• Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
 #856043  autor: pogodabartek
 13 mar 2016, 15:59
Jak zwykle Plus dał ciała i okroił na maxa menu i ustawienia !!!

1. Brak wyboru pasm LTE, a w Huawei B315s-22 przy pomocy programu LTE Watch można wymusić konkretne pasma LTE 800/1800/2100/2600 MHz.

W wersji z Telia w Huawei E5186s-22a działa wymuszanie pasm bez osobnych programów !!! ( zdjęcie w załączniku )

2. Router nie zapamiętuje kodu PIN przydatne jeśli ktoś ma włączony PIN karty SIM by dzieci nie korzystały itp.
3. Brak wyboru ustawień sygnału do anteny - anteny wbudowane/anteny zewnętrzne problem taki sam jak w Huawei B315, który po ok pół roku dopiero został rozwiązany poprzez aktualizację oprogramowania.
4. Brak ustawień TEL1 i TEL2 nie wiadomo które gniazdo RJ11 do czego jest.

Kiedy Plus usunie te wady w oprogramowaniu ?

Czy Plus musi zawsze swoje łapy wsadzać w czyjeś oprogramowanie ?

Jak dodać tu załącznik ze zdjeciem ?

Zdjęcie z aukcji z pewnego znanego serwisu aukcyjnego poniżej jako link i dowód.

Zdjęcie numer 5

http://allegro.pl/huawei-e5186s-22a-rou ... 26980.html
 #856048  autor: barek16
 13 mar 2016, 16:17
No proszę, a pod Twoją recenzją na bez-kabli ktoś pytał czy wymuszanie częstotliwości przez LTEWatch[H] działa. Już miałem odpisać że działa bo znalazłem wiele screenów gdzie na innym sofcie (at i de zróżnych sieci) ludzie wymuszali. Ehh nasz Polkomtel kochany.
Ciekawe czy da się go zdebrandować metodą taką jak b315.
 #858076  autor: pogodabartek
 24 mar 2016, 11:01
Odpowiedź Plusa na reklamację:

Znak: OKR/RenLe/4102967/23.03.16


Szanowny Panie

W odpowiedzi na zgłoszenie otrzymane 13.3.2016 r. dotyczące routera marki Huawei E5186 informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.

Wyjaśniam, iż zgłoszony problem nie podlega rozpatrywaniu w trybie postępowania reklamacyjnego określonym w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
dla Abonentów. W trybie postępowania reklamacyjnego rozpatrywane są jedynie kwestie dotyczące niewykonania lub nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych.

Wyjaśniamy, iż pomiędzy Panem, a Polkomtel Sp. z o.o. zawarta jest Umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych, za których poprawne wykonanie odpowiedzialny jest Polkomtel Sp. z o.o. Jednocześnie za wady lub usterki zakupionego routera odpowiada producent, który udzielił gwarancji na zakupiony sprzęt.

Ponadto zaznaczam, iż 29.7.2014 r. podpisał Pan Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus dla numeru 601******4 na warunkach Regulaminu Promocji „POWER LTE z modemem lub routerem na 24 m-ce”. W ramach ww. podpisanej Umowy zakupił Pan router model Huawei B593S-22.

Jednocześnie proponuję dokładnie zapoznać się z instrukcją obsługi użytkowanego modelu zakupionego routera Huawei E5186.

Z poważaniem

Renata Lewandowska
Doradca Klienta Biznesowego

Czyli nie mam prawa kupić routera na wolnym rynku,a to że oni dają swoje nakładki i wycinają połowę funkcji to jest wina klienta i Huawei i tam każą do producenta odsyłać router na gwarancję-Paranoja !!!

Plusie kochany:
po co dawałeś własne logo i zmieniałeś ustawienia
po co dałeś własne nakładki
po co wyciąłeś możliwość wyboru anteny zew/wbudowana
po co wyłączyłeś możliwość zapamiętania kodu PIN

Już od routerów:
Huawei B593u-12
Huawei B593 s-22
Huawei B315
powielasz te same błędy, czy u Was w dziale technicznym pracują ludzie bez rozumu i nie patrzący na dobro użytkowania/wygody sprzętu przez klienta ?

Czy lepiej mieć o sobie pisane same złe rzeczy ?

Czy zawsze musicie swoim klientom utrudniać życie?