• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 88 z 447
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 447
 #829399  autor: Rebeliant
 16 paź 2015, 21:47
Ogólnie jak komuś nie przyznano po doładowaniu przez Play24, to polecałbym spróbować wbić drugą piątkę np. zdrapką, a za zgromadzoną dyszkę można dokupić kolejny pakiecik.;) Pozostaje nam przekazywać innym, że po doładowaniu przez P24 nie ma bonusu.

Bonus przyznawany na pewno po doładowaniu: zdrapką, bankowością mobilną. Ktoś doładowywał inaczej?
 #829400  autor: limaK
 16 paź 2015, 21:53
Odnośnie starterów - oczywiście chodzi o numer, który kiedykolwiek był zalogowany w sieci? W każdym razie na reanimację zdezaktywowanej karty nie ma szans.
 #829401  autor: Rebeliant
 16 paź 2015, 21:58
Jest coś takiego, że 30 dni(?) po wyłączeniu numeru, można zwrócić się do operatora i aktywuje numer dając czas na doładowanie go. Ale być może dotyczy to numerów zarejestrowanych.
Najprościej będzie Wam kupić startery Play (bo z brandem FM to rarytas) i przejść do Faktu. Doładować za 5zł dla RWK i można mieć wtedy szufladową simkę.
 #829419  autor: ChuckyCiechanow
 16 paź 2015, 23:45
Zasiliłem tel za 5 zł przez FB otrzymałem 100 min, Przez Orange Finanse również 100 min wpłynęło.

Jest nowy Regulamin Oferty Promocyjnej „Zmień na Ofertę Fakt Mobile”

Wystartował 15.10.2015
Zmiana Oferty Fakt Mobile jest możliwa tylko na Ofertę Play na Kartę, Ofertę Play na Kartę Lubię to!, Formułę MINI MAX na Kartę, Play na Kartę Rok Ważności Konta oraz Red Bull Mobile Energy na Kartę
 #829461  autor: bobiwr
 17 paź 2015, 11:12
cyanoone pisze:Nie sprawdzałeś czy pakiety 333 przechodzą?
Rebeliant pisze:Kiedy przeszedłeś do FM? Jeżeli niedawno, to być może system jeszcze nie przemielił.
Nic mi nie przejdzie bo to świeży numer był przeniesiony dla sportu. W środę "obudziłem" jakiś stary starter Nju i zarejestrowałem. W czwartek w salonie przeniosłem do RBM7. W piątek rano byłem w RBM. Przenioslem do FM. Doładowałem 5 zł. Po paru godzinach kodem przeszedłem do RBM5. Po coto wszystko? W ramach "ćwiczeń praktycznych"...
 #829465  autor: blacQ1
 17 paź 2015, 11:19
Mnie jedno zastanawia zasiliłem konto wczoraj dostałem bonus ,ale nic mi nie pisze iż w danym okresie zasiliłem konto :-/ oczywiście ważność konta poszła w górę ale to jedno mnie zastanawia dlaczego tam nie pisze iż ....
 #829467  autor: Marcel82
 17 paź 2015, 11:29
Też nie mam, olać to ;-)
Podsumowanie 12.10.2015 - 17.10.2015
Kwota doładowań Liczba doładowań Łączna kwota premii
0,00 zł 0 0,00 zł

Ja się uzależniłem i już 4x5zł doładowałem. :lol:
Hi everybody, my name is Marcel and I'm top-up-oholic :mrgreen:
 #829514  autor: Durek
 17 paź 2015, 15:00
Jak nie było tych 100 minut tak nie ma dalej. Za 2h miną 24h i nic. Co więcej, dzisiaj jak wysyłam kod na neta z gazety na 4949 to również cisza. Za to dzisiaj zmieniłem córce z Play na FM i od razu net z kodu przydzielony, poprzez FB doładowałem jej konto, pod doładowaniu od razu przyszedł sms o promocji 100 min ale ... również ich nie otrzymała (pod *106# ich nie ma).
 #829524  autor: Rebeliant
 17 paź 2015, 15:24
A Ty dostałeś SMS o bonusie? Być może związane jest to z sytuacją opisaną przez BlacQ1'a. Pozostaje Ci odczekać jeszcze te dwie godziny i zatelefonować na Infolinię. Niech aktywują bonus ręcznie, przy okazji wspomnij o bonusie z gazety.;)
 #829535  autor: Pawelek0787
 17 paź 2015, 16:21
Witam, mam pytanie: Jak ma się korzystanie z kodów Fakt i voucherów z Play24 jednocześnie do limitu 10 kodów miesięcznie?
Np. czy jest możliwe skorzystanie z 12 kodów miesięcznie w takiej konfiguracji:
- w czwarteki aktywuję kod z Faktu na 10 minut
- w piątek aktywuję voucher z Play24 na 10 minut
- w sobotę aktywuję kod z Faktu na internet 10 mb
Czy po 3 tygodniach przyjdzie mi informacja, że limit kodów jest wykorzystana?
 #829546  autor: Rebeliant
 17 paź 2015, 17:17
Gdzie jest tak napisane o jakimś limicie 10 SMS-ów? Nie jest to możliwe, bo w październiku jest 14 dni z kodami, a do tego drugie tyle voucherów. SMS o takiej treści związany jest z awarią systemu, należy wtedy dzwonić na Info w celu ręcznej aktywacji.
  • Strona 88 z 447
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 447
  • 1
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 447