• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 30 z 97
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 97
 #846252  autor: michcio123
 20 sty 2016, 18:38
W listopadzie robiłem taką migrację to RWK przeszedł a jak jest teraz to nie wiem.
 #846857  autor: piokuk
 23 sty 2016, 13:39
Przy przejściu z FM do RBM5 rok ważności konta pozostaje (migracji kodem dokonałem wczoraj).
 #846944  autor: garfield-
 23 sty 2016, 19:43
Z czego aktualnie można migrować do Faktu oprocz rbme ?
 #846964  autor: greghoryy
 23 sty 2016, 20:30
Witam, zauważyłem że pakiet cykliczny z 300MB zmienił się na 600 MB co miesiąc.
Jak u Was wygląda limit danych na jednej karcie RBM LTE ? Ja w tamtym miesiącu wykorzystałem 130 GB i nie nałożyli na mnie ograniczenia do 2 Mb/s
 #847013  autor: garfield-
 24 sty 2016, 00:07
pakierhakierxd: dzięki, a z jakiej taryfy ?

podzielę się, ponieważ nie znalazłem takiej informacji, a sprawdziłem na własnej skórze:
Po migracji z RBME-> PnKLt zostaje zachowana ważność konta.(jeśli mieliście rwk to pozostaje)

A ktoś ma może doświadczenia/testował migracje RBME->MINI MAX ?
Czy jest może gdzieś regulamin jak to powinno wyglądać według założeń ?
 #847030  autor: bolek2004
 24 sty 2016, 09:24
Takie informacje powinny być zawarte tu tyle że regulamin był uaktualniany w styczniu tego roku mimo to nie ma tam taryfy RBM Energy wymienionej.
W play24 w zakładce zmiany taryfy mini max się nie wyświetla.
Chcąc przejść kodem z rbm energy do mini max otrzymuję taki komunikat: Niestety nie możesz skorzystać z tego kodu, sprawdź dlaczego na www.play.pl
Wniosek z tego taki że nie ma możliwości migracji bezpośrednio z rbm energy do mini max.
Trzeba najpierw przejść na jakąś taryfę play.
 #847085  autor: garfield-
 24 sty 2016, 15:39
Dzięki, Panowie. :-)
 #847166  autor: xander21
 25 sty 2016, 00:10
Hej, czy ktoś ma podobny problem co ja? A mianowicie, gdy z redbulla przenosze się do obojętnie jakiej taryfy play kodem *163#, to mi przenosi nr normalnie, ale zostaje stary napis sieci i menu *111# z redbulla. Przenoszę już 5 nr i na każdym to samo. Nie chciało mi się dzwonić na infolinię, bo wszystko działało, ale ciekawi mnie, czy komuś też tak zostaje? :?
 #847176  autor: asdaf
 25 sty 2016, 08:53
garfield- pisze:Po migracji z RBME-> PnKLt zostaje zachowana ważność konta.(jeśli mieliście rwk to pozostaje)
Zrobiłem takie przenosiny dziś i niestety ważność konta skróciła się do 14 dni z roku. Miałeś więc szczęście bo nie jest to regułą.
  • Strona 30 z 97
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 97
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 97