krzysiek255 pisze:
jak ja wpisuję kod *111*114*1# w Fakt Mobile to wyskakuje mi komunikat: Usługa dla Ciebie niedostępna czyli co w Fakt Mobile to nie działa
Faktycznie z jakiś powodów ten kod obecnie nie działa w FaktMobile.
Operator ma obowiązek udostępnić taką usługę, Trzeba będzie to zweryfikować.
Jeżeli nigdy nie wyłączaliście zgód marketingowych w Play poprzez BOK PLAY i potem z migrowaliście do FaktMobile
dobrze by było zadzwonić do BOK FaktMobile i zażądać wyłączenia wszystkich zgód marketingowych poza zgodami "obsługowymi"
Parę osób pisało na forum, że po przejściu do FaktMobile otrzymują różne dziwne telefony.
Administratorem baz danych po przejściu do FaktMobile nie jest Play- tylko
Ringier Axel Springer Polska i istnieje obawa o nielegalne udostępnianie numerów i danych użytkowników.To by wyjaśniało te "dziwne telefony marketingowe".
edit 2015-10-22
Trwa wyjaśnianie niedziałającego kodu
*111*114*1# w FaktMobile.
Kod powinien już działać w przyszłym tygodniu:) zobaczymy
