• Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
 #799440  autor: user_delete27
 01 maja 2015, 15:19
Andrzej24 pisze:liczysz na zwrot sprzętu po okresie próbnym czyli poużywasz i zwracasz a z tego co ja wiem to 14 dni masz prawo zwrócić lesz sprzęt w nienaruszonej postaci.
A jak niby ma sprawdzić bez naruszania sprzętu? Jasnowidza ma zatrudnić? Właśnie dzięki takim ludziom jak on mam jeszcze wiarę w ten naród. Większość machnie ręką i przymknie oko na procesor Celerona ( przecież oba Intele ;)) a Play się ucieszy, jednak niektóre jednostki decydują się walczyć.
W cywilizowanym kraju (np. USA ) w ramach gestu proklienckiego mógłby zatrzymać tego laptopa a umowa zostałaby rozwiązana, ale że to Polska to trzeba się drapać z operatorem.
 #799444  autor: Andrzej24
 01 maja 2015, 15:39
dziadek186 pisze:
Andrzej24 pisze:liczysz na zwrot sprzętu po okresie próbnym czyli poużywasz i zwracasz a z tego co ja wiem to 14 dni masz prawo zwrócić lesz sprzęt w nienaruszonej postaci.
A jak niby ma sprawdzić bez naruszania sprzętu? Jasnowidza ma zatrudnić?
dlatego własnie są regulaminy określające zasady. Nie piszę, że nie wolno go włączyć i sprawdzić, lecz gostek pisze, że jeszcze sprzętu nie będzie zwracał bo ma czas i cały czas go używa.
No bez przesady lecz jeśli coś się nie zgadza lub nie działa, od razu się zwraca lub zgłasza sprawę reklamacji a nie czeka na ostatnią chwilę i jeszcze wyzywa co niektórych
 #799520  autor: hennd1
 01 maja 2015, 22:11
Do Andrzej24

Nie używam sprzętu leży spakowany.
Używam tylko internetu mobilnego,aby tą sprawę nagłośnić i walczyć o swoje.
Paradoks polega na tym,że jakbym teraz odesłał im zestaw z powrotem to pozostanę bez internetu
( i to ja powinienem im wystawić rachunek za straty moralne i utrudnienia techniczne)
Ustawodawca przewidział termin 14 dni to z tego skorzystam.

Wiem także ,że Play i tak będzie robił problemy i stawał na rzęsach bo ja będę się domagał wymiany zestawu na ten z pentium (zgodnie z umową zawartą miedzy mną a pracownikiem eshopu
co potwierdził w powyższej reklamacji pracownik BOK
W umowie pisemnej nie ma mowy o dokładnych parametrach laptopa jest tylko ogólny zapis Lenovo g50-30, sprawa pewnie trafi do sądu

Regulamin Sklepu Play

§12
Środki zaradcze w przypadku niezgodności Towaru z Umową – reklamacja

1. W przypadku ujawnienia i przedstawienia Sprzedawcy niezgodności Towaru z Umową istniejącej w
chwili zawarcia Umowy sprzedaży, na zasadach określonych w § 10 ust. 2 Ustawy z dnia 27 lipca o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianach Kodeksu cywilnego (Dz. U. z
2002r. Nr 141, poz. 1176 ze zm.) Kupujący będący Konsumentem może żądać doprowadzenia takiego
Towaru do stanu zgodnego z Umową sprzedaży przez nieodpłatna naprawę lub wymianę na nowy.
2. Jeżeli naprawa Towaru lub wymiana go na nowy byłaby niemożliwa lub wymagałaby nadmiernych
kosztów albo gdyby Sprzedawca nie zdołałby uczynić zadość tym żądaniom w odpowiednim czasie albo
gdy wymiana narażałaby Kupującego będącego Konsumentem na znaczne niedogodności, ma on
prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od Umowy sprzedaży. Jednakże
Kupujący będący Konsumentem nie może odstąpić od Umowy sprzedaży, gdy wada jest nieistotna.
3. Sprzedawca ponosi niezbędne dla usunięcia niezgodności Towaru z Umową sprzedaży koszty
transportu
 #799522  autor: hennd1
 01 maja 2015, 22:28
Do Wioli K
"Ja mam ofertę z playa z laptopem ale bez fona i laptop jest z intel pentium. I bardzo się opłaca ta oferta bo raty za laptopa wynoszą tyle ile by kosztował w sklepie. Co do oznaczenia to zauważyłam że lenovo ma kilka tych samych modeli z różnymi parametrami."

