• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
 #806764  autor: Blank
 16 cze 2015, 14:03
Do salonu można zawsze iść tylko po to, aby zadzwonić za darmo na infolinię (w Orange, nie wiem jak u innych). Toż to oczywiste, że tam pracują dwa rodzaje osób:
- niekompetentne
- udające te pierwsze

Pierwszy rodzaj nie ma bladego pojęcia o czym mówi. Drugi zna się (dość) dobrze, ale musi wypełniać chore limity, więc też musi zgrywać idiotów.

Ostatnio, mój znajomy z szokiem usłyszał w salonie, że aby wymienić kartę SIM należy... podpisać aneks. Z szokiem na twarzy zadzwonił na infolinię. Tam uzyskał informację (poza oczywiście zdementowaniem słów oszusta), że w jego mieście karty SIM nie wymieni i musi jechać 40 km do dużego miasta, aby ją wymienić. Przed wybraniem się do salonu dzwonił i dowiedział się, że w czerwcu możliwa jest wymiana karty SIM w dowolnym salonie. I tak zakończyła sie bajka o zgniłej pomarańczy w jego wypadku :)
Numer jest już w Play :>

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #806783  autor: wlkp
 16 cze 2015, 15:33
kamil1221 pisze:@wlkp
Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma... Teraz operatorzy będą szukali zysków, gdzie się da. Na samych usługach już nie da się tyle zarobić co kiedyś.
Dwa - po twoich wypowiedziach, można odnieść wrażenie że masz problem (to źle, to nieuczciwe itp.). Inną sprawą jest, że zmieniając taryfę, podpisują umowę na nowych warunkach zgodziłeś się z cennikiem/regulaminem. Tylko proszę nie pisz, że ktoś ci nie powiedział w Orange - bo to tłumaczenie jest zarezerwowane do dzieci w wieku przedszkolnym. :)
Po części się z Tobą zgodzę,i nie twierdzę że pomarańcza jest tylko beee,a reszta cacy,bo tak nie jest,dużo się zresztą czyta co wyprawiają inni operatorzy . Nie mam też pretensji że nikt w Orange mi o tym nie powiedział,zgodziłem się z regulaminem bo jaki miałem wybór :mrgreen: ,ale to i tak nie zmienia faktu że mając wysoki abonament z no-limit jeszcze nas tak naciągają za rozmowy z BOK,no jeszcze to 1,50 zł za połączenie można by wybaczyć,ale płacenie za czekanie i słuchanie muzyki oraz bzdurne informacje przed połączeniem to przesada . Plus jest taki że jak dzwonimy z reklamacją i mamy rację to jak poprosimy to i anulują koszt połączenia z BOK ,w innej sprawie do nich nie dzwonię,wysyłam @ . Pewnie szukają zysków więc chwytają się czego się da,jak napisałeś .
 #806837  autor: slaver
 16 cze 2015, 20:58
Całość tekstu jest tylko subiektywną ocena użytkownika sieci ;-)!
Drogie orange, po piersze jak mi odpisujecie to naprawde zastanowcie sie co do mnie piszecie i kto do mnie pisze. Bo ja mam taka tendecje zeby udowodnic wam ze sie mylicie.
Jednym sposobem na zobaczenie wykorzystania pakietów jest klikniecie w ikonke zasiegu i tam widac zużycie pakietow, wasz sposob opisany nie dziala, poniewaz pokazuje w obu przypadkach calosciowy pakiet na konto. Forma prezetacji jest nie widoczna dla klientow, nie jest intuicyjna skad ktos ma wiedziec ze pod ikonka zasiegu ma zużycie paiketow?
Powinny byc pokazane dwa pakiety na konto w widocznym miejscu i kazdy z osobna powinien zawierac bierzace zuzycie oraz limit. Dlatego klient nie ma dostepu do najwazniejszych informacji i jest nie jako wprowadzany w blad.

