Witam.
Dziś postanowiłem zamówić tel. kom. na raty (24mce) z umową na czas nie określony.
Skusił mnie brak limitów w LTE na internet i umowa na czas nie określony.
Potwierdził to dział sprzedaży HEYAH...
Po zamówieniu otrzymałem link do str z umowami regulaminami itp.
Po przeczytaniu jednego zacząłem się zastanawiać czy na pewno to "no limit"?
Rozmowy telefoniczne do komórkowych ale zaciekawił mnie punkt: ale nie zaczynające się na 602, 605 i 608
ale to mało istotne dla mnie. Bardziej interesuje sam net.
i tu czytamy :
4. Abonent może korzystać z Usługi wyłącznie w telefonie komórkowym z Kartą SIM związaną z Umową, której dotyczą niniejsze warunki.
15. Operator może dezaktywować Usługę i zablokować możliwość jej aktywacji w przyszłości w przypadku naruszenia zasady wskazanej w pkt 4 powyżej, a w szczególności udostępniania transmisji danych osobom trzecim lub innym urządzeniom, względnie wykorzystywania karty SIM w modemach. W celu wykonania powyższego uprawnienia Operator może przetwarzać numery IMEI urządzeń, w których będzie znajdować się Karta SIM (dane transmisyjne). Abonent, który nie chce, aby Operator realizował to prawo, może temu zapobiec przez dezaktywację Usługi.
Patrzcie też na 20c i 21 ale to zrozumiałe akurat
Dzwonię więc drugi raz dlaczego mnie nie poinformował od razu jak pytałem, przecież nie od dziś smart-fony potrafią udostępniać łącze.
Odp Pana iż nie musiał mnie o tym informować gdyż jest tego za dużo.
Więc zadałem 2 pyt (z wielu ale te dwa istotne) : w 15 punkcie jest napisane "może zablokować". Dla mnie może to nie musi. Więc jak to będzie w praktyce?
Odpowiedział mi że ta oferta jest nowa i nie jest wstanie mi jednoznacznie odp. ale radzi się trzymać reg.
Na moje jak mnie zablokuje, rezygnuje z umowy (czas nie określony).
Teraz nawet się zastanawiam czy w ogóle odebrać od kuriera umowę z tel.
Trochę mnie poirytowała arogancja obsługi klienta przy drugiej rozmowie i nie szczegółowa wiedza "Na przyszłość radzę wpierw czytać reg." tak mi powiedział.. hmm no racja czyli oferta bez gwiazdek ale z gwiazdkami gdyż po 3 miesiącach oferta rośnie do 69.99 (człowiek myśli że jak zapyta to mu wszystko powiedzą wraz z "kruczkami" . Dla mnie to NO LIMIT z gwiazdką albo nawet dwiema bo jednak jest ograniczenie).
Też dodałem że jak będą ludzi blokować to każdy zrezygnuje. Profesjonalizm zbijania kasy...
Za jakiś czas mi przejdzie irytacja
i chyba zostanę przy próbie "HOT SPOT" jak zablokuje wypowiem.
Jak wy myślicie?
https://pl-pl.facebook.com/heyah/photos ... 22R0%22%7D
WARUNKI OFERTY PROMOCYJNEJ
„Nielimitowany Internet Smart”
dla Abonentów Heyah
1. W okresie od dnia 21.07.2015 r. do wycofania niniejszej oferty T-Mobile Polska S.A. (dalej „Operator”) oferuje na zasadach opisanych w niniejszych warunkach (zwanych dalej „Warunkami”) opcję usługową „Nielimitowany Internet Smart” (zwaną dalej „Usługą”).
2. Z Usługi może skorzystać każdy Abonent Heyah (zwany dalej „Abonentem”), który zawarł lub zawiera z Operatorem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych na Warunkach Oferty Promocyjnej, w której tytule wykorzystane jest oznaczenie „Heyah Smart abonament”, zwaną dalej „Umową” i korzysta z pakietu Smart XL.
3. Usługa polega na możliwości korzystania z krajowej pakietowej transmisji danych w ramach mobilnego Internetu bez limitu w zakresie objętości transmitowanych danych i szybkości transmisji
4. Abonent może korzystać z Usługi wyłącznie w telefonie komórkowym z Kartą SIM związaną z Umową, której dotyczą niniejsze warunki.
