• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #851094  autor: Tapir
 14 lut 2016, 16:21
Po ponad 15 latach żona postanowiła rozstać się z Plus-em. Słaba oferta tego operatora zadecydowała o zmianie operatora, a wybór padł na Orange.

Wczoraj żona zgłosiła chęć przeniesienia numeru do Orange oraz wybrała telefon w ich ofercie. Niestety żona nie otrzymała żadnego potwierdzenia złożenia zamówienia, żadnego sms-a czy e-maila. Czy to normalne?

Czy Orange wysyła w takim przypadku jakieś potwierdzenie pocztą elektroniczną?

Moje drugie pytanie - po zgłoszeniu chęci przeniesienia numery wyświetlony został numer tymczasowy. O co chodzi z tym numerem tymczasowym?

Trzecie moje pytanie - jak długo trwa przenoszenie numeru z Plus do Orange?
 #851110  autor: Voltman1988
 14 lut 2016, 18:12
Numer tymczasowy to nomer ktury dostaniesz do czasu przeniesienia numeru docelowego.

Przenoszenie nie trwa długo. Zalezy jaka podales date
 #851153  autor: Tapir
 14 lut 2016, 23:00
Voltman1988 pisze:Numer tymczasowy to nomer ktury dostaniesz do czasu przeniesienia numeru docelowego.
Tylko po co ten numer skoro umowa z Plusem obowiązuje jeszcze trzy tygodnie?
 #851172  autor: kaciuxox
 15 lut 2016, 09:28
Kartę sim z numerem tymczasowym otrzymujesz od razu z umową i jest możliwość korzystania z oferty jaka wybrała zona, tylko na numerze orange. Na simke od pomaranczy z dniem przeniesienia z plusa zostanie dodany dotychczasowy numer, a tymczasowy zniknie.
Jeżeli chodzi o potwierdzenie, jeżeli zamówienie składaliście on-line, to samą informację otrzymasz dopiero po weryfikacji danych-do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia. Jeżeli zamawiałeś przez infolinie, takie info niekoniecznie przyjdzie.
 #851313  autor: orson_dzi
 15 lut 2016, 21:30
Tapir pisze:Tylko po co ten numer skoro umowa z Plusem obowiązuje jeszcze trzy tygodnie?
Na coś numer z Plusa trzeba przenieść, po to potrzebujesz karty Orange.
kaciuxox pisze:Jeżeli chodzi o potwierdzenie, jeżeli zamówienie składaliście on-line, to samą informację otrzymasz dopiero po weryfikacji danych-do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Potwierdzenie złożenia zamówienia powinno być od razu. Po weryfikacji byłaby kolejna wiadomość. Dla pewności skontaktuj się z Orange i dopytaj, czy zamówienie się zapisało.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #851387  autor: Tapir
 16 lut 2016, 12:35
Ponowne zgłoszenie chęci przeniesienia numeru i tym razem ma e-mail przyszło potwierdzenie. Co dziwne, tym razem nie było możliwości zapłacenia punktami Payback.

Leo, żona skorzystała z promocji Walentynkowe szalone dni. LG G3 zamiast 369zł jest za 169zł w Smart Plan LTE Open. Czy w promocji czy też bez tej promocji, to oferta bije na głowę ofertę Plusa nawet pomimo posiadania w tej sieci sporej zniżki.

Zobaczymy ile potrwa przeniesienie numeru. Umowa z Plusem obowiązuje jeszcze przez niespełna 3 tygodnie. Czy to prawda, że w takiej sytuacji nowy operator załatwia wszystkie formalności i nie ma konieczności zgłaszania rezygnacji z dotychczasowego operatora w jego puncie obsługi/salonie?
 #851389  autor: Leo
 16 lut 2016, 12:39
Tak. Numer sam się przeniesie automatycznie z chwilą wyłączenia i zakończenia umowy w Plusie (koniec okresu rozliczeniowego). Jeśli korzystaliście z planu Open połączonego z usługami stacjonarnymi to wyklucza to zastosowanie 6 miesięcy gratis.
 #851445  autor: Tapir
 16 lut 2016, 17:09
Leo pisze:Jeśli korzystaliście z planu Open połączonego z usługami stacjonarnymi to wyklucza to zastosowanie 6 miesięcy gratis.
Tak, od lat korzystamy z usługi telefonu stacjonarnego oraz Internetu (jeszcze wczasach TP).

Może ktoś się orientuje czy telefony "na abonament" w Orange maja simlocka?
 #852173  autor: Tapir
 21 lut 2016, 10:25
Telefon już odebrany. Okazało się, że nie ma simlocka. Dziwi mnie natomiast fakt, że przy podpisywaniu umowy nie można było zrezygnować z "prezentu" jaki daje Orange czyli konta bankowego Orange Finanse (mBank).
 #852179  autor: aster
 21 lut 2016, 11:32
Tapir pisze:Dziwi mnie natomiast fakt, że przy podpisywaniu umowy nie można było zrezygnować z "prezentu" jaki daje Orange czyli konta bankowego Orange Finanse (mBank).
Czyli podobnie do kablówek starają się wcisnąć na siłę dodatkowe (często niechciane) usługi? A czy to nie jest tak, że konsultant ma od tego bonus i z tego powodu stara się to na siłę włożyć, ale jak się klient NAPRAWDĘ uprze to nie mają innego wyboru jak odpuścić z tym "wciskalstwem"?
 #852365  autor: Tapir
 22 lut 2016, 20:08
NicckB pisze:Na umowę z bankiem dostałeś osobne dok ?
Tak, kartka formatu A4 - umowa o prowadzenie bankowych rachunków dla osób fizycznych. W salonie powiedzieli, że po 3 miesiącach można zrezygnować. Bynajmniej dziwne.
 #852415  autor: orson_dzi
 23 lut 2016, 10:25
Zrezygnować możesz od razu. Możliwe, że do potwierdzenia premii dla pracownika konto musi być aktywne trzy miesiące? W końcu 50 zł za założenie konta piechotą nie chodzi.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #852568  autor: Matush
 24 lut 2016, 09:53
orson_dzi pisze:Zrezygnować możesz od razu. Możliwe, że do potwierdzenia premii dla pracownika konto musi być aktywne trzy miesiące? W końcu 50 zł za założenie konta piechotą nie chodzi.
Jakby były takie prowizje jak mówisz, za założenie rachunku Orange Finanse, to przynajmniej 6/10 Klientów wychodziłoby ode mnie z salonu z tym kontem. A po 3 miesiącach dopiero rezygnacja, bo inaczej konto Orange Finanse nie zaliczy celu sprzedażowego.
 #852857  autor: Tapir
 25 lut 2016, 18:40
orson_dzi pisze:Możliwe, że do potwierdzenia premii dla pracownika konto musi być aktywne trzy miesiące? W końcu 50 zł za założenie konta piechotą nie chodzi.
Możliwe, ale to jest nieuczciwe nie tylko wobec klienta, ale również wobec Orange. Nie jest mi potrzebne kolejne konto, więc jego "los" (konta) jest z góry przesądzony.
 #854059  autor: emarcin
 02 mar 2016, 18:02
Przenoszę numer z Virgin do Orange na kartę zażyczyłem sobie datę przeniesienia numeru na sobotę 5 marca i gość w salonie podczas podpisywania papierów powiedział mi, że Orange nie przenosi numerów w soboty, niedzielę i święta oraz że najprawdopodobniej numer zostanie mi aktywowany w Orange w poniedziałek. Czy ktoś może to potwierdzić?