W Mojej OCENIE(w Mojej taryfie, nie wiem jak w pozostalych) Co do ceny połączenia 18 zl na godzinę to jest pelna stawka godzinowa pracownika, nie wiem jak macie potraktować klienta który chce zglosci ze mu sie nie zgadza faktura na 5 zl jak sam zapłaci za polaczenie 5 zl lub wiecej czyli co?? straci?? Druga sprawa ze jako operator komórkowy zpychając formę komunikacji ze soba TELEFOniczna do internetu narusza zasady konkurecji, ponieważ redukując liczbę salonów z jednoczesnym podniesieniem stawki do 18 zl za h połączenia przerzuca całkowity koszt na dzwoniącego oraz utrudnia w znaczący sposób kontakt osobom Starszym, chorym,niedołężnym które nie moga sie wybrac do salonu i nie maja możliwości innej jak kontakt telefoniczny badz nie znaja sie na internecie, a przecież jesteście operatorem ktory świadczy usługi telekomunikacyjne, takze nie bylo szeroko zakrojonej akcji informacyjnej o zmianie cenniku wiec nie wiedza ludzie. Faworyzując Siebie wobec pozostałych operatorów poprzez redukcji kosztów obsługi BOk i bardzo duze ograniczenie kanału wymiany informacji . Taka porada u prawnika kosztuje z 20 tys. Ja wam daje za darmo i mysle ze macie czas zanim sie ktos do was dobierze.
Ja jestem zadowolony z uslug orange ale pewne rzeczy jak nie kompetencja mnie wkurzają. Pozatym ja nie bede wojowal z wami bo mam lepsze zajecia. Czyli w mojej dalszej ocenie w praktyce wyłącza poważny kanał wymiany informacji, przynajmniej w MOJEJ Taryfie
Pozdrawiam ;-)
 #806976  autor: Orange Ekspert
 17 cze 2015, 17:18
slaver pisze:Całość tekstu jest tylko subiektywną ocena użytkownika sieci ;-)!
Drogie orange, po piersze jak mi odpisujecie to naprawde zastanowcie sie co do mnie piszecie i kto do mnie pisze. Bo ja mam taka tendecje zeby udowodnic wam ze sie mylicie.
Jednym sposobem na zobaczenie wykorzystania pakietów jest klikniecie w ikonke zasiegu i tam widac zużycie pakietow, wasz sposob opisany nie dziala, poniewaz pokazuje w obu przypadkach calosciowy pakiet na konto. Forma prezetacji jest nie widoczna dla klientow, nie jest intuicyjna skad ktos ma wiedziec ze pod ikonka zasiegu ma zużycie paiketow?
Powinny byc pokazane dwa pakiety na konto w widocznym miejscu i kazdy z osobna powinien zawierac bierzace zuzycie oraz limit. Dlatego klient nie ma dostepu do najwazniejszych informacji i jest nie jako wprowadzany w blad.

