• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 92 z 447
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 447
 #830107  autor: xander21
 20 paź 2015, 12:46
Maks SIM pisze:
xander21 pisze:Hej. Czy wam też przychodzą dziwne smsy reklamowe? Nigdy w nic nie grałem, nic nie wysyłałem na smsy premium, zgody marketingowe off. Dziś wyłączyłem STOP SPAM i od razu sms spam przyszedł. Czy w fakt mobile jak się ma zarejestrowany to mogą mnie wyszukać w spisie abonamentów? ci oszuści?
SMS o treści : STOP na nr 252 powinien zablokować SPAM
z jakiego źródła wziąłeś "STOP SPAM" ?
do tego jeszcze:
BLOKADA SMS
BLOKADA MMS
BLOKADA PRENUMERATY

na numer 8002
i jeszcze można dodać:
*111*114*1# - Blokada Połączeń bez prezentacji numeru
Dzięki za info, Stop SPAM miałem. A co do blokady zastrzeżonych, to marketingowcy dzwonią z normalnych numerów. :?

Mnie zastanawia fakt skąd mają mój nr, pomimo wyłączonych zgód marketingowych od początku przeniesienia nr.
Mój nr był czysty 3lata, od kiedy jestem w fakt to się zaczęło.
Play rozdaje nr?
Ostatnio zmieniony 21 paź 2015, 21:50 przez xander21, łącznie zmieniany 1 raz.
 #830190  autor: ricki123
 20 paź 2015, 18:21
dwie kwestie związane w moją dzisiejszą migracją z Play do FM:
1. czy we wtorek można jeszcze aktywować pakiet 10 smsów kodem z poniedziałku?
próbuję wysłać sms pod 4949 i otrzymuję info że dla mojego numeru przekroczono dozwoloną ilość aktywacji kodów. Jest to dziwne gdyż tak jak wspomniałem dziś przeniosłem numer z play do FM i wcześniej nie wbijałem żadnych kodów.
2. czy można w jakikolwiek sposób zrobić na 24.play.pl zgłoszenie reklamacyjne? Po zalogowaniu i kliknięciu zgłoszenia przekierowuje mnie na stronę: http://faktmobile.pl/obsluga-klienta
 #830194  autor: zorian
 20 paź 2015, 18:27
ricki123 pisze:2. czy można w jakikolwiek sposób zrobić na 24.play.pl zgłoszenie reklamacyjne? Po zalogowaniu i kliknięciu zgłoszenia przekierowuje mnie na stronę: http://faktmobile.pl/obsluga-klienta
Też zauważyłem, że dla FaktMobile na P24 źle przekierowuje, gdy robimy zgłoszenie. Może zaloguj się do P24 i potem użyj tego adresu: https://24.play.pl/Play24/Complains
Ostatnio zmieniony 20 paź 2015, 18:30 przez zorian, łącznie zmieniany 2 razy.
 #830195  autor: Rebeliant
 20 paź 2015, 18:28
Ricki, to jest niemalże normalne, ilekroć przenosiłem numery, to kod nie chciał zaskoczyć. Musisz odczekać, aż numer się "ułoży" w systemie.;) Najlepiej zadzwonić na Infolinię. A tak poza tym to polecam wbić za 5zł dla RWK i promocyjnego bonusu 100 minut.;)
 #830196  autor: limaK
 20 paź 2015, 18:38
ricki123 pisze:2. czy można w jakikolwiek sposób zrobić na 24.play.pl zgłoszenie reklamacyjne? Po zalogowaniu i kliknięciu zgłoszenia przekierowuje mnie na stronę: http://faktmobile.pl/obsluga-klienta
Pewnie zabezpieczyli się przed takimi sytuacjami: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 00#p829886
Więc chyba nie ma co kombinować, tylko dzwonić.
 #830231  autor: Cage
 20 paź 2015, 20:24
Jest możliwe przedłużanie ważności minut, tych zdobytych za pomocą kodu z gazety :?:

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #830236  autor: Cage
 20 paź 2015, 20:32
Ja myślałem, że np. minuty, to tylko można minutami przedłużyć, a Ty mówisz, żeby wykupić któryś

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM-> Nokia 6303i Classic
 #830266  autor: bolek2004
 20 paź 2015, 22:45
Sprawdzał ktoś jak jest z tym pakietem 100 minut za doładowanie 5zł? Chodzi mi o to czy ładując 2 razy po 5 złotych dostaniemy 200 minut czy jednak jest ograniczenie tylko do 100 minut?
 #830267  autor: Maks SIM
 20 paź 2015, 22:49
xander21 proszę o odczytanie wiad. na priv. :) Pozdrawiam

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #830336  autor: bolek2004
 21 paź 2015, 11:02
Dzięki za info, czytam ten wątek ale jakoś mi to umknęło.
To nawet niezły patent. Ładujemy 2x5, dostajemy 200 minut. Za miesiąc z tych 10zł wykupujemy pakiet 100 minut/100sms/100mb za 9zł, czyli w sumie dostajemy 300 minut za 10zł, już taniej to w żadnej sieci się nie da.
 #830353  autor: KC-KARLOS
 21 paź 2015, 12:14
Odnowi się na 1 dzień przed opublikowaniem kodu z gazety. Dodatkowo potwierdzam działanie promocji: za doładowanie 5 zł DOWOLNYM KANAŁEM (zdrapka, elektronicznie itp.) otrzymujemy pakiet 100 minut do WSZYSTKICH sieci komórkowych i stacjonarnych, ważne 31 dni od doładowania.
Pakiet jest widoczny kodem *102# (same minuty) jak i z multipakietów: *106#
Promocja trwa do 01/11/2015.
Regulamin: http://faktmobile.pl/upload/userfiles/R ... 102015.pdf

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #830365  autor: daromar
 21 paź 2015, 12:38
W poniedziałek włączyłem voucher a we wtorek wbiłem kod na smsy i był komunikat operator nie aktywował pakietu.Teraz mam vouchery na minuty i internet i zastanawiam się kiedy je włączyć? Przed kodem czy po kodzie.
 #830375  autor: lee
 21 paź 2015, 12:59
Ciekawe ze nie którzy mają takie problemy z tymi darmówkami.

Czy ktoś juz próbował podliczyć oddzielnie cenę poszczególnych części składowych pakietów łączonych?

Pozdrawiam
  • Strona 92 z 447
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 447
  • 1
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 447