Ni obraź się ,ale tak Ci się tylko wydaje

Oferta playa z Laptopem(Pentium) modemem i internetem mobilnym kosztuje 100zł X24 miesiące
+ aktywacja 50zł=2450
2450-laptop pentium (1400) modem huweii( 150)= 900zł za internet mobilny
900/24 = 37,5 zł miesięcznie
Czyli wychodzi jeszcze drożej niż u mnie,
Wiem bo tą ofertę traktowalem jako punkt odniesienia (wiec jednak nie za bardzo się opłaca

http://www.play.pl/oferta/play-internet ... e/?offer=3
 #799747  autor: Pajuch
 03 maja 2015, 16:11
LEL ;) Nie wiem o co walczysz nie odpowiada to zwracasz specyfikacje miałeś na pudle jest tam na 99,99% nalepka z specyfikacją złomexa


Druga sprawa to wydajność, jest tak wielka różnica między celiną a pentakiem, że wyrwie cię z butów dosłownie i w przenośni :lol: :lol: , mój 5-letni i5 z laptopa zamiata oba na raz a laptopa kupiłem 3 lata temu za 500zł :)

Czy masz w nim celine czy pentaka to zasadniczo różnicy nie będzie, lepiej kuipić laptopa za 700zł na allegro z dobrą kartą i lepszym procesorem.

http://pclab.pl/temat/Intel.Celeron.N2830.test,60248
http://pclab.pl/temat/Intel.Pentium.N3520.test,60281

Więc równie dobrze możesz zwrócić bo np. nalepka ma inny odcień szarości niż na obrazku.
 #799791  autor: hennd1
 03 maja 2015, 22:12
Widzę,że się pojawiły psy gończe z playa

Nie chodzi o to czy ten procesor ma większa wydajność czy mniejszą( drugi komputer w domu), chodzi o fakt celowego okłamywania klienta i wciskania mu coś co ma mniejszą wartość.
A play dalej to robi jutro wrzucę zrzuty ekranowe z rozmowy z handlowcem eShopu Playa( z dnia 02.05.2015 dalej okłamują ludzi że wysyłają zestaw z pentium
Ludzie w Polsce nie potrafią zadbać o swoje prawa dlatego ten kraj wygląda jak wygląda .
Wpiepszają zadowoleni sól drogowa a korporacje ich szczygą.
 #800115  autor: goral2099
 05 maja 2015, 20:56
Przecież na stronie jak wół stoi:
"15,6 calowy ekran laptopa idealnie nadaje się do oglądania zdjęć i filmów w wysokiej rozdzielczości, a wydajny procesor Intel Celeron umożliwi długą i wydajną pracę."
Więc o co Ci chodzi? Masz możliwość to zerwij umowę, zwróć sprzęt i następnym razem czytaj co kupujesz... :)
 #800128  autor: hennd1
 05 maja 2015, 22:28
tak jak napisałem wrzucam stenogramy z rozmowy z handlowcem eShopu Playa z dnia 02.05.2015 :

"Maciej W. Doradca Klienta
Dobrze


Maciej W. Witam serdecznie Jacek Sikora. W czym mogę pomóc?
Jacek S. Interesuje mnie ten zestaw z laptopem ,nokią lumią 535 i internetem mobilnym
czy do tej nokii jest osobna karta sim
Maciej W. Jest to oferta na internet mobilny i karta w tej ofercie jest tylko do modemu
Naturalnie można jej używać w telefonie ale połączenia i sms z niej są płatne
Jacek S. czy ta nokia jest dual sim
Maciej W. Oferta jest następująca:
FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED PRO
89,99 zł / miesięcznie

nielimitowany internet w sieci własnej 4G LTE 6 miesięcy
pakiet danych 25 GB
okres zobowiązania 36 miesięcy
maksymalna prędkość transferu 70 Mbit/s

Dodatkowo

Ochrona Internetu pierwszy miesiąc za 0 zł potem 9 zł/mies.

