• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #854074  autor: rafapak
 02 mar 2016, 19:10
hej

Jestem tutaj nowy. Pozdrawiam wszystkich. Mam prośbę o pomoc. Dwa tygodnie temu przez przypadek zadzwonił do mnie do Anglii mój ojciec który ma komórkę w nju mobile w pakiecie 19 zł. Rozmowa trwała może minutę. Na fakturze od nju mobile zobaczyłem że czas rozmowy to 144 minuty i kwota do zapłaty to około 340 złote. Kontaktowałem się z angielską siecią O2 w której mam telefon komórkowy i dowiedziałem się że nie rejestrują rozmów przychodzących więc nie jestem w stanie udowodnić ile trwała moja rozmowa z ojcem. Dowiedziałem się od nju mobile że rozmowa między innymi kończy się kiedy osoba do której się dzwoni rozłączy się. Ja się rozłączyłem po upływie minuty kiedy skończyłem rozmawiać z ojcem. Czy ktoś może mi pomóc wyjaśnić co mogło się stać takiego że nju mobile w swoim systemie widzi że rozmowa trwała 144 minuty kiedy w rzeczywistości trwała może minutę? Czy coś jest nie tak z telefonem mojego ojca ? Dlaczego naliczono impulsy za 144 minuty skoro rozmowa trwała około minutę? prośba o jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam. Rafał
 #854103  autor: Niezgodna7
 02 mar 2016, 22:20
a ile jest za jedną minutę? 2,36zł ?
(z Nju do o2)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis