ile jest ważny starter i pakiet 1 GB i jaki warunek trzeba spełnić, aby otrzymać ten 1 GB. 7 dni? 10 dni?

Obrazek

WKS
 #858356  autor: jakubd
 25 mar 2016, 21:31
Ważność zawsze taka sama w RBM - 10 dni. Nie trzeba nic robić, masz ten 1 GB zawsze, a w starterze dla gracza - dodatkowe 5 GB (razem 6 GB) bez żadnych dodatkowych czynności.
Sam pakiet danych jest ważny 30 dni, ale musisz jakoś przedłużyć konto (trzeba doładować), żeby z tego skorzystać.
 #858357  autor: jakubd
 25 mar 2016, 21:33
Informacja dla zamawiających Plusowe karty mających problem z formularzem:
Pomaga często wpisanie numeru domu i mieszkania razem z nazwą ulicy, a w polach odpowiednich zostawiamy np. minusy.
 #858390  autor: garfield-
 25 mar 2016, 23:21
a w jaki sposób objawia się ten błąd ?
Pytam, bo wypełniłem, kliknąłem zamówienie i podziękował na końcu i tyle. Zrobione w FF
 #858393  autor: zoltan666
 25 mar 2016, 23:35
A jakie plusy ma ten starter Plusa, bo powiem szczerze, że nie widzę w min nic ciekawego?
Wczoraj zamówiłem 2 startery T-Mobile z serii 10 GB za 7 zł. na 7 dni tyle tylko, ze w T-mobile nie dają żadnego potwierdzenia zamówienia np. na e-mail.
 #858439  autor: xander21
 26 mar 2016, 14:13
A ja uruchomiłem starter t-mobile z zaszłej puli darmówek z 1GB na tydzień. W czwartek aktywowałem i do dziś czekam na 1GB. Ciągle piszę trwa aktywacja. Tak długo nie czekałem w żadnej sieci na cokolwiek. T-mobile najdroższa sięć i najgorszy system komputerowy. ehhh. a myślałem, że na odwrót czym droższa sieć tym wyższa jakość? :?
 #858782  autor: jakubd
 29 mar 2016, 13:57
garfield- pisze: a w jaki sposób objawia się ten błąd ?
Pytam, bo wypełniłem, kliknąłem zamówienie i podziękował na końcu i tyle. Zrobione w FF
Kliknięcie przycisku zamawiania nie powoduje żadnej reakcji. W konsoli błędów JS widać tylko jakiś komunikat błędu.
zoltan666 pisze: A jakie plusy ma ten starter Plusa, bo powiem szczerze, że nie widzę w min nic ciekawego?
To nie jest wątek o analizie ofert, a jedynie o tym, że są darmowe startery. Ja też w nim nic nie widzę :)
xander21 pisze:A ja uruchomiłem starter t-mobile z zaszłej puli darmówek z 1GB na tydzień. W czwartek aktywowałem i do dziś czekam na 1GB. Ciągle piszę trwa aktywacja.
Tak, to znany problem, choć mają na to regulaminowo 72h. Zawsze możesz zadzwonić na infolinię i zapytać :)
 #858784  autor: Spioszek
 29 mar 2016, 14:13
reboot ile czekałeś na starter 5GB w RBM?
 #858792  autor: Gregrin
 29 mar 2016, 14:43
zoltan666 pisze:A jakie plusy ma ten starter Plusa, bo powiem szczerze, że nie widzę w min nic ciekawego?
Mozna przenieść do innej sieci ;)
 #858796  autor: zoltan666
 29 mar 2016, 14:55
Znalazłem pewien plus startera z Plusa. Mogę na nim aktywować Nocny Transfer i w tydzień wykorzystać ile się da. ;)
 #858808  autor: xander21
 29 mar 2016, 16:24
Uruchomił mi się pakiet 1GB t-mobile. Przedtem kupiłem pakiet za 5zł i mam 0zł na kilka dni.
Niby pakiet na tydzień a 5go dnia trzeba wykupić nowy pakiet. A do tego 2 dni ponad wszystko się aktualizowało, więc mam ok 3 dni na testowanie. Najgorsza sięć, ściema goni ścieme :lol:


Już w redbull mobile miałem darmowy 1GB na 10dni. To przepaść, ile jeszcze t-mobile musi się nauczyć od innych.
 #858966  autor: reboot
 30 mar 2016, 13:43
darkangel pisze:reboot ile czekałeś na starter 5GB w RBM?
29 lutego złożyłem zamówienie, 3 marca wysłali i jakoś w ciągu około tygodnia doszło.

WKS
 #858981  autor: xander21
 30 mar 2016, 14:35
A ja dalej testuje darmówkę t-mobile. I jestem rozczarowany. Mam 2GB i zostało 2dni do końca. Ledwo co musnełem neta, bo prędkosć nie przekracza 2Mb/s. Po co mi tak wolny net? Juz neostrada szybciej chodzi 10Mb
 #859104  autor: saximel
 30 mar 2016, 21:12
Wysyłał ktoś sms aktywacyjny na inny niż jest na ulotce z tych nowych starterów t-mobile/heyah żeby spróbować czy można inną taryfe aktywować?
 #859199  autor: zoltan666
 31 mar 2016, 11:12
Czy starter RBM 5GB mogę po wykorzystaniu GB przenieść potem do Formuły Play na kartę i skorzystać z darmowego 1GB przez rok?
 #859206  autor: garfield-
 31 mar 2016, 11:40
zoltan666: Tak.
 #859563  autor: Skayto
 01 kwie 2016, 21:02
wlasnie przyszedl mi starter z T-mobile, w ktorej mozna aktywowac nielimitowane rozmowy do wszystkich za 7 zl na 7 dni +10GB . Tutaj pojawia sie problem, wysylam sms aktywujacy promocje, nastepnie przychodzi mi sms zwrotny, ze moj numer zostal zgloszony do promocji. Mial juz ktos do czynienia z ta promocja i wie jak dlugo trzeba czekac na aktywacje tej promocji?
 #859566  autor: zoltan666
 01 kwie 2016, 21:16
"9.3. Warunkiem aktywacji opcji jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące oraz stanu konta umożliwiającego pobranie opłaty cyklicznej za opcję w wysokości 7 zł.
9.4. Warunkiem korzystania z opcji jest posiadanie konta aktywnego na połączenia wychodzące.
9.5. Aktywacja opcji usługowej nastąpi w ciągu 72 godzin od momentu zarejestrowania przez Operatora zlecenia aktywacji i zostanie potwierdzona wiadomością SMS."


Też zamówiłem ten starter i czekam na niego. Niestety T-Mobile nie daje żadnego potwierdzenia zamówienia, np. na e-mail.
  • Strona 7 z 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 35