Noce bez limitu za 0 zł miesięcznie

5 GB za zakup przez internet

Abonament uwzględnia rabat z tytułu e-Faktury i terminowych płatności oraz rabat z tytułu wyrażenia zgody marketingowej (informacje handlowe i dane transmisyjne).
Abonament za usługę jest w umowie na 24 miesiące, raty za sprzęt są rozłożone na 36 miesięcy.
Dzięki usłudze Noce bez limitu klient może korzystać z nielimitowanej transmisji danych każdej nocy w godzinach 24:00 - 09:00
Zasięg LTE na terenie wybranych miejscowości. Zobacz aktualną mapę zasięgu
4G to sieć Play w technologii HSPA+. Aby w pełni korzystać z sieci 4G LTE musisz być w jej zasięgu oraz mieć urządzenie obsługujące tę technologię.
Prędkość ograniczona po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Jest to wersja na 1 gniazdo sim
Jacek S. szkoda
a jaka jest specyfikacja tego laptopa
Maciej W. https://sklep.play.p…Id=STD_4000395449&p4pc=WEB tu znajdzie Pan podsumowanie tej oferty
Najważniejsze cechy Lenovo G50-30 z modemem LTE

System Operacyjny Windows 8.1
Kamera internetowa
Czterordzeniowy procesor Intel Pentium 3530
Ekran 15,6 cala o rozdzielczości 1366x768 pikseli

Lenovo G50-30 to nowoczesny laptop w klasycznym wydaniu. Najnowszy system operacyjny Windows 8.1 Bing daje niezliczone możliwości korzystania ze wszystkich funkcji urządzenia, a modem Huawei E3272 LTE oferowany w zestawie, zapewni nieprzerwaną mobilną łączność w sieci 4G LTE. 15,6 calowy ekran laptopa idealnie nadaje się do oglądania zdjęć i filmów w wysokiej rozdzielczości, a wydajny procesor Intel Pentium umożliwi długą i wydajną pracę. Odkryj wysokiej jakości dźwięk, dzięki wbudowanym głośnikom Dolby Advance Audio i słuchaj swojej ulubionej muzyki, wprost z laptopa.
Nazwa modelu G50-30
Producent Lenovo
Waga [g] 2 500
Wymiary [mm] 384 × 265 × 25
Pamięć wewnętrzna 500 GB
Uwagi System: Windows 8.1
4GB RAM
Zintegrowana karta graficzna
1x USB 3.0 i 2x USB 2.0
HDD: SATA II (SATA III capatible)
Jacek S. właśnie popełnił pan przestępstwo
Maciej W. Poprzez wklejenie opisu laptopa który udostępnia nam sklep internetowy?
Jacek S. poświadczył pan świadomie nieprawdę nazywam się Piotr B. i jestem oszukanym klientem
Maciej W. W jaki sposób oszukałem Pana?
Wkleiłem jedynie opis laptopa jaki znajduje się w naszym sklepie internetowym
Jacek S. Poświadczył pan nieprawde o zawartości powyższego zestawu w tym zestawie znajduje sie komputer z innym procesorem
Maciej W. Takie informacje otrzymaliśmy ze sklepu internetowego. http://www.play.pl/t…72/?ESId=FULPRO36_79#data-opis Bazujemy na tym
Jacek S. Dalej celowo oszukujecie klientów pomimo mojej interwencji jestem osobą oszukaną przez pracownika Eshopu takiego jak pan
Maciej W. Proszę napisać w czym tkwi błąd w specyfikacji podanego urządzenia a wyślę zgłoszenie w celu poprawienia błędu
Jacek Si. Pan jest reprezentantem firmy play i Pan oszukuje klientów
Maciej W. Najmocniej przepraszam za niedogodności
Przedstawiam specyfikację jaką otrzymaliśmy z play, nie miałem tego laptopa przed oczami, więc nawet jeśli rzeczywiście wprowaadziłem Pana w błąd to nieświadomie
Jacek S. Oszustwo polega na tym że w powyższym zestawie jest laptop Lenovo z procesorem Celeron a nie pentium (wersja 400zł tańsza
jest 22-39 01-05.2015
Maciej W. Rozumiem. Jeśli nie jest Pan zadowolony z zamówionego sprzętu to przysługuje Panu 14 dni od podpisania umowy na odstapienie od niej co właśnie w tej sytuacji polecam
Jacek S. Nie jest Pan pracownikiem Playa?
Maciej W. Reprezentuję firmę Play wobec klientów
Jacek S. to Dlaczego poświadcza Pan nieprawdę co do specyfikacji
Maciej W. Bazuję na informacjach jakie otrzymaliśmy od Play dotyczących specyfikacji laptopa. Niestety nie posiadłem jeszcze zdolności jasnowidzenia by przewidzieć że w dostarczonych materiałach znajduje się błąd
Jacek S. Czyli firma Play pomimo mojej interwencji i reklamacji dalej oszukuje klientów
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 24 kwietnia 2015 roku, dotyczące zamówienia. Potwierdzam jednocześnie otrzymanie wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej do Działu PR oraz Członka Zarządu sieci Play.

Uprzejmie informuję, że weryfikacja poruszonych przez Pana kwestii nie wykazała nieprawidłowości. Potwierdzam, że podczas korespondencji z konsultantem sklepu internetowego został Pan poinformowany o tym, że laptop Lenovo G50-30 wraz z modemem LTE posiada procesor Intel Pentium. Zwracam uwagę, że niniejsza wersja urządzenia nie jest dostępna w Ofercie limitowanej z telefonem Microsoft Lumia 535 oraz modemem HUAWEI E3372.

Przypominam, że w zamówionej przez Pana Ofercie z telefonem Microsoft Lumia 535 wyżej wymieniony model laptopa posiada procesor Intel Celeron. Zaznaczam, że informacja o konfiguracji sprzętowej urządzeń w wybranej przez Pana ofercie znajduje się na naszej stronie internetowej.

Zwracam jednocześnie uwagę, że przysługuje Panu prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. W takim przypadku proszę o odesłanie całego otrzymanego zestawu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy, które było dołączone do dokumentów otrzymanych z Umową, na adres:

Sklep Internetowy Play
ul. Działkowa 62
02-234 Warszawa

Odnosząc się do kwestii rozmowy z konsultantką z 25 kwietnia 2015 roku informuję, że odsłuch rozmowy nie wykazał nieprawidłowości. W czasie rozmowy został Pan poinformowany o fakcie zarejestrowania zgłoszenia oraz dodania do zgłoszenia numer 102741169 poruszanych przez Pana kwestii. Konsultantka w czasie rozmowy przekazała prawidłowe informacje.

W związku z powyższymi wyjaśnieniami informuję, że nie widzę podstaw do uznania Pana roszczeń w zakresie przyznania rekompensaty.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (www.play.pl). Jesteśmy także do Pana dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.

