• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 38 z 45
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45
 #826941  autor: Rebeliant
 05 paź 2015, 00:37
Jak ostatni jestem do donosów, to w tym przypadku nie dziwie się użytkownikom. Jedna wielka parodia począwszy od startu, a na finale kończąc, bo chyba już nastał. Choć tak na serio, to nie wierzę w finisz. Gdyby mieli odrobinę przyzwoitości, to zawinęliby już dawno ten kram. Tacy jak oni niszczą rynek telekomunikacyjny, zwłaszcza w swoim segmencie.
 #826946  autor: Rebeliant
 05 paź 2015, 01:01
Ja mogę iść o zakład, że zostaną. To nic innego jak awaria, a od wszelkich mediów odłączyli się dla świętego spokoju.
Jak dzwoniłeś bezproblemowo, jak to już druga taka awaria? :-)
A jak już jesteśmy w tym temacie, to jak z jakością połączeń etc.?
 #826963  autor: kowal2200
 05 paź 2015, 08:51
stanislaw01 pisze:..a sensowne skargi rozumiem. Ale czepianie sie tylko aby zaistniec jest zenujace.
Czy lubisz być dymany przez korporacje? Bo ja nie, a prawa się przestrzega a nie interpretuje po swojemu.
 #826971  autor: Remington
 05 paź 2015, 09:19
stanislaw01 pisze:..a sensowne skargi rozumiem. Ale czepianie sie tylko aby zaistniec jest zenujace.
Mieli w regulaminie zapisy z rejestru klauzul zabronionych, zbierali dane osobowe bez rejestracji w GIODO, nie oferowali MNP, z jakością też kiepsko było. Może ktoś się wkurzył, albo konkurencja. Ale nie sądzę, bo gdyby to był efekt działalności regulatora, toby nie zniknęli z dnia na dzień, tylko byłoby to rozłożone w czasie, z zachowaniem obowiązku informacyjnego i możliwości zabrania numeru. W sumie szkoda, bo tanio było.
 #826972  autor: user_delete55
 05 paź 2015, 09:31
Sieć raczej jeszcze nie zwinęła żagli, są tylko problemy z T-Mobile. Na infolinię też nie ma sensu dzwonić, bo nikt niczego konkretnego nie powie. Nawet ludzie na "wyższym szczebelku" w firmie niewiele wiedzą.
 #826979  autor: kowal2200
 05 paź 2015, 09:40
theneth pisze:Sieć raczej jeszcze nie zwinęła żagli, są tylko problemy z T-Mobile. Na infolinię też nie ma sensu dzwonić, bo nikt niczego konkretnego nie powie. Nawet ludzie na "wyższym szczebelku" w firmie niewiele wiedzą.

Faktur nie popłacili? ;-P Napisz jak się czegoś dowiesz ty nasz insiderze :D
  • Strona 38 z 45
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 45