Gregrin pisze:Skorzystałem z czatu Orange i podobno są jakieś problemy z virgin. Radzą próbować w salonie firmowym. Ja bym spróbował przez inna sieć jeśliby w Orange dalej nie dawali rady...
Problemy to ja mam :/ W sumie to niezły cyrk w tym Orange mają jeżeli chodzi o moją osobę, słuchajcie... otóż dzisiaj się dowiedziałem w dwóch niezależnych salonach Orange, że ja do Orange na kartę (nawet nie konkretny numer tylko ja personalnie) nie będę mógł przenieść numeru z żadnej sieci bo... mam jakieś dwa aktywne konta w systemie Orange, które nie zgadzają się z aktualnymi moimi danymi i nie mogą mnie zarejestrować jako nowego klienta, a na tych starych kontach nie mogą bo właśnie dane się nie zgadzają

nie wiem o jakie dane chodzi ale przypuszczam, że o nr dowodu bo ten się zmienił od tego czasu kiedy miałem powyższe oferty. Jedno konto to pozostałość po ofercie na kartę, a drugie to po nju mobile na abonament, i tu ciekawostka te konta są pozostałością po tym samym numerze który był między tymi ofertami przenoszony

Kolejna ciekawostka to, że inne konta po starych usługach jakie miałem w Orange w czasie kiedy miałem ofertę na kartę czy nju są zamknięte tj. po neostradzie i nr stacjonarnym. Ale najlepsze jest to, słuchajcie... gdybym chciał przenieść numer na ofertę abonamentową to i owszem mam taką możliwość od ręki w salonie, internet czy telefon!!!
Normalnie brak słów, straciłem ze dwie godziny na ustalenie tych informacji bo oczywiście w salonach jakich byłem nie potrafili mi wytłumaczyć dlaczego nie mogę przenieść numeru, dopiero po ich rozmowach telefonicznych z jakimś supportem gdzie podawali jakiś numer i dane właściciela salonu przekazali mi te powyższe informacje

Miał ktoś z Was podobny przypadek? A może ktoś z forum jest mi w stanie pomóc w przeniesieniu numeru z Virgin do Orange na kartę, bo skoro na abo można to czemu na kartę nie