W Mojej OCENIE(w Mojej taryfie, nie wiem jak w pozostalych) Co do ceny połączenia 18 zl na godzinę to jest pelna stawka godzinowa pracownika, nie wiem jak macie potraktować klienta który chce zglosci ze mu sie nie zgadza faktura na 5 zl jak sam zapłaci za polaczenie 5 zl lub wiecej czyli co?? straci?? Druga sprawa ze jako operator komórkowy zpychając formę komunikacji ze soba TELEFOniczna do internetu narusza zasady konkurecji, ponieważ redukując liczbę salonów z jednoczesnym podniesieniem stawki do 18 zl za h połączenia przerzuca całkowity koszt na dzwoniącego oraz utrudnia w znaczący sposób kontakt osobom Starszym, chorym,niedołężnym które nie moga sie wybrac do salonu i nie maja możliwości innej jak kontakt telefoniczny badz nie znaja sie na internecie, a przecież jesteście operatorem ktory świadczy usługi telekomunikacyjne, takze nie bylo szeroko zakrojonej akcji informacyjnej o zmianie cenniku wiec nie wiedza ludzie. Faworyzując Siebie wobec pozostałych operatorów poprzez redukcji kosztów obsługi BOk i bardzo duze ograniczenie kanału wymiany informacji . Taka porada u prawnika kosztuje z 20 tys. Ja wam daje za darmo i mysle ze macie czas zanim sie ktos do was dobierze.
Ja jestem zadowolony z uslug orange ale pewne rzeczy jak nie kompetencja mnie wkurzają. Pozatym ja nie bede wojowal z wami bo mam lepsze zajecia. Czyli w mojej dalszej ocenie w praktyce wyłącza poważny kanał wymiany informacji, przynajmniej w MOJEJ Taryfie
Pozdrawiam ;-)
Wybierając ikonę zasięgu na portalu Mój Orange możesz sprawdzić zużycie pakietu w Smart Planie, które jest podane procentowo. Natomiast jeżeli chcesz znać dokładną liczbę danych podany przez nas sposób jest jak najbardziej prawidłowy. Niestety bez danych nie jesteśmy w stanie tutaj sprawdzić jak te dane prezentują się u Ciebie. Dziękujemy oczywiście za opnie na temat nowej odsłony naszego portalu oraz kosztów połączeń z naszą infolinią. Pozdrawiamy
 #807446  autor: wlkp
 20 cze 2015, 09:18
wlkp pisze:A gdzie ja pisałem że mam problem z limitami czy ustawieniem ? Kontakt wiem jaki jest do Orange,a i czas odpowiedzi znam jaki trzeba czekać ( do 30 dni na @ !!! ) .Są sprawy które trzeba szybko wyjaśnić,więc pozostaje tylko wtedy kontakt telefoniczny .A są tak pazerni że zmienili w nowych planach ze 1,50 zł za całkowite połączenie,na rozliczanie minutowe,i słuchając ich tandetną muzykę licznik bije cały czas .
A do ich salonu jak mam iść to chory jestem,nie dość że trzeba czekać w kolejce,to nic nie załatwisz .Wypowiedzenie ( już to opisywałem ) które złożyłem nigdy z salonu do Orange nie dotarło,cesje jak mi zrobili to się pomylili i zrobili nie na ten numer co potrzeba ( tu też trzeba było dzwonić bo dokumenty wrzuciła w szufladę i tydzień leżały w salonie ) zanim ktoś łaskawie przesłał do Orange po moim ponagleniu ,i jeszcze się pomyliła jak to robiła .

Ale jak już pisałem,reklamację mam w całości uznaną ,więc mam nadzieję że na jakiś czas mam spokój z ich pomyłkami .
Już od Soboty rana Orange mnie pod...o,nie dają o sobie zapomnieć ! :twisted: Czekałem na nową fakturę z ciekawości czy faktycznie korekta zostanie uwzględniona jak obiecywali,faktycznie tak jest tyle że na jednym z numerów znowu zrobili pomyłkę i naliczyli dodatkowo około 100 zł ! I jak tu się nie wkó....ć pytam się ! Ile można,co miesiąc coś,i ja mam znowu dzwonić i z 10 zł zapłacić za zasrane połączenie z BOK bo znowu du.y dali ! @ napiszę to odpowiedzą za 3 tygodnie jak już będzie po terminie płatności,to już nie jest wcale śmieszne !
 #807449  autor: dan7
 20 cze 2015, 10:10
@Orange Expert - kiedy poprawicie ilość wykorzystania transferu danych w Moim Orange - wszystkie pozycje się nie zgadzają !!!

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile
 #807466  autor: kamil1221
 20 cze 2015, 12:58
Też nigdy nie miałem problemów. Jeśli zdarzały się jakieś reklamacje były one pozytywnie i szybko rozpatrywane.
@ napiszę to odpowiedzą za 3 tygodnie jak już będzie po terminie płatności,to już nie jest wcale śmieszne !
Jeśli zgłaszasz nieprawidłowość FV nie musisz się martwić termonem płatności - jest to fv sporna i do czasu odpowiedzi operatora nie masz obowiązku jej opłacać.
 #807479  autor: wlkp
 20 cze 2015, 14:54
Wiem,ale chodzi o sam fakt,a znając życie do kolejnej faktury naliczą odsetki .Ale ile można się ciągle mylić,chyba że to celowe jest .Każdą ich fakturę muszę sprawdzać,bo ciągle coś,raklamacja za reklamacją .Co z tego że uznają,jak za miesiąc znowu coś nie tak jest .Jakiś czas temu też mi uznali reklamację i mieli odjąć korektę od następnej faktury ,no i zrobili korektę tyle że zamiast odjąć tą kwotę to się ktoś pomylił i ją dodał,i znowu była reklamacja ,książkę bym napisał o tym,i to nie są bzdury wyssane z palca,wszystko do potwierdzenia i sprawdzenia na kontach abonenckich .

