Witam. Po kupieniu startera z Heyah domyślnie aktywowana jest na nim Taryfa Dniówka, która uniemożliwia migrację na Taryfę Pakietową, Zależało mi na tej drugiej, ponieważ pragnąłbyn korzystać z usługi Rok ważności konta po każdej rozmowie, która daje możliwość wysłania SMSa za 5 złotych, przedłużenia ważności konta o rok oraz dezaktywacji usługi.
W taryfie Dniówka musiałbym co 100 dni aktywować kod, który przedłużałby ważność konta o ten sam okres.
Moje pytanie: Czy rozmowa z konsultantem może skutkować zmianą taryfy?
Z telefonu raczej korzystam okazyjnie, a nie chciałbym bezmyślnie nabijać kabzy operatorowi.
W taryfie Dniówka musiałbym co 100 dni aktywować kod, który przedłużałby ważność konta o ten sam okres.
Moje pytanie: Czy rozmowa z konsultantem może skutkować zmianą taryfy?
Z telefonu raczej korzystam okazyjnie, a nie chciałbym bezmyślnie nabijać kabzy operatorowi.