• Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 25
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25
 #806665  autor: Golarz Filip
 15 cze 2015, 22:07
Poza Warszawą i Krakowem bardzo ciężko wywalczyć XX, jednak w Szczecinie pod koniec maja ta sztuka, po 3 tygodniach walki się udała. Jest ciężko bo nie dość, że polityka rozdawnictwa WRU XX skończyła się wraz z miesiącem lutym, to jeszcze powstało kilka stacjonarnych BOK i nie chcą im robić zbytnio pod górkę.
Jednak cierpliwość popłaca, pamiętaj ;)
 #806728  autor: eric88
 16 cze 2015, 10:36
Golarz Filip pisze:Poza Warszawą i Krakowem bardzo ciężko wywalczyć XX, jednak w Szczecinie pod koniec maja ta sztuka, po 3 tygodniach walki się udała. Jest ciężko bo nie dość, że polityka rozdawnictwa WRU XX skończyła się wraz z miesiącem lutym, to jeszcze powstało kilka stacjonarnych BOK i nie chcą im robić zbytnio pod górkę.
Jednak cierpliwość popłaca, pamiętaj ;)
moje drugie imię to cierpliwość :)

fakt faktem UPC obecnie na 3 miesiące przed zakończeniem umowy nie opłaca się podpisywać nowej umowy z prostego powodu , chcą klienta przetrzymać maksymalnie do końca umowy. nie chcą tracić różnicy między nową oferta a obecną.
obecnie nic mnie nie trzyma przy ofercie z UPC. jeżeli nie uzyskam zadowalających warunków to z UPC się pożegnamy. Moje obecne warunki to połowa ceny aktualnego abonamentu :) czyli WRU XIX 8)

a jak nie to wystarczy mi telewizja naziemna i ewentualnie internet mobilny :D i będę zadowolony :-)

Obrazek

Polecam ---> http://tiny.pl/gq8qh https://db.tt/UXjp368N http://bit.do/62y6
 #807982  autor: aster
 23 cze 2015, 10:51
Obecnie płace 180zł/miesięcznie za internet 120, telefon (z darmowymi rozmowami na tel. stac na świecie), oraz telewizję HD (min. pakiet, żadnych specjalnych kanałów). Wszystko inne wywaliłem z oferty i tylko to zostawiłem - oczywiście nie jestem związany żadną umową na X miesięcy.

Wczoraj miałem telefon, że za jakieś 205 czy 207zł mogę mieć podwojony internet i nowy dekoder Horizon z jakimiś kanałami Filmbox (oraz HBO na próbę). Trochę słabo skoro dla mnie jedyny plus to szybszy net. No i wziązany byłbym na 24m.

Czy mogę sobie podwyższyć net (bez jakichkolwiek innych zmian w usługach) i to bez umowy typu 12/24m? Rozumiem, że przejście z 120 na 240 mbps oznacza też zmianę modemu z tego Thomsona?

P.S. Czy nowy dekoder Horizon jest dobry - to znaczy szybciej działa jeśli chodzi o przełączanie kanałów, itd.? Czytałem też, że ma wbudowany internet - ale chyba nie oznacza to usunięcie z mieszkania osobnego modemu internetowego?
 #809783  autor: aster
 02 lip 2015, 14:37
Przeszedł ktoś z internetu 120mbps na 250? Czy przymusowa jest tu zmiana modemu z tego Thomsona na inny?
 #812940  autor: Rafix
 19 lip 2015, 15:40
Siemanko, mam takie pytanie. W punktach obslugi maja dostepna taka sama oferte co na infolinii, czy jest jakas roznica? Nie ukrywam, ze wolalbym zalatwic osobiscie, bo latwiej czlowieka pzygwozdzic, ale tez chcialbym miec o co walczyc :)

Nokia 5130 -> Siemens MC60 -> SE K700i -> SE W580i -> Samsung S7350 -> SE Xperia Neo V -> Xperia L ->

