Okres wypowiedzenia to standardowo 30 dni. Wysyłasz go przez stronę UPC, ważne, żeby na piśmie był Twój własnoręczny podpis. Formułka normalna, czyli prosisz o odłączenie usług z dniem, data, podpis.
Następnie zrób zdjęcie tego lub skan i dołącz jako załącznik.
Powinno być tak, że jak wypłynie do nich pismo, dostajesz maila zwrotnego, że wpłynęło i data odłączenia usług to dzień...
Następnie, powinni do Ciebie dzwonić z DUK, czyli działu utrzymania. Jak to zwykle bywa, będą chcieli Cię zatrzymać, ale skoro masz zasięg Netii, możesz się potargować ;)
Teraz tak, gdyby jednak o Tobie zapomnieli, w 3 tygodniu oczekiwania zadzwoń sam pod jeden z tych numerów 324949930, 324949935, 324949938. Musisz na początku połączenia usłyszeć, że witają Cię w ogólnopolskim dziale utrzymania klienta UPC. To ważne, bo zwykły BOK generalnie dużo więcej niż zwykły cennik dać nie może lub nie chce. Dalej rozmowę to już toczysz po swojemu, masz zresztą podwieszony wątek, jak powalczyć o niższy rachunek, ale jak zagaisz rozmowę od zwykłego : "chciałem się upewnić,czy moje wypowiedzenie wpłynęło.." to na pewno nie zaszkodzi a może jedynie pomóc.
Cierpliwość i nie zgadzanie się na pierwszą lepszą ofertę na pewno się przydadzą. Jak będziesz miał pytania w trakcie negocjacji z UPC, pytaj śmiało.