Ja nie wiem jak taki "moloch",tak wielka firma nie potrafi porządnie zrobić strony internetowej,sprawnie działającej aplikacji mobilne nie wspominając o prawidłowym naliczaniu faktur .
 #807554  autor: slaver
 21 cze 2015, 11:39
Orange Ekspert Biernie Miernie Ale wiernie, jakbyscie czytali cały temat to byście wiedzieli że w 1 poście jest namiar na moje zgłoszenia a tam sa moje dane ;-)

Do Admina forum (orson_dzi)w mojej ocenie problem wynagrodzeń oraz braku odniesienia się czemu ludzie maja płacić za połączenia ta horrendalne stawki pomimo że wartość o której idzie spór może być niższa niż koszt połączenia, każdemu oddają za połączenie z bok jeżeli wina jest Orange? Bo 18zł/h połączenie z infolinia, admin dzięki Tobie wychodzi ze oni jeszcze zarabiają na Boku i obciążają klienta i zarabiają a mi sie wydaje ze operator powinien współuczestniczyć w kosztach obsługi jak Robia to inni opowie , pozatym jest na ręke innym opom bo zaczną ludzie pluć na Orange a oni będa sie przygladać, wiec musiałby ktoś interweniować w Uokik lub uke i wziąć w obronę ludzi, a Orange być może dostało by kare. .

Ale Orange nie jest takie złe mam nadzieje, bo wysłuchali głos ludu!!! i dziś ukazał mi się następujący widok :http://zapodaj.net/e84fb35809269.png.html
Mam nadzeje ze będzie czego gratulować, wszystkim wspierajacym temat dziękuje i życze wam pozytywnych rozwiazań spraw, no wiec czekamy czy orange coś zmieni ;-)!
 #807591  autor: Dziedzic Pruski
 21 cze 2015, 16:07
Orange to zawsze była złodziejska firma. Wszystkie promocje i reklamy mówiły o cenie za pierwsze trzy miesiące, a ludzie dali się nabrać i potem dopiero dowiadywali się o nowej cenie po trzech miesiącach, opłacie za utrzymanie numeru lub abonamencie telefonicznym do neostrady.

Używam: virginmobile.pl, klucz.net, nju.pl, happycall.pl, aero2.pl, RBM, alditalk.de, vipnet.hr, du.ae
Dawniej: Centertel, Era, Plus, Heyah, T-Mobile, Play
iPhone 6+128GB, iPhone 4, Nokia 6310 i 6230, HTC TD, iPad Air cellular
 #807594  autor: bazooka
 21 cze 2015, 16:38
Wszystkie większe firmy sa takie same...wszystko zależy od punktu siedzenia i chęci dzielenia się takimi informacjami przez klientów...tych byłych jak i obecnych.
Zazwyczaj nie wypowiadają się Ci, którzy problemów nie mają - powiedzą znajomemu, ale nie pójdą się z tym szczycić do "interneta" czy tego forum.
Przeważnie ludzie piszą z zemsty, by zamieścić niekorzystną plakietkę.
Pamiętajcie, że Polak pójdzie tam gdzie najtaniej, nie liczy się często z wszelkimi niedogodnościami związanymi z wiązania się na abonament, na 24miesiące - choćby nie wiem jakie niskie było zobowiązanie...zawsze myślą, że telefon dostają za darmo :-D
Szalone dni, zniżki -30% itp itd - jeśli ktoś chce rozkładać sobie zobowiązanie na raty oraz to co dostaje w umowie mu odpowiada, nie będzie patrzał na niedogodności związane z niekorzystnym naliczaniem opłaty za połączenie z BOK, w danym planie taryfowym...
...tylko taka mała sugestia - to można wszystko sobie dokładnie wyczytać przed podpisaniem umowy - nikt nie pogania.
Niech Polacy przestaną być w gorącej wodzie kąpani...błędy zdarzają się wszędzie.
Akurat ja na tych błędach Orange KORZYSTAM od kilku/kilkunastu lat...dosłownie korzystam - zarówno przez dobór taryfy/oferty jak i na pozytywnych rozpatrzeniach moich reklamacji, na które rozpatrzenie czekam cierpliwie 30dni i wszystkie zgłaszam ZA DARMO przez zgłoszenie elektroniczne.
Spokoju i rozwagi życzę.
 #807600  autor: slaver
 21 cze 2015, 17:53
W mojej ocenie:
sebusy oczywiście że siec orange nie jest zła, daje szalone dni, upusty i ma dobre usługi. Pomijam nawet to że nie przeczytałeś postów tylko wysmarowałeś ten komentarz.
Powtorze sie nie każdy ma dostęp do DARMOWEGO zródła jakim jest zgłoszeniem przez internet, dużo osob żyje jeszcze w Realu, ba miliony nie maja nawet konta w banku!
Majac wiedze o rynku telefoni, zaprzeczasz sam Sobie bo to być może dzięki forum wiesz o tych ofertach, dzięki ludziom którzy sie dziela z Toba tymi informacjami, a Z Twojego posta wynika
JA JA JA zamilkniecie bo nam zniżki uwala, bo dostane gorszy telefon!
A nie bierzesz pod uwage tych ludzi którzy nie maja dostępu do internetu, są chorzy nie chodza do salonów, bądz są starsi i poprostu nie wysiedza w kolejce! Po to operator ma Bok i uwazasz ze kwota sporna fv ktora przedstawia strona, może być niższa niż rachunek za połączenie z biurem obsługi klienta i to uczciwe?! Przemawia przez Ciebie skrajny egoizm, bo informowanie społeczeństwa o zmianie cennika nie powinno być ukryte i powinna być widoczna na stronach opłata za połączenie, nie mowiąc ze nie powinni zarabiać na kontakcie ze swoim klientem bo to nie etyczne, mało tego idac twoim tokiem rozumowania można Lączyć sie z wyspami Wielkanocnymi bo tam można otworzyć Bok i płacić 7 zł za minute! Bo przecież powinni wszyscy czytać cennik! ja wiem o Tym Ty też sie dowiedziałeś bo jestes z forum!!! Ale jakie byłoby Twoje zaskoczenie gdybyś zglosil sprawe przez telefon a dobiło by Ci 9 zł za zgloszenie fv na 3 zł !!
A Ja Ci życze wiecej empati i dobra między ludzkiego a mniej egoizmu!
ps. nie zapominaj że tez możesz być kiedys niedoinformowany.stary/chory i nikt nie będzie o Ciebie walczyl ;/ o matko.....
 #807611  autor: bazooka
 21 cze 2015, 18:53
Strasznie to się czyta - pouczasz, opiniujesz, a nawet nie potrafisz zachować netykiety forum. Jesteś na forum od 2012 roku - ja krócej, jednak to nie powinno dać Ci uprawnień opiniować co i skąd, co i kto wie. Jestem egoistą, bo jestem minimalistą :?: Bo jestem skrupulatny, wręcz pedantyczny :?: Bo liczę sobie koszty i nie wiąże się na abonament, bo dokładnie znam swój profil dzwonienia :?: Ale o tym nie wiesz, bo z tego posta tego nie wyczytałeś - być może już mnie nieraz czytałeś i plakietkę już mi przypiąłeś...ale nie - mylisz się, wiele stąd nie wyczytałem, z tego forum (co najwyżej o ofertach P4 i niektórych MVNO) - po prostu myślę 3 razy zanim coś zrobię...a o wszelkich kruczkach doczytuje sam i to raczej ode mnie można sporo się dowiedzieć o ofertach prepaid, zwłaszcza Orange.
Analizuje wszystko, ale przyznam się szczerze Twojego postu tytułowego nie przeanalizowałem - odczytałem odpowiedzi, zwłaszcza tę ostatnią przed moim postem i próbowałem jak najobiektywniej potrafię wywalić kawę na ławę co myślę.
Jeśli nastąpiła zmiana cennika i nie zostałeś skutecznie o tym poinformowany, a następnie skasowało Ciebie 7 czy 8zł za to połączenie to bym od razu zgłaszał sprawę gdzie trzeba: UKE, UOKiK... Czy wiesz, że istnieją takie instytucje, czy wiesz że miałeś takie prawo i musisz być skutecznie poinformowany o zmianie (zaakceptowanym przez Ciebie kanałem kontaktowym), czy Tmobile nie informowało jak wprowadzało 3gr (czy 5gr?) za sprawdzenie stanu konta :?:
Piszesz zdaje się w swojej sprawie, więc jeśli czepiasz się mojego uogólnienia, Ty również nie uogólniaj. W jakiej formie Ciebie odbierać, jak nie egoistę? ...zamieściłeś post stricte w swojej sprawie zamiast samemu to doprowadzić do końca :?: Nie wiesz co zrobić, przyszedłeś o poradę na forum ? ...proszę bardzo. Obyś jednak nie był z tych co przyszli się wyżalić zgodnie z tym co napisałem wyżej :?: Jeśli jednak - to jest taki temat: "Moje przygody z Orange, te negatywne."
Jeśli ja jestem egoistą to Ty kim - hipokrytą :?:
P.S.
W sumie nie wiem po co Ci odpisuję - z Twojego posta wynika, że kompletnie nie wysuwasz wniosków z tego co przeczytasz, lub nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
Tylko w dwóch sprawach Cie naprostuje: kompletnie nie interesują mnie zniżki na abo w Orange, bo nie podpisuje żadnych cyrografów (co najwyżej na internet stacjonarny w domu/ale nie z Orange :) i po drugie: jeśli mamy pisać na poziomie forum to niestety nie ma tu miejsca na sentymenty odnośnie osób z jego poza - co najwyżej dobieramy takim osobom oferty, które są tak proste, że raczej nie wymagają kontaktu z BOK czy jakichś nawet miesięcznych aktywacji czy doładowań...
Może po prostu poczytaj trochę to forum i zobacz ile w nim egoizmu, chwalipięctwa, obłudy, a potem komentuj mój post i oskarżaj o samolubstwo - czytałem kilka razy co napisałem i choć nie uchroniło mnie to od popełnienia jednej literówki to uważam, że mój post każdy powinien odebrać jako przestrogę i apel by 3 razy zastanowić się przed podpisywaniem jakichkolwiek umów.
No a starszym, niedołężnym lub młodym niewtajemniczonym należy pomagać: ja np kontroluję oferty i konta co najmniej 8 osobom by nie nadpłacali i nie podpisywali niczego co im niepotrzebne... to jak, jestem egoistą :?:
 #807622  autor: slaver
 21 cze 2015, 19:10
sebusy dobrze polityczna poprawność prze zemnie przemówi Pan nie jest egoista, Pana Post jest egoistyczny ;-)! Najpierw forum które obserwują operatorzy,media, a na końcu uke a po to aby forum miało znaczenie ;-) Proszę Pana Orange w ciagu 2 dni mi zwrócił wszystko wiec moja sprawa jest już dawno załatwiona. Teraz czekam na opinie operatora ;-) wie Pan mi nie jest miło zeby operator dostał dużą kare tylko po to aby sie nawrócil licze ze sami sie rehabilitują. Teraz czekam co zrobia z ta strona internetowa czy nasz głos został usłyszany ;-)!
 #807739  autor: slaver
 22 cze 2015, 11:49
A wiec tak konsultant Uke rozumie sytuacje ale nie ma kompetencji ten urzad do rozpatrzenia wniosku tego ponieważ ochrona przed nieuczciwa konkrecja jest Uokik. Natomiast Uokik mowi ze polaczenie moze byc maksymalne 29 gr bo tak jest w ustawie o ile pamiętam? Prawników nie obchodzi ze ludzie nie mogą pójść do salonu,że kwota sporna może być wyższa nisz połączenie! prawników nie obchodzi ze do internetu co jest dozwolone to nie jest zakazane, uwaga klient MA PRAWO Żądać przy kwocie spornej zwrotu za polaczenie z Bok ale jak widac operator o tym nie musi informować!

