iPlus pisze:napisz coś więcej,
np
czy jako konsultant w salonie możesz dać tak dobre oferty jak mogą dać działy utrzymaniowe sieci czy te oferty mogą dać tylko te działy ?
która sieć najbardziej przyjaźnie traktuje pracowników ?
są jakieś szkolenia, testy zanim się dostaniesz do pracy w sieci ?
jeśli chodzi o oferty to nie ma możliwości by bez kontaktu z działem utrzymania zrobić inną ofertę, nawet nie mamy możliwości negocjowania (ewentualnie sporadycznie zdarza się możliwość obniżenia ceny telefonu). Czasem możliwe jest wykonanie telefonu do utrzymania i oni dopiero udostępniają ofertę, ale z tym także różnie bywa.
Nie sposób też wyróżnić, która sieć najlepiej traktuje pracowników, bo każda daje coś innego - lepsze oferty abonamentowe dla pracowników, dodatkowe benefity, lepszy system prowizyjny... tego jest dużo, a wiele też zależy od tego, czy pracujesz u agenta (i zależy jakiego) czy w sklepie firmowym.
Szkolenia są zawsze - podstawowym jest zawsze tzw autoryzacyjne, czyli takie, po którym dostajesz kody sprzedażowe. Potem są inne, również wirtualne z systemów, procedur, promocji. Generalnie szkolimy się cały czas.