Witam.
Mam oto taki problem: zepsuł mi się telefon, który wziąłem w Orange w abonamencie (gwarancja jeszcze obowiązuje). Mam wszystko co trzeba, tj. umowę z Orange i kartę gwarancyjną, ale nie posiadam niestety dowodu zakupu (zgubiłem). Teraz pytanie, czy w takiej sytuacji mogę oddać telefon do naprawy? Wiem, że regulamin Orange wymaga dowodu zakupu przy takich sytuacjach, lecz biorąc pod uwagę fakt, że mam umowę i kartę gwarancyjną, istnieje jakakolwiek realna szansa na pozytywne załatwienie tejże sprawy?
Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.
Mam oto taki problem: zepsuł mi się telefon, który wziąłem w Orange w abonamencie (gwarancja jeszcze obowiązuje). Mam wszystko co trzeba, tj. umowę z Orange i kartę gwarancyjną, ale nie posiadam niestety dowodu zakupu (zgubiłem). Teraz pytanie, czy w takiej sytuacji mogę oddać telefon do naprawy? Wiem, że regulamin Orange wymaga dowodu zakupu przy takich sytuacjach, lecz biorąc pod uwagę fakt, że mam umowę i kartę gwarancyjną, istnieje jakakolwiek realna szansa na pozytywne załatwienie tejże sprawy?
Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi.