Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
77
Rejestracja
11 wrz 2006, 11:04
Lokalizacja
Mazowsze
Zgłosiłem.Przemix pisze:zanim temat poleci to zachęcę do zgłaszania błędów
Straszny burdel tam mają i nie potrafią przyznać się do błędu ;/Ustaliłam, że informację na Mój Orange dotyczące stanu bieżącego
pakietu danych są zgodne z informacjami, jakie posiadamy w systemie.
W obecnej chwili nie stwierdzam nieprawidłowości w niezgodności
wyświetlanych na stronie informacji.
Mam nadzieje, że przekazane informacje spotkają się z Twoją aprobatą.
Hahaha, no to mamy Ich...towerone pisze:Zgłosiłem.Przemix pisze:zanim temat poleci to zachęcę do zgłaszania błędów
Taką dostałem odpowiedź:
Straszny burdel tam mają i nie potrafią przyznać się do błędu ;/Ustaliłam, że informację na Mój Orange dotyczące stanu bieżącego
pakietu danych są zgodne z informacjami, jakie posiadamy w systemie.
W obecnej chwili nie stwierdzam nieprawidłowości w niezgodności
wyświetlanych na stronie informacji.
Mam nadzieje, że przekazane informacje spotkają się z Twoją aprobatą.
A w życiutowerone pisze:(...)występuje on od momentu zmiany szaty graficznej (...)
Problem cały czas występuje,bonus pokazywany jest w GB(10x więcej)towerone pisze: cały czas pracują nad jego usunięciem.
bonus pokazywany jest prawidłowo.Przemix pisze:albo użyj *101*01#
Ale tam są specePrzepraszamy za informacje przekazane przez poprzedniego Doradcę. Prezentacja pakietu danych na stronie Mój Orange nie jest prawidłowa. Obecnie wartość bonusowego pakietu danych jest to 9 MB. Poprawne dane prezentują się tylko w pierwszej zakładce w kolejnych nie są poprawne. Błędna prezentacja środków w pakiecie danych została już zgłoszona do administratora portalu. Nie znamy jednak terminu usunięcia tych utrudnień. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i prosimy jeszcze o cierpliwość.
...najlepiej prześlij im screenasebusy pisze:Prześlij w takim razie żądanie o uaktualnienie informacji o dostępnym limicie danych w informacji podawanych w odpowiedzi na komendę ILE przesłaną na numer 411.