5. Aktywacja Usługi oznacza zawieszenie pakietu danych dostępnego w ramach Pakietu Smart XL. Dezaktywacja Usługi oznacza automatyczne odwieszenie na koncie Abonenta pakietu danych dostępnego w pakiecie Smart XL.
6. Jeśli aktywacja i dezaktywacja Usługi nastąpi w tym samym Cyklu Rozliczeniowym, to po wskazanej dezaktywacji Abonent będzie mógł korzystać z pakietu danych przysługujących w ramach Pakietu Smart XL (o ile przed aktywacją Usługi nie zużył wszystkich danych z Pakietu Smart XL przewidzianych dla danego Cyklu Rozliczeniowego).
7. Abonent ma możliwość złożenia dyspozycji aktywowania Usługi
a. przez wysłanie ekspresowego kodu *140*797# albo
b. na stronie http://www.heyah.pl – w przypadku składania zamówienia Umowy na tej stronie.
8. Abonent może sprawdzić status Usługi poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *140*797*1#.
9. Abonent może dezaktywować Usługę poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *140*797*2#.
10. Operator może udostępnić inne sposoby aktywowania, dezaktywowania lub sprawdzenia statusu Usługi niż wskazane w niniejszych Warunkach. Informacje na ten temat dostępne są u Konsultanta w Biurze Obsługi Abonenta oraz na http://www.heyah.pl
11. W przypadku zlecenia aktywacji/dezaktywacji Usługi przez wysłanie ekspresowego kodu zostanie ono zrealizowane nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu złożenia stosownej dyspozycji. W przypadku zlecenia aktywacji Usługi przy składaniu zamówienia zawarcia Umowy na stronie http://www.heyah.pl zlecenie aktywacji Usługi zostanie zrealizowane nie później niż w ciągu 7 dni licząc od momentu aktywacji Karty SIM. Każda ze wskazanych zmian statusu Usługi zostanie potwierdzona wiadomością SMS wysłaną na numer telefonu, którego dotyczy dyspozycja Klienta.
12. Abonent nie ponosi opłaty za Usługę przez pierwszy niepełny Cykl Rozliczeniowy, w którym doszło do jej aktywacji oraz przez kolejne pełne 3 Cykle Rozliczeniowe. W trakcie wskazanego okresu (bez opłaty za Usługę) Abonent może wielokrotnie dezaktywować Usługę, a następnie przed jego końcem ją ponownie aktywować. Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że wskazane działania Abonenta nie mają wpływu na koniec okresu zdefiniowanego w niniejszym punkcie w zdaniu pierwszym.
13. Po zakończeniu okresu bezpłatnego wskazanego w pkt 12 powyżej, za Usługę pobierana jest opłata 19,99 zł za Cykl Rozliczeniowy.
14. Wskazana opłata za Usługę rozliczana jest proporcjonalnie do liczby dni obowiązywania Usługi w Cyklu Rozliczeniowym.
15. Operator może dezaktywować Usługę i zablokować możliwość jej aktywacji w przyszłości w przypadku naruszenia zasady wskazanej w pkt 4 powyżej, a w szczególności udostępniania transmisji danych osobom trzecim lub innym urządzeniom, względnie wykorzystywania karty SIM w modemach. W celu wykonania powyższego uprawnienia Operator może przetwarzać numery IMEI urządzeń, w których będzie znajdować się Karta SIM (dane transmisyjne). Abonent, który nie chce, aby Operator realizował to prawo, może temu zapobiec przez dezaktywację Usługi.
16. Usługa umożliwia mobilny dostęp do Internetu w ramach pakietowej transmisji danych w zasięgu Sieci Operatora na terenie Polski realizowany w technologiach mobilnych 2G/3G/LTE (w zależności od dostępności danej technologii w danym terenie, wykorzystywanego urządzenia, oraz Karty SIM). W ramach niniejszych warunków technologia LTE jest aktywowana automatycznie (o ile dotąd nie była aktywna) w systemach teleinformatycznych Operatora i nie ma możliwości jej dezaktywacji.
