• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 21 z 97
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 97
 #838807  autor: adik
 07 gru 2015, 15:07
Taryfę RBM 7 to tylko z przeniesienia numeru od innego operatora można obecnie mieć, samo kupno nowego startera nic ci nie da, bez wizyty w salonie to możesz mieć RBM 5 i RBM Energy przez Fakt Mobile albo bezpośrednio przez nowy starter.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #838812  autor: Dax13
 07 gru 2015, 15:29
Czy komuś ostatnio udało się przenieść numer od innego operatora do RBM 7 ? Bo pracownicy salonów mówią że nie mają takiej możliwości. To prawda, czy tylko chcą utrudnić życie klientom?
 #838816  autor: maniek357
 07 gru 2015, 15:41
Przenosiłem niespełna miesiąc temu (10 listopada) T-Mobile -> RBM7. Bez żadnych problemów w pierwszym salonie Play do którego wstąpiłem. Chociaż podobno w niektórych salonach nie ma kart SIM Red Bulla i stąd brak możliwości migracji. Wtedy trzeba pobiegać / podzwonić.
 #838819  autor: blak12
 07 gru 2015, 16:04
Panowie - czy to oznacza, RWK z FM po zmianie taryfy na RBME lub RBM5 nie przenosi sie a waznosc pol.wych. Skraca sie tylko do 2 dni? Regulamin przeniesienia juz nie obowiazuje?

Je suis AquaFresh.
 #838828  autor: asdaf
 07 gru 2015, 16:30
blak12 pisze: czy to oznacza, RWK z FM po zmianie taryfy na RBME lub RBM5 nie przenosi sie a waznosc pol.wych. Skraca sie tylko do 2 dni?
Skraca się nawet gdy przechodzisz z FM do Play RWK - co jest zupełnym bezsensem. Bo w Play RWK można wydłużyć ważność do roku wysyłając bezpłatnego smsa.
blak12 pisze:Skraca sie tylko do 2 dni?
Nie zupełnie. Przenosiłem numer 05.12 o godz.16 to ważność mi się ustawiła na 06.12 godz. 23.59.59
 #838829  autor: adik
 07 gru 2015, 16:31
dopóki nie zmienią regulaminu można robić zgłoszenia w sprawie RWK jeśli go nie dostaniemy w RBM Energy po migracji, a co będzie później to zobaczymy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #838855  autor: sa
 07 gru 2015, 18:22
hollender pisze:cieszy mnie SA, że jesteś zadowolona z usług FAKT ,ale musisz zrozumieć że te wątki nie powstają dlatego żeby płacić normalne stawki ,ale po to aby unikać płacenia albo robić to, jak za najmniejsze pieniądze czy ci się to podoba czy nie ,taka jest prawda i tyle
A gdzie ja napisałam że płacę normalne stawki? I owszem korzystam aktywnie z darmowych minutek sms i mb,a koszt utrzymania średnio jednego telefonu to całe 5 zl ,bo ładuję co 2 m-c za 10 zł a minutki i mb mam, wierz mi nie przepłacam ,bo to co potrzebuję użytkuję i starcza mi.A nawet skacząc z taryfy na taryfę jak kangur też w koncu musisz coś gdzieś doładować. Wg mnie właśnie przez takich notorycznych skoczków teraz są problemy przy zmianach taryf typu likwidacja dostępu do RBM7,teraz są problemy z dostępem do RBM5 i kto wie kiedy zostanie już tylko RBME...Nie znacie ludzie umiaru więc w końcu op likwiduje wszystkie furtki pod pretekstem" awarii systemu" i jak potem ktoś chciałby faktycznie skorzystać to już opcji może nie być..
 #838859  autor: mikkel
 07 gru 2015, 18:53
sa, trochę za bardzo, według mnie, wpadasz w panikę. Gdyby plej chciał to już dawno to ukrócił, przecież te sztuczki są nie od wczoraj a każdy ma taki sam dostęp do tego wątku nawet prezesi.
Według mnie to plejowi wbrew pozorom opłaca się dawać nam net za 5zł tak samo jak Gatesowi opłaca się że ludzie piracą windę.
Ludzie w pleju dobrze wiedzą że likwidując usługę to nie spowoduje automatycznie że choćby połowa z nas pójdzie do salonu i podpisze cyrograf na abonament 60zł. Choć zawsze nabijamy statystyki i pewnie jeszcze jakieś wymierne korzyści marketingowe się znajdą.
Więc powtarzam, nie popadajmy w panikę i obserwujmy dalsze ruchy.
 #838874  autor: sa
 07 gru 2015, 19:35
mikkel pisze:sa, trochę za bardzo, według mnie, wpadasz w panikę. Gdyby plej chciał to już dawno to ukrócił, przecież te sztuczki są nie od wczoraj a każdy ma taki sam dostęp do tego wątku nawet prezesi.
Według mnie to plejowi wbrew pozorom opłaca się dawać nam net za 5zł tak samo jak Gatesowi opłaca się że ludzie piracą windę.