Z poważaniem,

Michał C.
Obsługa Klienta Play
Wie Pan ,że ja w tej sprawie jestem osoba oszukana wstepuje na drogę sądowa a Pan dostarczył teraz dowodu o popełnieniu przestępstwa Przez firmę Play
Maciej W. Rozumiem, jakie ma Pan jeszcze pytania dotyczące oferty sklepu internetowego?
Jacek S. Czyli poświadcza Pan ,że Celowo wprowadził Pan klienta w błąd celem osiągnięcia korzyści majątkowej przez firmie Play?
Maciej W. Bazuję na ogólnodostępnych informacjach ze strony sklepu internetowego. Nikt celowo nie wprowadził to Pana w błąd a jeśli miało to miejsce to jest to wynikiem przeoczenia, które nie miało charakteru złośliwego. Nie nosi to znamion umyślnego działania na niekorzyść klienta. W związku z obowiązującym od niedawna znowelizowanym prawem konsumenckim przysługuje Panu w tej sytuacji 14 dniowy okres na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czy ma Pan pytania odnośnie oferty na stronie?
Jacek S. Proszę o kontakt z Pana przełożonym
Maciej W. Nie jest dostępny, w przypadku reklamacji proszę pisać na [email protected]
Jacek S. Czyli oficjalna strona Play dalej pomimo interwencji celowo umieszcza informacje o lepszej wersji laptopa lenovo g50-30 z procesorem pentium a wysyła klientą laptopa z procesorem celeron(wersja 400zł tańsza?
Maciej W. Nie mam wglądu w to jaka wersja przesyłana jest klientom. Zajmuję się jedynie przedstawianiem ofert widocznych na stronie.
Jacek S. http://www.telepolis…viewtopic.php?f=27&t=81204
Nazywam Się Oficjalnie Piotr B. jestem osobą poszkodowaną przez pracownika Eshopu i firmę Play a pan dostarczył dowodu na dalsze popelnianie przestępstwa wobec klientów


Maciej W. Proponuję w tej sytuacji odstąpienie od umowy i reklamację przez obsługę klienta.
Zazwyczaj w takich przypadkach otrzymuje się bardzo duży rabat na abonament w ramach rekompensaty. Informuję że czat na dziś kończy pracę
Dziękuję uprzejmie za rozmowę i życzę miłego wieczoru.
Konsultant zakończył ten czat."

Sprawa zgłoszona do organów ścigania i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 #800129  autor: hennd1
 05 maja 2015, 22:36
trochę czytelnej

tak jak napisałem wrzucam stenogramy z rozmowy z handlowcem eShopu Playa z dnia 02.05.2015 :

"Maciej W. Doradca Klienta
Dobrze


Maciej W. Witam serdecznie Jacek Sikora. W czym mogę pomóc?

Jacek S. Interesuje mnie ten zestaw z laptopem ,nokią lumią 535 i internetem mobilnym
czy do tej nokii jest osobna karta sim

Maciej W. Jest to oferta na internet mobilny i karta w tej ofercie jest tylko do modemu
Naturalnie można jej używać w telefonie ale połączenia i sms z niej są płatne
Jacek S. czy ta nokia jest dual sim

Maciej W. Oferta jest następująca:
FORMUŁA 4G LTE UNLIMITED PRO
89,99 zł / miesięcznie

nielimitowany internet w sieci własnej 4G LTE 6 miesięcy
pakiet danych 25 GB
okres zobowiązania 36 miesięcy
maksymalna prędkość transferu 70 Mbit/s

Dodatkowo

Ochrona Internetu pierwszy miesiąc za 0 zł potem 9 zł/mies.

Noce bez limitu za 0 zł miesięcznie

5 GB za zakup przez internet

Abonament uwzględnia rabat z tytułu e-Faktury i terminowych płatności oraz rabat z tytułu wyrażenia zgody marketingowej (informacje handlowe i dane transmisyjne).
Abonament za usługę jest w umowie na 24 miesiące, raty za sprzęt są rozłożone na 36 miesięcy.
Dzięki usłudze Noce bez limitu klient może korzystać z nielimitowanej transmisji danych każdej nocy w godzinach 24:00 - 09:00
Zasięg LTE na terenie wybranych miejscowości. Zobacz aktualną mapę zasięgu
4G to sieć Play w technologii HSPA+. Aby w pełni korzystać z sieci 4G LTE musisz być w jej zasięgu oraz mieć urządzenie obsługujące tę technologię.
Prędkość ograniczona po wyczerpaniu pakietu podstawowego.
Jest to wersja na 1 gniazdo sim

