• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 10 z 97
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 97
 #829140  autor: Tompson
 15 paź 2015, 21:51
witam, wiem że gdzieś było, przeleciałem wzrokowo z 30 stron w 3 różnych tematach i niestety nie znalazłem, chodzi mianowicie o zmianę etykiety z fakt na rbm. obecnie w play24 mam takie cudo

Obrazek

także jestem w RBM5 a figuruję jako FAKT (btw play wprowadził w systemie kolorystyczne szaty graficzne, play fiolet, rbm niebieski, fakt czerwony). Prawdopodobnie przez takiego babola nie moge np napisać zgłoszenia w play 24 - klikając w "zgłoszenia" wywala na stronę główną FAKT MOBILE, pomoc również przekierowuje do faktmobile.pl.

Na wyświetlaczu tel mam PLAY 4G.

można by w pierwszym poście uzupełnić o poradnik jak otrzymać prawidłowe wyświetlanie marki w play24. Dzięki i pozdrawiam.


próbowałem tutaj http://www.play.pl/uslugi/etykietka/, przy wpisaniu test na 8052 i restarcie tel. nie zmienia się z play na test. tel nowy jak coś xiaomi mi note. w zasadzie pierwszy raz mam z tym problem , obsługując 4 konta tylko to jedno się schrzaniło.
Ostatnio zmieniony 15 paź 2015, 21:56 przez Tompson, łącznie zmieniany 1 raz.
 #829141  autor: jakubd
 15 paź 2015, 21:53
To chyba koniec snucia opowieści o przejściu do RBM7 i RBM5/9: Jest nowy regulamin:
http://jdtech.pl/2015/10/nowy-regulamin ... obile.html
Jedyna (i podstawowa zmiana) jest taka, że przenosić można tylko Z i tylko DO taryfy RBM Energy.
Regulaminy (nowy i stary) są też na http://faktmobile.pl/regulaminy-article
 #829142  autor: Tompson
 15 paź 2015, 22:00
no to zdążyłem w ost momencie z ost kartą. W zasadzie teraz dotychczasowi użytkownicy powinni sobie sami odpowiedzieć na pytanie czy propagując w 4 (CZTERECH) różnych tematach przenosiny rbm/fakt/play pomogli sobie czy zaszkodzili. A handlarze mirki i tak mają po 200 kart w zapasie na sell.
 #829143  autor: bolek2004
 15 paź 2015, 22:11
jakubdTrzeba było dać bezpośredniego linka do nowego regulaminu, a nie tu próbujesz wypromować swoją stronę. Trochę to żałosne jest. Tym bardziej że artykuły na swój blog czerpiesz z tego forum.
 #829146  autor: jakubd
 15 paź 2015, 22:25
Przecież dałem link do strony z regulaminami, żeby było widać oba regulaminy - stary i nowy. Napisałem co najważniejsze, a jak ktoś chce szczegóły, to link do bloga.
PS: Rozumiem, że informacje o Aero2 też czerpię z forum telepolis...
 #829147  autor: simplussik
 15 paź 2015, 22:25
Przed chwilą przeniosłem numer z Fakt Mobile do Red Bull Mobile 5 kodem *163#. Zachowałem rok ważności konta. Także proszę nie siać dezinformacji.
 #829176  autor: JCortazar
 16 paź 2015, 08:02
Po przenieseniu do tej starej taryfy RBM na karte MNP pakiet darmowego gb na rok nie był czasem widziany, musiałem dwa czy trzy razy zadzwonić by recznie zdjeli lejek. Proponowali nawet zrobienie zgłoszenia w celu naprawienia tego na przyszlosc ale stwierdziłem, że bez przesady i wlaczylem zwykły pakiet neta - problem znikł i brat nie skarzy się na lejek od paru dni. Może było więcej problemów technicznych i dlatego te migracje ograniczyli? Sposobu na rok stanu darmowego za 5zł nie ograniczyli (RBM Energy i Play lubię to).
 #829200  autor: wiciu1918
 16 paź 2015, 09:55
na LTE i paczki danych, jaja sa jak berety nazwa sieci sie wyswietla RBM a w menu *111# w nagłówku pisze Fakt ale już w opcjach są usługi z RBM tak samo w P24.
Ciekawe czy wogóle włączy się LTE, Na ta chwile pisze usługa w trakcie włączania
pozdr
 #829217  autor: adik
 16 paź 2015, 11:33
też mam tak wyświetlane, spokojnie włączysz usługę darmowego LTE jak i pakiet danych, do max kilku godzin powinno się włączyć usługa.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #829251  autor: Durek
 16 paź 2015, 13:45
Niech mnie ktoś oświeci. LTE włączone i mam zlecone za 5 PLN co miesiąc 300 MB. Tylko pytanie, czy ta piątka musi iść co miesiąc, skoro ważność tych 300 MB to wrzesień 2016 ? Czy ktoś wyłączył cykliczne 300 MB i LTE mu śmiga ?
 #829255  autor: Maks SIM
 16 paź 2015, 13:52
Dax13 pisze:Co ciekawe, dzisiaj zmigrowałem z RBB5 do Fakt mimo że jest to niezgodne z regulaminem
Kolego nie doczytałeś regulaminu i siejesz postrach :)
Cytat z nowego regulaminu:
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zmiany Oferty Play Fresh, Oferty Promocyjnej Lubię to!, Oferty MINI MAX na Kartę, Oferty Play na Kartę Lubię to!, Oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta, Oferty Play Karta, Oferty Nowy Play na Kartę lub Red Bull Mobile Energy na Kartę na Ofertę Fakt Mobile.
Twoje RBM5 to właśnie Red Bull Mobile Energy na Kartę

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #829269  autor: Dax13
 16 paź 2015, 14:56
RBM 5 to taryfa w której jest darmowe LTE a taryfa RBM Energy to zupełnie co innego. Taryfa RBM na Kartę (5) jest niewymieniona w regulaminie a mimo to można z niej zmigrować do Fakt
 #829273  autor: Maks SIM
 16 paź 2015, 15:01
Dax13 pisze:RBM 5 to taryfa w której jest darmowe LTE a taryfa RBM Energy to zupełnie co innego. Taryfa RBM na Kartę (5) jest niewymieniona w regulaminie a mimo to można z niej zmigrować do Fakt
No faktycznie masz racje w takim razie:)
są 2 opcje migracji do RBM :) RBM na karte 5 i RBM Energy 5

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #829453  autor: Ricki1980
 17 paź 2015, 10:55
Aktualnie posiadam numer w RBM dla darmowego LTE. Za kilka dni kończy się ważność połączeń i chciałbym przejść do taryfy z rokiem ważności doładować konto i wrócić do RBM w celu darmowego LTE. Numer jest niezarejestrowany i nie wiem, czy kontakt z BOA będzie tego wymagał? W Play24 brak opcji migracji poza taryfą Energy. Proszę o pomoc, czy da radę jeszcze coś zrobić, czy pozostaje skarbonka.
 #829457  autor: Gregrin
 17 paź 2015, 11:00
Nie trzeba rejestrować numeru. Jak przejdziesz do fakt to jest ryzyko ze nie wrócisz bo oficjalnie przez infolinie już cie nie przeniosą. Działa jeszcze kod *163# ale nie wiadomo jak długo bo już raz go zablokowali (widać było taryfę RBM ale przy wybraniu jej pojawiał się błąd). Po powrocie do faktu kodu da się użyć najprawdopodobniej po 24h (tak działa system).
Ostatnio zmieniony 17 paź 2015, 11:35 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
  • Strona 10 z 97
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 97
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 97