Siemano! Jest luźno! :smt006
Kocie dziecka
 #812941  autor: Golarz Filip
 19 lip 2015, 15:42
Tak, oferta w punkcie naziemnym i telefonicznym BOK jest ta sama. Oczywiście mamy na myśli te cenniki dostępne na stronie, bo już to co oferuje DUK ( czyli dział utrzymania klienta ) w stacjonarnym punkcie jest praktycznie nie osiągalne.
 #813012  autor: Czarrrna
 19 lip 2015, 23:44
Witam,
jestem od 4 lat na umowie na czas nieokreślony (tylko internet, teraz 120mb, ale chcę zejść na 60mb). Złożyłam rezygnację, okres wypowiedzenia kończy się 31.07. Do tej pory dostałam maila oraz 2 tygodnie temu telefon. Konsultant ogólnie nie przedstawił mi żadnej ciekawej oferty - chyba 70zł za 60mb i przez pierwsze 3 miesiące obniżenie abonamentu o połowę. Od tamtej pory cisza - nie wiem, czy jeszcze zadzwonią, ale mam nadzieję, że tak. Chciałabym zostać raczej na umowie bezterminowej, jako powód rezygnacji podałam wysokie ceny.

Pytanie: Jak mam negocjować? Czy coś ciekawego mi jeszcze przedstawią...?
Na klatce leży oferta Netii (Warszawa) - 30mb za 30, 60 za 50zł i tyle też bym chciała zostając ewentualnie z UPC. Proszę o rady.
 #813023  autor: Golarz Filip
 20 lip 2015, 07:53
Jeśli chodzi o negocjacje zerknij tutaj => http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=81579
Co do cenników, wszystkie aktualne znajdują się => http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=4&t=81324
W skrócie- jeśli jesteś w zasięgu Gigakablówki negocjacje teoretycznie powinny być łatwiejsze; jeśli nie, trzeba powalczyć. W jaki sposób? Przeróżny, wszystko masz opisane w temacie o negocjacjach.
Generalnie cierpliwość i znajomość cenników wychodzi na plus przy rozmowach z BOK. Jeśli nikt z UPC nie odezwie się do ostatniego tygodnia lipca, wtedy Ty zadzwoń pod jeden z numerów DUK ( nie BOK; 324949930, 324949935, 324949938 ) i przypomnij się im.
Jeśli wynikną jeszcze jakieś kwestie, których wydają Ci się nie jasne, w tym co już jest napisane na forum, śmiało pytaj.
Powodzenia!
 #813030  autor: Czarrrna
 20 lip 2015, 10:02
Dziękuję za odpowiedź. Czytałam już te dwa tematy.
Sęk w tym, że nie bardzo rozumiem te cenniki WRU... Mam tylko internet i nie chcę żadnych innych usług, poza tym chciałabym pozostać na umowie na czas nieokreślony. Nie widziałam tam nigdzie takiej oferty - ale być może coś przeoczyłam.
 #813036  autor: Golarz Filip
 20 lip 2015, 10:38
W kwestii samej usługi- jeśli faktycznie chcesz brać tylko jedną, cenniki WRU oraz RU nie do końca będą dla Ciebie. UPC wychodzi z założenia, że klient z jedną usługą, brzydko pisząc- nie zasługuje na niższe cenny. Brutalna prawda ale tak jest. Jak to można zmienić? Otóż możesz skusić się na jeszcze jedną usługę, z której nie będziesz miała obowiązku korzystać ( np. telefon stacjonarny ) a to już pozwoli na otrzymanie którejś z w/w promocji ( WRU lub RU ).
Na moim przykładzie- mam w UPC właśnie TV+Internet+ telefon stacjonarny, z tymże nie posiadam nawet aparatu telefonicznego. Modem w UPC jest jeden a to czy będziesz z którejś usługi korzystać, jest sprawą drugorzędną.
Więc podsumowując- im więcej usług weźmiesz, może być taniej. Taki dzisiejszy paradoks.
Jeśli nie chcesz się zbytnio bawić w takie kombinacje, pozostaje jedynie nadzieja, że uda Ci się jednak wynegocjować niższą cenę, podczas ostatniej rozmowy z DUK.
Co do okresu- jeśli upierasz się przy pozostawieniu jednej usługi- na krócej niż 12 miesięcy nie uda się Ci otrzymać żadnej oferty. Jeśli chcesz zostawić okres bezterminowy, zgódź się na ostateczne warunki jakie otrzymasz a następnie w ciągu 14 dni od rozmowy- zrezygnuj z nich. Tym samym umowa znów wróci do stanu sprzed złożenia przez Ciebie rezygnacji.
Innymi słowy- tylko zostawienie takiego stanu jak teraz, skończy się dla Ciebie posiadaniem usługi na czas nieokreślony, z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Innej oferty na czas nieokreślony obecnie w UPC nie ma.
Tym samym złóż zapytanie do Netii- przez telefon i jednocześnie do jakiegoś lokalnego przedstawiciela handlowego, co u nich możesz otrzymać. Mając takie informacje, być może łatwiej będzie Ci przekonać UPC, by jednak spełnili Twoje zachcianki, co do ceny.
 #813046  autor: Czarrrna
 20 lip 2015, 11:28
Czy ja dobrze rozumiem, że we np. we WRU XV internet 60mb za 70zł z drugą usługą miałabym ulgę - 45zł (tv) lub -30zł (z telefonem)? Czyli za internet 60mb z telewizją płaciłabym tylko 25zł miesięcznie lub 40 z telefonem? Ale to umowa na jaki czas?
 #813057  autor: Golarz Filip
 20 lip 2015, 12:09
Oficjalnie, tylko dla nowych klientów i na sam Internet. Jeśli będziesz rozmawiała z DUK, przy następnej rozmowie zapytaj, czy jeśli zgodziłabyś się pozostać w UPC,czy dadzą Ci umowę na 12 m-cy.
Bo pamiętaj prowadzić rozmowę tak, że jesteś "zdecydowana" opuścić ich i przejść do konkurencji, o czym ma świadczyć złożona już rezygnacja. Takie prowadzenie rozmowy nigdy nie przeszkadza a może czasem pomóc.
 #813060  autor: Czarrrna
 20 lip 2015, 12:20
Ok, dziękuję za pomoc. Mam nadzieję, że jeszcze zadzwonią, jeśli nie, to sama zadzwonię w przyszłym tygodniu.
 #813061  autor: zaq22
 20 lip 2015, 12:30
Najniższy abonament przy WRU XV z internetem 60 Mbit to 79zł/mc. Mniej płacic się nie da a wyższej promocji niż WRU XV nie dostaniesz.
Za sam internet 60 Mbit z umową na 12 miesięcy będziesz płacić 60zł.
 #813415  autor: skyer001
 22 lip 2015, 14:56
Witam.
Posiadam pakiet max ekstra hd, do tego multi room za 1zł, internet 60Mb z Wi-fi, stacjonarne 60 min(nie potrzebuje,ale było taniej) za 135.99zł , umowa na 12 m-cy, która kończy się za 2 miesiące(Promocja rewia usług IV i rozrywkowy pakiet I)
Wcześniej miałem podobnie, tylko internet 30Mb i bez telefonu za ok 145zł na czas nieokreślony.