Jacek S. szkoda

a jaka jest specyfikacja tego laptopa
Maciej W. https://sklep.play.p…Id=STD_4000395449&p4pc=WEB tu znajdzie Pan podsumowanie tej oferty
Najważniejsze cechy Lenovo G50-30 z modemem LTE

System Operacyjny Windows 8.1
Kamera internetowa
Czterordzeniowy procesor Intel Pentium 3530
Ekran 15,6 cala o rozdzielczości 1366x768 pikseli

Lenovo G50-30 to nowoczesny laptop w klasycznym wydaniu. Najnowszy system operacyjny Windows 8.1 Bing daje niezliczone możliwości korzystania ze wszystkich funkcji urządzenia, a modem Huawei E3272 LTE oferowany w zestawie, zapewni nieprzerwaną mobilną łączność w sieci 4G LTE. 15,6 calowy ekran laptopa idealnie nadaje się do oglądania zdjęć i filmów w wysokiej rozdzielczości, a wydajny procesor Intel Pentium umożliwi długą i wydajną pracę. Odkryj wysokiej jakości dźwięk, dzięki wbudowanym głośnikom Dolby Advance Audio i słuchaj swojej ulubionej muzyki, wprost z laptopa.
Nazwa modelu G50-30
Producent Lenovo
Waga [g] 2 500
Wymiary [mm] 384 × 265 × 25
Pamięć wewnętrzna 500 GB
Uwagi System: Windows 8.1
4GB RAM
Zintegrowana karta graficzna
1x USB 3.0 i 2x USB 2.0
HDD: SATA II (SATA III capatible)

Jacek S. właśnie popełnił pan przestępstwo

Maciej W. Poprzez wklejenie opisu laptopa który udostępnia nam sklep internetowy?

Jacek S. poświadczył pan świadomie nieprawdę nazywam się Piotr B. i jestem oszukanym klientem

Maciej W. W jaki sposób oszukałem Pana?

Wkleiłem jedynie opis laptopa jaki znajduje się w naszym sklepie internetowym

Jacek S. Poświadczył pan nieprawde o zawartości powyższego zestawu w tym zestawie znajduje sie komputer z innym procesorem

Maciej W. Takie informacje otrzymaliśmy ze sklepu internetowego. http://www.play.pl/t…72/?ESId=FULPRO36_79#data-opis Bazujemy na tym

Jacek S. Dalej celowo oszukujecie klientów pomimo mojej interwencji jestem osobą oszukaną przez pracownika Eshopu takiego jak pan

Maciej W. Proszę napisać w czym tkwi błąd w specyfikacji podanego urządzenia a wyślę zgłoszenie w celu poprawienia błędu
Jacek Si. Pan jest reprezentantem firmy play i Pan oszukuje klientów
Maciej W. Najmocniej przepraszam za niedogodności

Przedstawiam specyfikację jaką otrzymaliśmy z play, nie miałem tego laptopa przed oczami, więc nawet jeśli rzeczywiście wprowaadziłem Pana w błąd to nieświadomie

Jacek S. Oszustwo polega na tym że w powyższym zestawie jest laptop Lenovo z procesorem Celeron a nie pentium (wersja 400zł tańsza
jest 22-39 01-05.2015


Maciej W. Rozumiem. Jeśli nie jest Pan zadowolony z zamówionego sprzętu to przysługuje Panu 14 dni od podpisania umowy na odstapienie od niej co właśnie w tej sytuacji polecam

Jacek S. Nie jest Pan pracownikiem Playa?