W mojej ocenie co do całości tekstu poniżej:
Kiedyś sieciom zależało na wizerunku, dziś można dyskryminować starych słabych bezbronnych w imie kosztów! Nawet jezeli oba zagadnienia sie wykluczaja, bo jedno pozwala a drugie nie. Firma kiedys dbala o wizerunek i niechcialbym zeby kiedys mojej firmie oceniano prez pryzmat tych rzeczy, ale kasa kasa kasa rozumiem musi byc zysk ale gdzie sa te granice dobreego smaku. Jest mi wstyd ze nie moge niczego więcej zrobić, chyba ze cos wymyślimy ;-)

Oczywiście można złożyć skargę i przyjrzą sie temu bliżej ale wez sie dodzwoń do uokik powodzenia ;-)! w mojej ocenie nadal uważam że spychanie kosztów i zarobek na swoich klientach przez Bok jest nie moralny, i prowadzi do obniżenia kosztów działalności przez co mozna dawac lepsze telefony niz konkrecja a to dla mnie juz nie uczciwość.
Dz.U. 1993 Nr 47 poz. 211 USTAWA
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji1)
:Czynem nieuczciwej konkurencji jest utrudnianie innym przedsiębiorcom dostępu do rynku, w szczególności przez: rzeczowo nieuzasadnione, zróżnicowane traktowanie niektórych klientów";

Karta Praw Podstawowych z dnia 14 grudnia 2007 r. (Dz. U. UE. C. z 2007, Nr 304, poz. 1) UE
"zakazuje wszelkiej dyskryminacji, w szczególności zaś ze względu niepełnosprawność, wiek"
podział na tych co maja internet, salon i wszystkich zdanych na Bok chorych ,starych, ;DD Bok 18zl /h i obnizanie kosztow Boku oraz negatywny wpływ na gospodarkę Polski.

Szkoda mi tych milionów ludzi którzy zobaczą rachunek za połączenie ;-) Nie wiem możne Wy coś podpowiecie co jeszcze mozna zrobic ;-)
ps Nadal nie widzę na swoim koncie udzielnych pakietów internetu mobilnego i telefonicznego! co za syf.....
 #807775  autor: wlkp
 22 cze 2015, 14:41
Historii mojej ciąg dalszy ;-)

Po rozmowie z BOK i złożeniu kolejnej reklamacji w Sobotę,zdziwiony dostałem już dziś odpowiedz .

Cytuję urywki:

"Szanowna Pani ,
W odpowiedzi na zgłoszenie dotyczące naliczonych opłat, informuję, że Pani reklamacja została częściowo uznana. Uznaliśmy Pani reklamację w kwestii opłaty abonamentowej naliczonej na ostatniej fakturze za numer 73x xxx xxx.
W ramach przeniesienia numeru otrzymała Pani rabat na abonament 100% na okres 3 miesięcy."

I jeszcze jeden:

" Odnosząc się do poruszanej przez Panią kwestii opłaty za połączenie z Biurem Obsługi Klienta, informuję, że opłata ta została naliczona prawidłowo, zgodnie z obowiązującym Cennikiem. Operator zapewnia Abonentom kilka kanałów komunikacji i oprócz numeru Biura Obsługi *100 umożliwia kontakt w formie pisemnej lub bezpośrednio w punkcie sprzedaży Orange. Dodatkowo swoje uwagi, reklamacje czy pytania może Pani kierować do naszego Biura poprzez stronę internetową www.orange.pl (po zalogowaniu na portalu Mój Orange), czy poprzez swoją pocztę e-mail na adres [email protected]. "

A teraz moja riposta do tego.

