• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 98 z 447
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 447
 #831471  autor: Marcel82
 27 paź 2015, 11:24
Marcel82 pisze:Z innej beczki: jeśli mam np. 300 SMS i kupię no limit sms za 9zł, to co się stanie po 30dniach? Wróci do stanu 300 SMS? Próbował już ktoś?
Odpowiem sobie sam ;) jak byk stoi w regulaminie:
Postanowienia końcowe
11. W przypadku, gdy Użytkownik korzysta z któregokolwiek z pakietów opisanych w ramach Oferty Promocyjnej „Pakiety minut, SMS i internetu” w Ofercie Fakt Mobile, w okresie ważności któregokolwiek z tych pakietów na podstawie powyższej oferty, Użytkownik nie może skorzystać z pakietu nielimitowanych SMS’ow opisanego w niniejszym Regulaminie Oferty Promocyjnej. Niniejsza Oferta Promocyjna nie wyklucza się z pozostałymi promocjami i usługami.
Rozwiązanie: poczekać na koniec pakietu "min/SMS/MB" , uruchomić no limit SMS i wtedy niestety co tydzień wbijać kod na minuty (MB nie używam, a SMS będzie no limit), żeby przedłużać kilkanaście godzin uzbierane w promocji doładowań.
Albo się nie bawić i wbijać co miesiąc 300/300/300 tak jak miałem zamiar :P
 #831759  autor: KC-KARLOS
 28 paź 2015, 14:52
5 PLN. Jedyny myk to zmiana taryfy na PNK RWK albo ściema o problemach z połączeniami / zasięgiem / roamingiem krajowym.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #831771  autor: blacQ1
 28 paź 2015, 15:25
grzegi cofnij się o parę stron do tyłu i przeczytasz była ,już o tym mowa wymiana karty na orginalną FM jest w salonie bezpłatna ,jeżeli zgubisz tel ,lub Ci ukradną :) przyczym masz nr tel zarejestrowany!!!!!! :mrgreen:
 #832312  autor: ricki123
 31 paź 2015, 06:32
Witam
Dwa dni temu poprzez infolinię konsultant w ramach rekompensaty przyznał mi darmowy pakiet 100 minut /100sms/100mb.
Nie dostałem żadnego info że pakiet został włączony.
Czy ktoś kiedyś dostał za darmo taki pakiet i jak sprawdzić czy on działa?
Mam nadzieję że znowu nie będzie trzeba pisać reklamacji
Pozdrawiam
 #832466  autor: Albert
 01 lis 2015, 00:18
Witam,
przeczytałem pobieżnie temat i mam 1 proste pytanie. Czy po przeniesieniu numeru z play do FM i doładowaniu konta za 5 zeta (RWK), mogę otrzymywać co miesiąc 80 minut do wszystkich sieci i 400mb (korzystając z kodów z gazety + vouchery na P24.pl) bez konieczności regularnego doładowywania konta (zakładając że nie wydzwonię więcej niż te 80 minut miesięcznie) ?
 #832513  autor: jason22
 01 lis 2015, 12:05
Witam, miałem dać znać, jak się rozwiązała sprawa reklamacji wspomnianej wcześniej w tym wątku.
Otóż 13 września miałem 40 zł na koncie promocyjnym w Play i 1600 mb internetu (uzbierane z nakrętek Fanty).
W wyniku przeniesienia numeru tego, z którego dzwoniłem (a nie tego, który chciałem przenieść do Fakt Mobile) wszystko zostało wyzerowane.
Po zgłoszeniu sprawy na play24, 22 września odpowiedziano mi, że 10 zł zwrotu otrzymam od razu, a 20 zł z dniem 1 października (co doszło do skutku, jednak "walczyłem" dalej).
Dziś tj. 1 listopada otrzymałem jeszcze 70 zł, bo jak twierdził konsultant nie mają w "funduszu reklamacyjnym" pakietów internetowych, które mogą mi aktywować, a z racji, że nie kupie ich z konta promocyjnego, w ramach rekompensaty otrzymam większy bonus na konto promocyjne.

Powiecie pewnie, że ten stan rzeczy mogłem otrzymać w 1 dzień, przenosząc numer do Play i zgarniając bonus 60 zł, a 2 gb neta z darmowych starterów np. Plusha.
Wiem o tym, jednak dla mnie gra była warta świeczki dla zasady - że odebrano mi coś nie z mojej winy :D

Obrazek
 #832520  autor: xander21
 01 lis 2015, 12:44
jason22 pisze:Witam, miałem dać znać, jak się rozwiązała sprawa reklamacji wspomnianej wcześniej w tym wątku.
Otóż 13 września miałem 40 zł na koncie promocyjnym w Play i 1600 mb internetu (uzbierane z nakrętek Fanty).
W wyniku przeniesienia numeru tego, z którego dzwoniłem (a nie tego, który chciałem przenieść do Fakt Mobile) wszystko zostało wyzerowane.
Po zgłoszeniu sprawy na play24, 22 września odpowiedziano mi, że 10 zł zwrotu otrzymam od razu, a 20 zł z dniem 1 października (co doszło do skutku, jednak "walczyłem" dalej).
Dziś tj. 1 listopada otrzymałem jeszcze 70 zł, bo jak twierdził konsultant nie mają w "funduszu reklamacyjnym" pakietów internetowych, które mogą mi aktywować, a z racji, że nie kupie ich z konta promocyjnego, w ramach rekompensaty otrzymam większy bonus na konto promocyjne.

Powiecie pewnie, że ten stan rzeczy mogłem otrzymać w 1 dzień, przenosząc numer do Play i zgarniając bonus 60 zł, a 2 gb neta z darmowych starterów np. Plusha.
Wiem o tym, jednak dla mnie gra była warta świeczki dla zasady - że odebrano mi coś nie z mojej winy :D

Obrazek

Dali ci to grzecznościowo. W regulaminie jasno piszę, po przeniesieniu do faktu traci się wszystko, oprócz głównego konta.
Ja też kiedyś do nich pisałem, że straciłem pakiet złotówek a nie byłem pewien czy je strace.
 #832527  autor: blacQ1
 01 lis 2015, 13:05
Panowie pytanie wie ktoś bo ja nie ku mam bazy u mnie w domu 1 osoba zmieniła sieć z play na plusa i pani konsultant powiedziała ,aby wymienić kartę sim 1 listopada .przy czym 1 listopada jest dziś ,a karta w play jest dalej aktywna ,a czy może do godziny 23,59,59 będzie aktywna a pózniej już nie proszę o wytłumaczenie ?!POZDRO!
 #832533  autor: Maks SIM
 01 lis 2015, 13:16
blacQ1 - w razie jakiś kłopotów możesz zawsze zadzwonić na infolinie PLUS i PLAY, podać wszystkie dane i zapytać jak w systemie oni to widzą
BOK PLUS: tel.: 601 102 601
BOK PLAY: tel.: 790 600 600
----
P.S. dzięki za kody :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 98 z 447
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 447
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 447