Witam
dnia 8 stycznia zostawiłem na stronie
www.plus.pl numer kontaktowy, bo byłem zainteresowany internetem LTE DOMOWY. Zadzwoniła konsultantka z numeru 222127147. Zawarliśmy umowę. I do 16 stycznia zero kontaktu ze strony kuriera, czy też montera ze sprzętem. 16 stycznia zadzwoniłem na infolinię PLUSA - nie ma umowy, na infolinię CYFROWEGO POLSATU - nie ma umowy. Zadzwoniłem na numer 222127147, z którego 8 stycznia dzwoniła konsultantka, z którą zawarłem umowę i okazało się, że to dział utrzymania klienta cyfrowego polsatu. Konsultant długo szukał umowy, aż znalazł i obiecał kontakt w poniedziałek 18 stycznia. 19 stycznia we wtorek nadal nie ma kontaktu. Zadzwoniłem na numer 222127147 i kolejny konsultant po naradzie z przełożonym stwierdził, że nie ma żadnej umowy.
Bajzel na kółkach? Czyżby ktoś podszywał się pod firmę PLUS lub CYFROWY POLSAT?
Z kim zawarliśmy umowę?