Maciej W. Reprezentuję firmę Play wobec klientów

Jacek S. to Dlaczego poświadcza Pan nieprawdę co do specyfikacji

Maciej W. Bazuję na informacjach jakie otrzymaliśmy od Play dotyczących specyfikacji laptopa. Niestety nie posiadłem jeszcze zdolności jasnowidzenia by przewidzieć że w dostarczonych materiałach znajduje się błąd


Jacek S. Czyli firma Play pomimo mojej interwencji i reklamacji dalej oszukuje klientów
Szanowny Panie,


cyt:
"dziękuję za zgłoszenie przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej 24 kwietnia 2015 roku, dotyczące zamówienia. Potwierdzam jednocześnie otrzymanie wiadomości wysłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej do Działu PR oraz Członka Zarządu sieci Play.

Uprzejmie informuję, że weryfikacja poruszonych przez Pana kwestii nie wykazała nieprawidłowości. Potwierdzam, że podczas korespondencji z konsultantem sklepu internetowego został Pan poinformowany o tym, że laptop Lenovo G50-30 wraz z modemem LTE posiada procesor Intel Pentium. Zwracam uwagę, że niniejsza wersja urządzenia nie jest dostępna w Ofercie limitowanej z telefonem Microsoft Lumia 535 oraz modemem HUAWEI E3372.

Przypominam, że w zamówionej przez Pana Ofercie z telefonem Microsoft Lumia 535 wyżej wymieniony model laptopa posiada procesor Intel Celeron. Zaznaczam, że informacja o konfiguracji sprzętowej urządzeń w wybranej przez Pana ofercie znajduje się na naszej stronie internetowej.

Zwracam jednocześnie uwagę, że przysługuje Panu prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia. W takim przypadku proszę o odesłanie całego otrzymanego zestawu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy, które było dołączone do dokumentów otrzymanych z Umową, na adres:

Sklep Internetowy Play
ul. Działkowa 62
02-234 Warszawa

Odnosząc się do kwestii rozmowy z konsultantką z 25 kwietnia 2015 roku informuję, że odsłuch rozmowy nie wykazał nieprawidłowości. W czasie rozmowy został Pan poinformowany o fakcie zarejestrowania zgłoszenia oraz dodania do zgłoszenia numer 102741169 poruszanych przez Pana kwestii. Konsultantka w czasie rozmowy przekazała prawidłowe informacje.

W związku z powyższymi wyjaśnieniami informuję, że nie widzę podstaw do uznania Pana roszczeń w zakresie przyznania rekompensaty.

W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta za pośrednictwem portalu Play 24 (http://www.play.pl). Jesteśmy także do Pana dyspozycji pod numerem 790 500 500 z telefonu innego operatora lub stacjonarnego lub *500 z telefonu Play.

Z poważaniem,

Michał C.
Obsługa Klienta Play


Wie Pan ,że ja w tej sprawie jestem osoba oszukana wstepuje na drogę sądowa a Pan dostarczył teraz dowodu o popełnieniu przestępstwa Przez firmę Play

Maciej W. Rozumiem, jakie ma Pan jeszcze pytania dotyczące oferty sklepu internetowego?

Jacek S. Czyli poświadcza Pan ,że Celowo wprowadził Pan klienta w błąd celem osiągnięcia korzyści majątkowej przez firmie Play?

Maciej W. Bazuję na ogólnodostępnych informacjach ze strony sklepu internetowego. Nikt celowo nie wprowadził to Pana w błąd a jeśli miało to miejsce to jest to wynikiem przeoczenia, które nie miało charakteru złośliwego. Nie nosi to znamion umyślnego działania na niekorzyść klienta. W związku z obowiązującym od niedawna znowelizowanym prawem konsumenckim przysługuje Panu w tej sytuacji 14 dniowy okres na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czy ma Pan pytania odnośnie oferty na stronie?

Jacek S. Proszę o kontakt z Pana przełożonym

Maciej W. Nie jest dostępny, w przypadku reklamacji proszę pisać na [email protected]

Jacek S. Czyli oficjalna strona Play dalej pomimo interwencji celowo umieszcza informacje o lepszej wersji laptopa lenovo g50-30 z procesorem pentium a wysyła klientą laptopa z procesorem celeron(wersja 400zł tańsza?