Korzystanie z niej możliwe jest tylko w jej zasięgu, w oparciu o dostosowane do niej urządzenie i szczególnego rodzaju Kartę SIM – kartę USIM. Technologia LTE dostępna jest w niektórych miejscach w Polsce. Jej zasięg będzie powiększany. Orientacyjna mapa zasięgu Sieci, w tym technologii LTE w ramach Sieci oraz informacje dotyczące technologii LTE dostępne są na stronie http://www.t-mobile.pl.
17. W przypadku zmiany przez Abonenta pakietu Smart XL, na inny pakiet Smart następuje automatyczna dezaktywacja Usługi i przejście na zasady właściwe dla nowego pakietu Smart.
18. W kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami, zastosowanie mają postanowienia dokumentów o których mowa w pkt 2 powyżej.
19. Podane ceny jednostkowe zawierają podatek VAT wyliczony według stawki 23 %. Stan konta oraz wartość poszczególnych połączeń, SMS-ów i usług są wyliczane w oparciu o ceny netto. Przy informowaniu Abonenta o stanie konta podawana jest kwota obejmująca podatek VAT, zaokrąglona do pełnego grosza.
20. Abonent zobowiązuje się nie korzystać z Usług Telekomunikacyjnych w sposób naruszający prawo lub postanowienia Umowy, a w szczególności nie używać wydanych mu przez Operatora kart SIM:
a. w telefonie lub innym telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym, które zostało skradzione, nie ma homologacji i nie posiada certyfikatu zgodności z zasadniczymi wymaganiami, lub wywołuje zaburzenia elektromagnetyczne,
b. do innych działań powodujących lub mogących powodować zakłócenia pracy Sieci, urządzeń podłączonych do Sieci lub sieci Internet,
c. do kierowania do Sieci lub do innych sieci telekomunikacyjnych połączeń pochodzących z innych sieci telekomunikacyjnych, w szczególności w celu świadczenia usług telekomunikacyjnych osobom trzecim, bądź do udostępniania w inny sposób usług telekomunikacyjnych innym podmiotom, w tym w celu uzyskania korzyści majątkowej,
d. w urządzeniu telekomunikacyjnym realizującym funkcję zakończenia sieci stałej lub działającym na podobnej zasadzie, chyba że Operator wyraził na to uprzednią pisemną zgodę,
e. do generowania automatycznego ruchu, w szczególności ruchu pomiędzy urządzeniami lub automatycznych połączeń pomiędzy urządzeniami a Abonentem,
f. do wspomagania lub budowania rozwiązań typu „call center”, w tym do wykonywania połączeń telefonicznych w takich rozwiązaniach (nie oznacza to zakazu wykonywania połączeń do call center),
g. do masowego rozsyłania informacji (SMS lub MMS) przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Abonenta lub innego podmiotu, jak również przeznaczonych do osiągnięcia jakiegokolwiek innego efektu handlowego (zakaz ten dotyczy Abonenta działającego jako przedsiębiorca),
h. do generowania sztucznego ruchu w Sieci, to jest w szczególności ruchu, który nie służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji, bądź którego celem jest wygenerowanie pewnej ilości lub czasu połączeń.
21. W przypadku dokonania nadużyć telekomunikacyjnych określonych powyżej, Abonent zapłaci na pisemne żądanie Operatora karę umowną w wysokości 1500 zł za każdą kartę SIM, w związku z którą dokonano takiego nadużycia. W przypadku, gdy Abonent naruszył wskazane zakazy działając jako przedsiębiorca kara wyniesie 5000 zł za każdą taką kartę. Wpłaty kary należy dokonać w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy na konto właściwe dla opłat za Usługi Telekomunikacyjne. Powyższe nie wyłącza prawa Operatora do dochodzenia od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość wskazanej kary umownej na zasadach ogólnych, jak również uprawnień Operatora, o których mowa w pkt 6. i pkt 8. Kontraktu Głównego. W przypadku dokonania powyższych nadużyć, Operator ma także prawo ograniczyć lub zablokować Usługi Telekomunikacyjne, jak również w każdym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia Abonenta wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym.
Dziś postanowiłem zamówić tel. kom. na raty (24mce) z umową na czas nie określony.