Ja już nie wiem co o tym myśleć ,czy Ci ludzie tam naćpani robią,czy faktycznie z łapanki są .Problem był taki że naliczyli mi abonament teraz na numerze który był przenoszony i jest na nim 6 miesięcy gratis co potwierdziła oczywiście pani z którą rozmawiałem z BOK,teraz piszą mi odpowiedz że reklamację uznali bo MAM RABAT 3 MIESIĄCE ZA PRZENIESIENIE ! Czy oni są normalni ? Więc kolejna reklamacja na odpowiedz do reklamacji !
Kolejna sprawa koszt połączenia do BOK ,jak widzicie sprawę ewidentnie zawaliło Orange bo reklamacja przyznana,błąd naliczony w fakturze,ale kosztów za połączenie tym razem z BOK nie zwrócą, bo mogłem sobie napisać darmowego @ i czekać do 30 dni na rozpatrzenie .
Nic,normalnie banda oszustów i naciągaczy :evil:
Tak się traktuje klienta,tym bardziej że nie ma miesiąca żeby nie było jakiegoś problemu,w zeszłym miesiącu kilka razy przepraszali i mieli nadzieję że więcej nie będzie już problemów ! Nadzieja matką głupich .
 #807794  autor: Blank
 22 cze 2015, 16:33
Opłata za połączenie jest płatna zgodnie z Cennikiem. Uznanie reklamacji nie jest podstawą do anulowania opłaty za połączenie. Reklamację możesz złożyć także pisemnie na adres korespondencyjny. Czy uważasz, że w takiej sytuacji, Orange miałoby ci zwracać opłatę za wysyłkę reklamacji?

Abonent ma do dyspozycji kilka kanałów kontaktu. Należą do nich telefoniczne Biuro Obsługi (za połączenie z którym pobierana jest wyżej wspomniana opłata), kanały elektroniczne (Mój Orange, Mail, pomoc.orange.pl, Facebook (wszystkie trafiają pewnie w to samo miejsce), adres korespondencyjny, a także salony. W tych ostatnich można złożyć reklamację na piśmie, albo - przynajmniej w wypadku Orange, skontaktować się telefonicznie bezpośrednio z Orange bez opłat.
W tym wypadku, będę po stronie operatora - dlaczego niby operator ma zwracać wam za metodę kontaktu, którą sami wybraliście.
W twoim wypadku szczególnie, złożyłeś reklamację telefonicznie, ale była ona przekazana do działu reklamacji (czyt. pracowników mających odpowiednie uprawnienia). Czas rozpatrzenia tak złożonej reklamacji nie różni się w stosunku do reklamacji złożonej elektronicznie przez Mój Orange. Czemu więc Orange miałoby ci zwracać tę opłatę?

Co do opłaty. 0.29 zł / min bez górnego ograniczenia, czy nawet 0.15 zł / min w wypadku Fakt Mobile, również bez górnego ograniczenia, pobierane nie za rozmowę z konsultantem, lecz za "spacer" po IVR i słuchanie wątpliwej jakości muzyczki jest dla mnie absurdem, lecz absurdem, na który zgodziliśce się w chwili, w której zdecydowaliście się korzystać z oferty danego operatora.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #807804  autor: wlkp
 22 cze 2015, 17:19
Czy Ty pracujesz w Orange ? Bo tak mi to wygląda .Ja tylko chciałem ich po raz kolejny powiadomić o błędzie jaki popełnili,a zgłoszenie tego telefonicznie jest najszybszą z metod,gdybym to zrobił @ zabrali by się za to jak już by było po terminie płatności.Wiem ,wiem,ponoć nie trzeba płacić jak się zgłosiło reklamację dotyczącą opłat,ale odsetki itd i tak zapewne naliczą jak ich znam .Mam gdzieś to parę zł co naliczyli za połączenie,to nie majątek ale sam fakt że nawalają co chwilę,przepraszają że się nie powtórzy itd,a dalej jest to samo,to sami powinni to zrekompensować i bić się w pierś że znowu coś namieszali.I co reklamację uznali że naliczyli nie tak,i znowu namieszali bo rabat jest na 6 a nie na 3 miesiące,to nie jest wcale śmieszne juz .
  • Strona 18 z 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21