Maciej W. Nie mam wglądu w to jaka wersja przesyłana jest klientom. Zajmuję się jedynie przedstawianiem ofert widocznych na stronie.

Jacek S. http://www.telepolis…viewtopic.php?f=27&t=81204

Nazywam Się Oficjalnie Piotr B. jestem osobą poszkodowaną przez pracownika Eshopu i firmę Play a pan dostarczył dowodu na dalsze popelnianie przestępstwa wobec klientów


Maciej W. Proponuję w tej sytuacji odstąpienie od umowy i reklamację przez obsługę klienta.
Zazwyczaj w takich przypadkach otrzymuje się bardzo duży rabat na abonament w ramach rekompensaty. Informuję że czat na dziś kończy pracę


Dziękuję uprzejmie za rozmowę i życzę miłego wieczoru.
Konsultant zakończył ten czat."

Sprawa zgłoszona do organów ścigania i Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
 #800134  autor: hennd1
 05 maja 2015, 23:18
Dostałem bardzo dużo emaili od osób oszukanych przez Playa (dziękuje)
A także od byłych pracowników firmy Play i metodach jakie tam się stosuje wobec klientów
szczegóły niebawem.

Dostrzegam też na tym wątku psy gończe oraz trzecie oko Rzecznika G.

:
 #800140  autor: Morvius
 06 maja 2015, 00:05
14 dni przy opcji Pro ( internet + sprzęt obejmuje tylko jeśli dobierzemy paczkę ale nie będziemy korzystać. tu nas tylko obejmuje 14 dni na zwrot bo nam się np nie podoba coś w umowie. Natomiast 14 dni z racji korzystania z usługi (nie ważne czy Korzystasz ze sprzętu czyt. MODEM ) obejmuje tylko w ofertach 4g lte z modemem. Sądzę a nawet jestem przekonany że o oddaniu możesz zapomnieć. Nie bez powodu jest coś takiego jak regulamin oferty udostępniany dla klientów. Ale kto by tam czytał warunki umowy.

Klasyczny obserwator wątku.
 #800142  autor: hennd1
 06 maja 2015, 00:30
Nie oddaje zestaw jest dowodem popełniania przestępstwa, mam go zatrzymać do czasu rozstrzygnięcia sprawy.
Będzie ciekawie:dotyczy nowej :
dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE w sprawie praw konsumenta oraz uporządkowanie i zintegrowanie przepisów dotyczących odpowiedzialności, za jakość rzeczy sprzedanej, w szczególności przepisów stanowiących transpozycję dyrektywy Parlamentu i Rady 1999/44/WE o sprzedaży konsumenckiej, wdrożonej do polskiego porządku prawnego ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
 #800154  autor: goral2099
 06 maja 2015, 04:51
Już nie wnikam czy konsultant się pomylił, czy specjalnie oszukał. Tak czy inaczej to nie zwalnia Cię z myślenia i czytania regulaminów czy umów, które podpisujesz. Życzę powodzenia w Twojej "walce". :)
 #800162  autor: Morvius
 06 maja 2015, 08:32
Yap. Walka z wiatrakami.

Klasyczny obserwator wątku.
 #800247  autor: hennd1
 06 maja 2015, 16:23
Jeden mógł się pomylić.ale czterech w przeciągu tygodnia po mojej reklamacji to nie przypadek,i nie zwalajcie tego na niski poziom obsługi.umowy śmieciowe i duży stres w pracy jak piszecie
 #800493  autor: Morvius
 07 maja 2015, 15:35
Hennd1 rozwiń proszę swą wypowiedź.

Klasyczny obserwator wątku.
 #800580  autor: goral2099
 07 maja 2015, 20:38
Też się chętnie dowiem, jak ta sprawa się skończyła dokładnie...