Skusił mnie brak limitów w LTE na internet i umowa na czas nie określony.
Potwierdził to dział sprzedaży HEYAH...
Po zamówieniu otrzymałem link do str z umowami regulaminami itp.
Po przeczytaniu jednego zacząłem się zastanawiać czy na pewno to "no limit"?
Rozmowy telefoniczne do komórkowych ale zaciekawił mnie punkt: ale nie zaczynające się na 602, 605 i 608
ale to mało istotne dla mnie. Bardziej interesuje sam net.
i tu czytamy :
4. Abonent może korzystać z Usługi wyłącznie w telefonie komórkowym z Kartą SIM związaną z Umową, której dotyczą niniejsze warunki.
15. Operator może dezaktywować Usługę i zablokować możliwość jej aktywacji w przyszłości w przypadku naruszenia zasady wskazanej w pkt 4 powyżej, a w szczególności udostępniania transmisji danych osobom trzecim lub innym urządzeniom, względnie wykorzystywania karty SIM w modemach. W celu wykonania powyższego uprawnienia Operator może przetwarzać numery IMEI urządzeń, w których będzie znajdować się Karta SIM (dane transmisyjne). Abonent, który nie chce, aby Operator realizował to prawo, może temu zapobiec przez dezaktywację Usługi.
Patrzcie też na 20c i 21 ale to zrozumiałe akurat
Dzwonię więc drugi raz dlaczego mnie nie poinformował od razu jak pytałem, przecież nie od dziś smart-fony potrafią udostępniać łącze.
Odp Pana iż nie musiał mnie o tym informować gdyż jest tego za dużo.
Więc zadałem 2 pyt (z wielu ale te dwa istotne) : w 15 punkcie jest napisane "może zablokować". Dla mnie może to nie musi. Więc jak to będzie w praktyce?
Odpowiedział mi że ta oferta jest nowa i nie jest wstanie mi jednoznacznie odp. ale radzi się trzymać reg.
Na moje jak mnie zablokuje, rezygnuje z umowy (czas nie określony).
Teraz nawet się zastanawiam czy w ogóle odebrać od kuriera umowę z tel.
Trochę mnie poirytowała arogancja obsługi klienta przy drugiej rozmowie i nie szczegółowa wiedza "Na przyszłość radzę wpierw czytać reg." tak mi powiedział.. hmm no racja czyli oferta bez gwiazdek ale z gwiazdkami gdyż po 3 miesiącach oferta rośnie do 69.99 (człowiek myśli że jak zapyta to mu wszystko powiedzą wraz z "kruczkami" . Dla mnie to NO LIMIT z gwiazdką albo nawet dwiema bo jednak jest ograniczenie).
Też dodałem że jak będą ludzi blokować to każdy zrezygnuje. Profesjonalizm zbijania kasy...
Za jakiś czas mi przejdzie irytacja

Jak wy myślicie?
https://pl-pl.facebook.com/heyah/photos ... 22R0%22%7D
WARUNKI OFERTY PROMOCYJNEJ
„Nielimitowany Internet Smart”
dla Abonentów Heyah
1. W okresie od dnia 21.07.2015 r. do wycofania niniejszej oferty T-Mobile Polska S.A. (dalej „Operator”) oferuje na zasadach opisanych w niniejszych warunkach (zwanych dalej „Warunkami”) opcję usługową „Nielimitowany Internet Smart” (zwaną dalej „Usługą”).
2. Z Usługi może skorzystać każdy Abonent Heyah (zwany dalej „Abonentem”), który zawarł lub zawiera z Operatorem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych na Warunkach Oferty Promocyjnej, w której tytule wykorzystane jest oznaczenie „Heyah Smart abonament”, zwaną dalej „Umową” i korzysta z pakietu Smart XL.
3. Usługa polega na możliwości korzystania z krajowej pakietowej transmisji danych w ramach mobilnego Internetu bez limitu w zakresie objętości transmitowanych danych i szybkości transmisji
4. Abonent może korzystać z Usługi wyłącznie w telefonie komórkowym z Kartą SIM związaną z Umową, której dotyczą niniejsze warunki.
