Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum:Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Czy zamawiał juz ktoś ten bezpłatny billing? bo chciałbym go otrzymywać już z następnym rachunkiem ale jak go zamówić czy muszę się fatygować do Telepunktu czy jednak jest możliwość zamówienia telefonicznie przez te elektroniczne biuro abonenta czy ja się to tam zwie albo konsultanta czy przez neta?
Zamówienie na biling (pismo) możesz przesłać pocztą na adres
Centralna Kancelaria TPsa
ul.Bażantów 35
40-668 Katowice
W piśmie zaznacz dla jakiego nr tela chcesz wykaz.Czy to ma być jednorazowy za jakieś określone m-ce, czy stały aby przychodził cały czas wraz z rachunkiem.Należy pamietać, że bezpłatny biling jest tylko wydrukowany w formie papierowej a nie na dyskietce lub CD.
Na infolini nie jest przyjmowane zam na biling.
A przez osobiste konto na www wykaz jest dostępny jedynie dla osób posiadających już stały wydruk poł. wychodzących.
Już nie trzeba składać żadnego zamówienia (no chyba że zależy komuś na papierowym bilingu)! Od lipca każdy kto ma konto w internetowym systemie obsługi ma też biling!
Limitowanie rachunku musi byc we wszystkich planach i jestem przekonany ze bedzie. Natomiast to nie jest tak, ze jak UKE sobie cos uchwali to TP czy jakakolwiek inna firma jest w stanie to od razu wprowadzic
Lisztes pisze:Limitowanie rachunku musi byc we wszystkich planach i jestem przekonany ze bedzie. Natomiast to nie jest tak, ze jak UKE sobie cos uchwali to TP czy jakakolwiek inna firma jest w stanie to od razu wprowadzic
popieram
nadajcie sobie PIN
i macie na portalu www.tp.pl
biling