A karta z Vectone zarejestrowana? Jest w ogóle taka opcja?

Z tego co pamiętam to była zarejestrowana. Ale chyba przeniosę ją do... kubła.Rebeliant pisze:A karta z Vectone zarejestrowana?
Czy lubisz być dymany przez korporacje? Bo ja nie, a prawa się przestrzega a nie interpretuje po swojemu.stanislaw01 pisze:..a sensowne skargi rozumiem. Ale czepianie sie tylko aby zaistniec jest zenujace.
Mieli w regulaminie zapisy z rejestru klauzul zabronionych, zbierali dane osobowe bez rejestracji w GIODO, nie oferowali MNP, z jakością też kiepsko było. Może ktoś się wkurzył, albo konkurencja. Ale nie sądzę, bo gdyby to był efekt działalności regulatora, toby nie zniknęli z dnia na dzień, tylko byłoby to rozłożone w czasie, z zachowaniem obowiązku informacyjnego i możliwości zabrania numeru. W sumie szkoda, bo tanio było.stanislaw01 pisze:..a sensowne skargi rozumiem. Ale czepianie sie tylko aby zaistniec jest zenujace.
Działa? A dodzwoniłeś się?Rebeliant pisze:BOK 739 199 699 działa, a *100 użytkownikom też?
theneth pisze:Sieć raczej jeszcze nie zwinęła żagli, są tylko problemy z T-Mobile. Na infolinię też nie ma sensu dzwonić, bo nikt niczego konkretnego nie powie. Nawet ludzie na "wyższym szczebelku" w firmie niewiele wiedzą.