5. Aktywacja Usługi oznacza zawieszenie pakietu danych dostępnego w ramach Pakietu Smart XL. Dezaktywacja Usługi oznacza automatyczne odwieszenie na koncie Abonenta pakietu danych dostępnego w pakiecie Smart XL.
6. Jeśli aktywacja i dezaktywacja Usługi nastąpi w tym samym Cyklu Rozliczeniowym, to po wskazanej dezaktywacji Abonent będzie mógł korzystać z pakietu danych przysługujących w ramach Pakietu Smart XL (o ile przed aktywacją Usługi nie zużył wszystkich danych z Pakietu Smart XL przewidzianych dla danego Cyklu Rozliczeniowego).
7. Abonent ma możliwość złożenia dyspozycji aktywowania Usługi
a. przez wysłanie ekspresowego kodu *140*797# albo
b. na stronie http://www.heyah.pl – w przypadku składania zamówienia Umowy na tej stronie.
8. Abonent może sprawdzić status Usługi poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *140*797*1#.
9. Abonent może dezaktywować Usługę poprzez wysłanie Ekspresowego kodu *140*797*2#.
10. Operator może udostępnić inne sposoby aktywowania, dezaktywowania lub sprawdzenia statusu Usługi niż wskazane w niniejszych Warunkach. Informacje na ten temat dostępne są u Konsultanta w Biurze Obsługi Abonenta oraz na http://www.heyah.pl
11. W przypadku zlecenia aktywacji/dezaktywacji Usługi przez wysłanie ekspresowego kodu zostanie ono zrealizowane nie później niż w ciągu 48 godzin od momentu złożenia stosownej dyspozycji. W przypadku zlecenia aktywacji Usługi przy składaniu zamówienia zawarcia Umowy na stronie http://www.heyah.pl zlecenie aktywacji Usługi zostanie zrealizowane nie później niż w ciągu 7 dni licząc od momentu aktywacji Karty SIM. Każda ze wskazanych zmian statusu Usługi zostanie potwierdzona wiadomością SMS wysłaną na numer telefonu, którego dotyczy dyspozycja Klienta.
12. Abonent nie ponosi opłaty za Usługę przez pierwszy niepełny Cykl Rozliczeniowy, w którym doszło do jej aktywacji oraz przez kolejne pełne 3 Cykle Rozliczeniowe. W trakcie wskazanego okresu (bez opłaty za Usługę) Abonent może wielokrotnie dezaktywować Usługę, a następnie przed jego końcem ją ponownie aktywować. Dla uniknięcia wątpliwości precyzuje się, że wskazane działania Abonenta nie mają wpływu na koniec okresu zdefiniowanego w niniejszym punkcie w zdaniu pierwszym.
13. Po zakończeniu okresu bezpłatnego wskazanego w pkt 12 powyżej, za Usługę pobierana jest opłata 19,99 zł za Cykl Rozliczeniowy.
14. Wskazana opłata za Usługę rozliczana jest proporcjonalnie do liczby dni obowiązywania Usługi w Cyklu Rozliczeniowym.
15. Operator może dezaktywować Usługę i zablokować możliwość jej aktywacji w przyszłości w przypadku naruszenia zasady wskazanej w pkt 4 powyżej, a w szczególności udostępniania transmisji danych osobom trzecim lub innym urządzeniom, względnie wykorzystywania karty SIM w modemach. W celu wykonania powyższego uprawnienia Operator może przetwarzać numery IMEI urządzeń, w których będzie znajdować się Karta SIM (dane transmisyjne). Abonent, który nie chce, aby Operator realizował to prawo, może temu zapobiec przez dezaktywację Usługi.
16. Usługa umożliwia mobilny dostęp do Internetu w ramach pakietowej transmisji danych w zasięgu Sieci Operatora na terenie Polski realizowany w technologiach mobilnych 2G/3G/LTE (w zależności od dostępności danej technologii w danym terenie, wykorzystywanego urządzenia, oraz Karty SIM). W ramach niniejszych warunków technologia LTE jest aktywowana automatycznie (o ile dotąd nie była aktywna) w systemach teleinformatycznych Operatora i nie ma możliwości jej dezaktywacji.