Nie chciałem umowy na 24 m-ce(miałem na czas nieokreślony)i po kilku odmownych propozycjach trafiła się Pani, która dodała telefon(za 7 zł chyba)zwiększyła net z 30 na 60 i zaproponowała umowę na rok- wziąłem.
Dzisiaj dzwonił konsultant i na rok zaproponował mi to samo co teraz, czyli roczną umowę z gwarancją ceny.Podziękowałem, zawsze umowa przechodziła na czas nieokreślony i opłaty nie wzrastały, ale Pan poinformował mnie, że ceny po zakończeniu mojego zobowiązania mogą wzrosnąć.
Postraszyłem Pana, że jak wzrosną, to są jeszcze inni operatorzy i pan mi podziękował za rozmowę.
Oferty na 24 m-ce mi nie przedstawiał, bo na wstępie powiedziałem, ze takiej nie chce.

Reasumując podpisywanie rocznej umowy z tymi samymi warunkami(mogliby chociaż net zwiększyć na 120) mi się nie uśmiecha.
Czy faktycznie po skończeniu umowy mogą podwyższyć mi abonament tzn "walnąć"oficjalnym cennikiem??
 #813496  autor: Golarz Filip
 22 lip 2015, 21:59
Prawdopodobnie nie, podkreślam PRAWDOPODOBNIE, ale jeśli wkleiłbyś tu lub w prywatnej wiadomości cennik jaki dostałeś do ostatniej przedłużonej umowy na mail lub przy wizycie montera, odpowiedziałbym Ci na 100%.
Jeśli tego nie masz, wyszukaj albo ustal przy następnej rozmowie, jak Twoja promocja się nazywa.
 #813511  autor: Golarz Filip
 22 lip 2015, 23:24
Dokładnie tak, do momentu, aż nie rozwiążesz skutecznie bieżącej umowy, ceny pozostają bez zmian u Ciebie.
Słowa konsula z BOK UPC trzeba jak zwykle traktować z dystansem. Po prostu chciał przehandlować nową umowę.
  • Strona 13 z 25
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 25