Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.
1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.
2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
Witajcie forumowicze,
posiadam telefon m. Microsoft Lumia 640 w sieci Play gdy ktoś próbuje się ze mną skontaktować to nie zawsze ale bardzo często musi ponowić próbę gdyż za pierwszym razem usłyszy "abonent czasowo niedostępny". Poszedłem do salonu Play wymienili mi kartę sim ale problem wciąż istnieje mało tego od jakiegoś tygodnia dana osoba musi trzy krotnie ponawiać próbę kontaktu ze mną. Gdy już komuś się uda to komunikacja odbywa się bez problemu - dobra jakość odbioru w obie strony, sms-y docierają bez problemu. Co może być przyczyną ? Pomóżcie.
Na Edge powinien śmigać. Jeśli wymuszone jest LTE to faktycznie problem, ale nie znam telefonów z wymuszaniem LTE (Windows to ma?).
To wygląda na problem po stronie sieci:
1. jeśli jest zalogowany do Play - zapchane łącze/centrala tego operatora
2. jeśli jest w roamingu - zapchany punkt styku z danym operatorem
W obu ww. przypadkach zasięg będzie dobry, a rozmowa nie dojdzie do skutku. U mnie stało się to na tyle częste i uciążliwe (w roamingu), że po 5 latach pożegnałem się z P4.
Hmm czyli telefon musi być cały czas w połączeniu internetowym ? Rozwiązanie Andrzeja biorę pod uwagę od jakiegoś czasu ale jeszcze tego nie zrobiłem, poinformuję was na forum pewnie w poniedziałek.