reboot pisze:Czy z jakiejkolwiek taryfy mogę przenieść się kodem do Faktu, czy do FM jedynie przez infolinię?
Nic się nie zmieniło tylko przez infolinię można zmigrować do faktu i to też nie ze wszystkich taryf.
reboot pisze:I jak szybko po przeniesieniu się do Faktu i doładowaniu za 5zł można próbować z przeniesieniem kodem *163# do RBM5 (obecnie mam RBM7, ale bez RWK i leży jako zapasowa i chciałbym mieć RWK, żeby nie ładować 50zł/150 dni).
Próbować można od razu po doładowaniu, teraz i tak szybciej migracja następuje niż kiedyś.
reboot pisze:Czy można przejść z RBM7 do Play, uzyskać w Play RWK i potem przejść do Faktu, a z Faktu kodem *163# do RBM5 RWK?
To wszystko nie tak. Według regulaminu do Faktu migrują tylko z taryfy rbm energy więc najpierw musiałbyś zmienić rbm7 na energy kodem *163*99#, potem dopiero telefon do faktu z prośbą o zmianę na fakt, po zmianie na fakt doładowanie za 5zł i już migracja kodem *163# do rbm5. Innej drogi nie ma.
* tylko nie wiadomo czy jeśli zmienisz na początku na energy i zadzwonisz na infolinię faktu od razu czy w systemie będzie możliwość od ręki migracji, bo jak wiemy często trzeba czekać jakiś czas (przeważnie do max 24 godzin) aby się wszystko przemigrowało na nową taryfę, więc mogą stwierdzić że system na razie nie wpuszcza do faktu póki całkowita zmiana na energy nie nastąpi.
Od biedy możesz zadzwonić i prosić o zmianę z rbm7 na fakt bez migracji na rbm energy ale wątpię żeby to przeszło bo jest niezgodne z regulaminem.