Przypadek, że piszę to w wątku o Kluczu, bo choć dotyczy to m. in. Klucza, to problem dotyka każdą małą sieć. Niektórzy mają tak, że jeśli już nie wypada narzekać na ofertę, to dotyka się kwestii technicznych (np. sposób zarządzania kontem on-line) a nawet - jak wyżej - kwestii formalno-prawnych. Zastanawiam się ile osób narzekających na niezapowiedziane podwyżki zostało nimi dotkniętych. Poza tym obserwuję brak logiki użytkowników niedotkniętych podwyżkami. Otóż jeśli doprowadzicie do nałożenia kary przez UKE to za te kary zapłacicie Wy, nie operator

Może więc lepiej byłoby najpierw spróbować wyjaśnić te kwestie z operatorem np. na drodze reklamacji, dzięki czemu jest szansa, że użytkownik na tym zyska a nie straci?
Zadziwia mnie to, że na takie rzeczy jest tyle samo narzekań (albo i więcej) niż na duże sieci, które jawnie pogwałcają zawarte z abonentami umowy długoterminowe i zmieniają je jednostronnie (lub wypowiadają) w czasie ich trwania. Mam tu na myśli choćby działania T-Mobile lub Play. Czy też pisaliście skargi do UKE?

Pewnie nie, bo wiecie, że duże sieci mają nas po prostu głęboko w d**ie, podobnie jak i kary od UKE. Niestety, małe sieci są słabsze a ponadto wdają się w tej sprawie w interakcję z użytkownikami.
Potem Polacy łapią się za głowę dlaczego sieci MVNO mają tak niewielki udział w rynku. Otóż dlatego, że są m. in. mocno hejtowane.