• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #825059  autor: bazooka
 24 wrz 2015, 18:42
orson_dzi pisze:Opłaty za Internet są najczęściej i najchętniej anulowane.
Jeszcze 3-4 miesiące temu dałbym 110% na pozytyw. Ostatnio trochę procedury się zmieniły, ale i tak większość idzie na korzyść klienta.
Obyś się nie mylił...jeśli chodzi o autora wątku...ja zdania nie zmienię co do szans...choć nie pracowałem w Orange, ale w tym wypadku winę ponosi Kitek22 - chyba, że ładnie powiąże reklamację do swoich problemów z zamówieniem.
perdos1 pisze:Nie rozumiem, dlaczego bronisz Orange, przecież te umowy są napisane na niekorzyść klienta.
Nie bronię Orange, tylko widzę ewidentną winę autora lub jego lenistwo... umowy mogą se być jakie chcą, ja żadnej nie podpiszę choćby miało to być z operatorem "Spray" czy "Q-mobile" :P Domyślam się też w jakich warunkach się to robi - nigdy nie widziałem, przy kilku wizytach w salonach operatorów, żeby klient czytał całą umową, a nawet gdyby to, że od razu zrezygnował. Zazwyczaj jest na zasadach, że doczytam w domu, najwyżej przyjdę... albo dam sobie radę, jakoś to będzie, nastawie se powiadomienie w kalendarzu o końcu umowy.
W tym przypadku to ewidentny brak zainteresowania autora tematu co do obowiązujących rabatów, zniżek...zresztą nie będę się powtarzał, koledzy napisali już to wyżej.
maniek89 pisze:Mnie bardziej zastanawia, dlaczego Orange nie zainteresowało sie, albo czegoś w wątku nie doczytałem - gdy tylko zostają 3 miesiące do zakończenia umowy, potrafią dzwonić z ofertami kilka razy w tygodniu, więc chcąc czy nie chcąc nie da się przegapić końca umowy.
Jeśli masz ochotę zajrzyj na linki przeze mnie wstawione do innych wątków autora sprzed 27 sierpnia :)
 #825088  autor: petrydz
 24 wrz 2015, 20:41
Mnóstwo klientów Orange nie czyta umów, najpierw się cieszą, że dostają powiedzmy rabat 20% na 24 msc, a potem krzyczą, że nagle rachunek jest większy. Swoją drogą teraz będzie już tylko gorzej jeśli chodzi i rabaty.
 #825089  autor: klimasz
 24 wrz 2015, 20:45
petrydz pisze:Mnóstwo klientów Orange nie czyta umów, najpierw się cieszą, że dostają powiedzmy rabat 20% na 24 msc, a potem krzyczą, że nagle rachunek jest większy. Swoją drogą teraz będzie już tylko gorzej jeśli chodzi i rabaty.
Dlaczego tak uważasz?
 #825098  autor: petrydz
 24 wrz 2015, 21:32
Łatwiej będzie uzyskać sensowny rabat klientowi, który rzeczywiście robi ruch u operatora, a nie dla "janusza", który dzwoni tylko w obrębie swojej sieci. Zresztą, to temat bardzo rozległy jak klient jest opłacalny dla operatora, wiele aspektów ma tu znaczenie.
 #825133  autor: orson_dzi
 25 wrz 2015, 10:22
bazooka pisze:Obyś się nie mylił...jeśli chodzi o autora wątku...ja zdania nie zmienię co do szans...choć nie pracowałem w Orange, ale w tym wypadku winę ponosi Kitek22 - chyba, że ładnie powiąże reklamację do swoich problemów z zamówieniem.
To nic, że z jego winy. Dzisiaj takie reklamacje, to już rzadkość, ale żeby zliczyć anulowane opłaty za Internet w starych taryfach typu Delfin, to pójdzie to w grube setki tysięcy minimum. Teraz praktycznie wszędzie są już lejki, limity itp.
maniek89 pisze:Mnie bardziej zastanawia, dlaczego Orange nie zainteresowało sie, albo czegoś w wątku nie doczytałem - gdy tylko zostają 3 miesiące do zakończenia umowy, potrafią dzwonić z ofertami kilka razy w tygodniu, więc chcąc czy nie chcąc nie da się przegapić końca umowy.
Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim, jeśli nie wyrazisz zgody, to operator nie może dzwonić. A później szczekają ludzie do BOK-u, że jak tak można, że nikt nie dzwoni - idę do Play ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #825179  autor: iPlus
 25 wrz 2015, 13:53
goral2099 pisze:petrydz: A guzik prawda. W Play abonament przechodzi na czas nieokreślony, a kwota się nie zmienia. Tylko Orange stosuje, z tego co wiem, takie praktyki, jeżeli chodzi o operatorów mobilnych.
Play to jest jedyna sieć która nie zmienia warunków po umowie terminowej
 #825462  autor: maniek89
 26 wrz 2015, 23:08
orson_dzi pisze:Zgodnie z obowiązującym prawem konsumenckim, jeśli nie wyrazisz zgody, to operator nie może dzwonić. A później szczekają ludzie do BOK-u, że jak tak można, że nikt nie dzwoni - idę do Play ;) .
Lightman pisze:Orange może, ale nie musi dzwonić przed zakończeniem umowy z propozycjami. Może tego nie zrobić bo, na przykład, klient nie wyraził zgody na marketing wewnętrzny.
Dobra, o tym nie pomyślałem, co nie zmienia jednak faktu, że podpisując umowę z Orange, trzeba pilnować końca okresu promocyjnego lub pozwolić, by Orange dopilnowało tego za nas ;)