Ludzie w pleju dobrze wiedzą że likwidując usługę to nie spowoduje automatycznie że choćby połowa z nas pójdzie do salonu i podpisze cyrograf na abonament 60zł. Choć zawsze nabijamy statystyki i pewnie jeszcze jakieś wymierne korzyści marketingowe się znajdą.
Więc powtarzam, nie popadajmy w panikę i obserwujmy dalsze ruchy.
Nie wpadam w panikę bo nie mam powodu tylko irytuje mnie nieco fakt że parę miesięcy temu można było bez problemu przejść do np.RBM7 a dziś już się nie da,i trzeba męczyć sie w salonie.Niedawno za przejście z np. faktu do "lubię to" miało się RWK a dziś dają 2 dni...Niby awaria ,ale ludzie nerwowo i testowo zmieniają taryfy ba niektórzy nawet kupują startery,ale to tylko statystyki...Dodajmy to sporo takich skoków i to zdecydowanie większość to faktycznie ludzie co skaczą z taryfy na taryfę i faktycznie mają po kilka numerów,ale ile z nich faktycznie działa? A ile jest tylko testowe i "leżaki"?Op na tym nie zarabia ,bo poza kosztem wyprodukowaniu sima i wydatki na taki sim nic z takich numerów nie ma,bo ile z nich jest później doładowywana zwłaszcza ze wystarczy wejść na play na kartę RWK i niemartwić sie stanem konta ani trwałością takiego numeru.Takie sztuczne podnoszenie statystyk a potem opy chwala sie ilu to oni klientów nie mają... statystycznie każdy Polak łącznie z bardzo starymi emerytami niepotrafiacymi obsłużyć telefonu komórkowego i niemowlętami ma średnio po 2 -3 simy a przecież są ludzie co nawet nie mają telefonu komórkowego tylko stacjonarny ,a około 50% Polaków nawet nie ma internetu...Dla mnie to takie fałszowanie rzeczywistości i sztuczne nakręcanie popytu.Niby nakręca to rynek ale to wydymuszka taka trochę jest ,taki dmuchany balonik...
 #838903  autor: Maks SIM
 07 gru 2015, 20:48
sa pisze: {....} tylko irytuje mnie nieco fakt że parę miesięcy temu można było bez problemu przejść do np.RBM7 a dziś już się nie da,i trzeba męczyć sie w salonie.Niedawno za przejście z np. faktu do "lubię to" miało się RWK a dziś dają 2 dni...{...}
Stawiam tezę : Być może ten "błąd systemowy 2-dni" przy taryfach RWK to jakieś celowe działanie, żeby zaobserwować działania użytkowników, obserwacja statysyk....
Poprzednio systemowo było ustawione, że przechodzenie na taryfy RWK nie zmieniało ważności konta.
Jak na razie żadna z osób tutaj nie napisała o odpowiedzi z BOK PLAY na zgłoszenie, a sytuacja trwa już od 1 grudnia.... a skutek tego na własnym przykładzie: Fakt-->RBME i strata dla PLAY

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #838904  autor: bolek2004
 07 gru 2015, 20:52
Gregrin pisze:Aktualnie coś grzebią w systemie i tak to działa. Co będzie na stale, okaże się pewnie za parę dni jak już naprawia system.
Albo wprowadzą nowy regulamin:)
Trzeba zwrócić uwagę na to że już raz regulamin był zmieniany co było związane z utrudnieniami dla użytkowników.
Dziś przeniosłem kolejny nr do faktu z formuły bez problemu, jakiś czas temu jak próbowałem to konsultant powiedział że z tej taryfy się nie da i rzeczywiście cofnęli mi wtedy przeniesienie.
 #839628  autor: Maks SIM
 11 gru 2015, 00:11
darkangel - jak na razie cisza wszędzie, żadnym kanałem się nie można dowiedzieć co się dzieje,
W Play mają teraz "wichurę z sajgonem" :D i co nieco im się sypie, nie działa zgłaszanie reklamacji przez PLAY24, nowa stronka też im szaleje momentami :D trzeba czekać
======
Edit 2015-12-11 16:00
Właśnie dostałem info, że problem z ważnością powinien być rozwiązany, ale nie mam jak teraz sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2015, 02:54 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #839802  autor: Ricki1980
 11 gru 2015, 21:51
Wczoraj odpaliłem darmowy starter play. Zadzwoniłem do Faktu, aby zlecić migrację i już po chwili numer był przeniesiony. Doladowałem za 5 zł i dziś rano zmieniłem taryfę na RBM5. Ważność konta została czyli 2016-12-09, działa stan darmowy i bezpłatne LTE. Może robią problemy dla wielokrotnych skoczków?
 #839831  autor: bolek2004
 12 gru 2015, 09:12
darkangel pisze:
Ricki1980 pisze:zmieniłem taryfę na RBM5
Dalej można przenosić się na pierwszą taryfę RBM?
RBM5 to rbm na kartę II czyli jest to druga taryfa.
Ricki1980 pisze:Tak, mnie się udało bez problemu.
Jak z ważnością konta po migracji? Skróciło czy pozostała data z faktu?
  • Strona 21 z 97
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 97
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 97