Korzystanie z niej możliwe jest tylko w jej zasięgu, w oparciu o dostosowane do niej urządzenie i szczególnego rodzaju Kartę SIM – kartę USIM. Technologia LTE dostępna jest w niektórych miejscach w Polsce. Jej zasięg będzie powiększany. Orientacyjna mapa zasięgu Sieci, w tym technologii LTE w ramach Sieci oraz informacje dotyczące technologii LTE dostępne są na stronie http://www.t-mobile.pl.
17. W przypadku zmiany przez Abonenta pakietu Smart XL, na inny pakiet Smart następuje automatyczna dezaktywacja Usługi i przejście na zasady właściwe dla nowego pakietu Smart.
18. W kwestiach nieuregulowanych niniejszymi Warunkami, zastosowanie mają postanowienia dokumentów o których mowa w pkt 2 powyżej.
19. Podane ceny jednostkowe zawierają podatek VAT wyliczony według stawki 23 %. Stan konta oraz wartość poszczególnych połączeń, SMS-ów i usług są wyliczane w oparciu o ceny netto. Przy informowaniu Abonenta o stanie konta podawana jest kwota obejmująca podatek VAT, zaokrąglona do pełnego grosza.
20. Abonent zobowiązuje się nie korzystać z Usług Telekomunikacyjnych w sposób naruszający prawo lub postanowienia Umowy, a w szczególności nie używać wydanych mu przez Operatora kart SIM:
a. w telefonie lub innym telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym, które zostało skradzione, nie ma homologacji i nie posiada certyfikatu zgodności z zasadniczymi wymaganiami, lub wywołuje zaburzenia elektromagnetyczne,
b. do innych działań powodujących lub mogących powodować zakłócenia pracy Sieci, urządzeń podłączonych do Sieci lub sieci Internet,
c. do kierowania do Sieci lub do innych sieci telekomunikacyjnych połączeń pochodzących z innych sieci telekomunikacyjnych, w szczególności w celu świadczenia usług telekomunikacyjnych osobom trzecim, bądź do udostępniania w inny sposób usług telekomunikacyjnych innym podmiotom, w tym w celu uzyskania korzyści majątkowej,
d. w urządzeniu telekomunikacyjnym realizującym funkcję zakończenia sieci stałej lub działającym na podobnej zasadzie, chyba że Operator wyraził na to uprzednią pisemną zgodę,
e. do generowania automatycznego ruchu, w szczególności ruchu pomiędzy urządzeniami lub automatycznych połączeń pomiędzy urządzeniami a Abonentem,
f. do wspomagania lub budowania rozwiązań typu „call center”, w tym do wykonywania połączeń telefonicznych w takich rozwiązaniach (nie oznacza to zakazu wykonywania połączeń do call center),
g. do masowego rozsyłania informacji (SMS lub MMS) przeznaczonych bezpośrednio lub pośrednio do promowania towarów, usług lub wizerunku Abonenta lub innego podmiotu, jak również przeznaczonych do osiągnięcia jakiegokolwiek innego efektu handlowego (zakaz ten dotyczy Abonenta działającego jako przedsiębiorca),
h. do generowania sztucznego ruchu w Sieci, to jest w szczególności ruchu, który nie służy nadawaniu, odbiorowi lub transmisji informacji, bądź którego celem jest wygenerowanie pewnej ilości lub czasu połączeń.
21. W przypadku dokonania nadużyć telekomunikacyjnych określonych powyżej, Abonent zapłaci na pisemne żądanie Operatora karę umowną w wysokości 1500 zł za każdą kartę SIM, w związku z którą dokonano takiego nadużycia. W przypadku, gdy Abonent naruszył wskazane zakazy działając jako przedsiębiorca kara wyniesie 5000 zł za każdą taką kartę. Wpłaty kary należy dokonać w terminie 14 dni od dnia rozwiązania Umowy na konto właściwe dla opłat za Usługi Telekomunikacyjne. Powyższe nie wyłącza prawa Operatora do dochodzenia od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość wskazanej kary umownej na zasadach ogólnych, jak również uprawnień Operatora, o których mowa w pkt 6. i pkt 8. Kontraktu Głównego. W przypadku dokonania powyższych nadużyć, Operator ma także prawo ograniczyć lub zablokować Usługi Telekomunikacyjne, jak również w każdym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia Abonenta wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym.