• Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dla utrzymania porządku i przejrzystości w temat, prosimy trzymanie sie zasad.

1. Zanim założysz nowy temat sprawdz czy przed chwilą, ktoś już o tym nie pisał. Wtedy lepiej dołączyć się do danego wątku, dając informacje o dalszej awarii lub jej zakończeniu.

2. Zakladając temat oznaczaj na początku kogo dotyczy problem,
np. [Orange] , [Plus], [Era], [Play], [TP] a następnie dokladnie określ problem.
Przykłady:
[Orange] Problem z doładowaniem konta prepaid.
[Plus] Awaria platformy Simplusa
[Era] Nie można zalogować sie do sieci
[Play] Nie działa Play24
 #814059  autor: Marcin 24
 26 lip 2015, 08:52
Witam, mój problem polega na tym że wymieniłem w telefonie galaxy s advance czytnik karty sim i od tej pory nic nie działa nie reaguje na ładowarkę zupełnie nic nie działa komputer też po podłączeniu przez usb też nie wykrywa go , co mogło się stać , proszę o odpowiedź .Pozdrawiam!
 #814070  autor: Niezgodna7
 26 lip 2015, 11:05
poza czytnikiem - wcześniej działał telefon, czy kupiłeś taki złomik?
:-)

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #814072  autor: Marcin 24
 26 lip 2015, 11:11
działał wszystko było ok po prostu wyrwałem blaszki w wejściu karty sim i dokupiłem wejście i sam wymieniłem i koniec po telefonie potem jeszcze raz włożyłem to stare wejście karty sim ale też już nie działa
 #814073  autor: maniek89
 26 lip 2015, 11:12
Marcin, najprawdopodobniej coś poszło nie tak podczas wymiany - twoja karta działa na innym telefonie?