• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 14 z 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45
 #799577  autor: Rosolak
 02 maja 2015, 10:47
Ogólnie to coś grzebali w tej "sprawdzarce" numerów. Wcześniej numery Klucza nie istniały w systemie i wyświetlało "brak danych", obecnie figurują jako Plus.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799631  autor: Rosolak
 02 maja 2015, 18:04
Aktywowałem sobie pakiecik neta i widzę, że jest on cykliczny. Pytanie, jak wyłączyć by się nie przedłużył? :D

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799645  autor: kowal2200
 02 maja 2015, 20:11
Jak mogę cofnąć subskrypcję pakietu lub zaprzestać automatycznego wznawiania?

Aby cofnąć subskrypcję pakietu lub skasować opcję automatycznego wznawiania, należy wysłać SMS o treści ‘Stop’ wraz z kodem pakietu na numer 345. Proszę zauważyć, że aby zaprzestać automatycznego wznawiania pakietu, klient musi wysłać SMS przed terminem wznowienia.
 #799738  autor: straszliwiec
 03 maja 2015, 13:57
cofniecie subskrypcji pakietu "Stop" na 345 nie działa u mnie. ponadto od tygodnia nie mogę sie doprosić naprawy działania kodów na sprawdzenie pakietu minut i ilości pozostałych gb w pakietach. mam na mysli te kody : *9006# i *9000# . na mojej sim vectone to nie działa. były już obietnice : resetowania karty sim , resetowania systemu, zgłoszenia u ichniejszych techników (dwa razy ) pisałem im o tym na fb i wydzwaniałem kilka razy do bok. żenująca amatorszczyzna...
 #799740  autor: jleszek
 03 maja 2015, 14:27
Chciałem powiadomić ,że także otrzymałem starter Vectone i sprawdziłem działanie u poszczególnych operatorów:
Po włożeniu karty i uruchomieniu telefon zalogował się do sieci T-Mobile rozmowy przychodzące działają.
- Wymusiłem PLUS GSM ,na zasięgu Plusa wszystko działa jak w T-Mobile.
- Wymusiłem ORANGE ,na zasięgu Orange wszystko działa jak wyżej.
- Wymusiłem PLAY ,na zasięgu PLAY pierwsze połączenie - otrzymałem komunikat o błędzie operatora po chwili wszystko działa jak wyżej.
Sprawdzane na telefonie NOKIA 301 Dual Sim.
Wygląda na to ,że Vectone działa na zasięgu wszystkich sieci.
Porównując jakość połączenia RBM i Vectone obu zalogowanych do T-Mobile "na moje ucho" wypada na korzyść Vectona.
Pozdrawiam.
 #799743  autor: Przemix
 03 maja 2015, 15:03
mi już się znudziło ciągłe zgłaszanie niedziałania elementarnych rzeczy jak niedochodzące smsy i problemy z dodzwonieniem się. Sieć tylko dla ludzi o mocnych nerwach, za parę miesięcy przetestuję znowu.
 #799745  autor: Rosolak
 03 maja 2015, 15:11
kowal2200 pisze:Aby cofnąć subskrypcję pakietu lub skasować opcję automatycznego wznawiania, należy wysłać SMS o treści ‘Stop’ wraz z kodem pakietu na numer 345. Proszę zauważyć, że aby zaprzestać automatycznego wznawiania pakietu, klient musi wysłać SMS przed terminem wznowienia.
Czyli jak dobrze rozumiem, mam wysłać np. STOP 9021, jeżeli chcę anulować subskrypcję pakietu 100MB? Chyba, że się mylę i coś źle zrobiłem, ale wysłałem tak i nie dostałem żadnego zwrotnego esa, a pod kodem USSD na stan, widnieje info, że pakiet zostanie automatycznie aktywowany 1.06.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799756  autor: JacekK
 03 maja 2015, 18:29
Vectone nie działa poprawnie na zasięgu sieci innych, niż T-Mobile! Ludzie zmieniają, kombinują, a potem piszą, że nie działają kody, SMS-y czy rozmowy. Właśnie dlatego nie działają. Przychodzące działają, problemy zaczynają się po doładowaniu konta i próbie wysłania SMS-a czy zadzwonienia na numer stacjonarny.

Aby usługa działała jak powinna, trzeba być zalogowanym w T-Mobile. Aby mieć pewność, że tak będzie cały czas użytkownik powinien wejść w Vectone Services => Manual => w Polsce. Pomijam już w tym miejscu fakt, że użytkownik w ogóle tą opcją musi się interesować. Ale tak aktualnie to teraz działa.

Jeśli ktoś chce koniecznie mieć zasięg kilku sieci, powinien wybrać innego operatora, jak np. Play, Red Bull, IZZI, czy Virgin...

Mi już chyba wszystko działa, przynajmniej to, z czego korzystam

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #799757  autor: Rosolak
 03 maja 2015, 18:54
mvno-gsm_pl pisze:Mi już chyba wszystko działa, przynajmniej to, z czego korzystam
U mnie też. Jedyną kwestią jest wyłączenie auto-odnawiania pakietów.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799766  autor: GPGPGP
 03 maja 2015, 20:00
mvno-gsm_pl pisze:Vectone nie działa poprawnie na zasięgu sieci innych, niż T-Mobile! Ludzie zmieniają, kombinują, a potem piszą, że nie działają kody, SMS-y czy rozmowy. Właśnie dlatego nie działają. Przychodzące działają, problemy zaczynają się po doładowaniu konta i próbie wysłania SMS-a czy zadzwonienia na numer stacjonarny.
taaaa ciekawa teoria tylko nie prawdziwa... otóż nic nie zmieniałem i wysyłanie smsów nie działa
starter leży w szufladzie

GP
 #799767  autor: Rosolak
 03 maja 2015, 20:02
No właśnie, może dlatego. ;) Nic nie zmieniałeś, a należało zmienić i ustawić na sztywno TM. ;)

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #799771  autor: straszliwiec
 03 maja 2015, 20:12
Rosolak pisze:No właśnie, może dlatego. ;) Nic nie zmieniałeś, a należało zmienić i ustawić na sztywno TM. ;)
mam ustawione na sztywno tm od samego poczatku i d.... . nie działaja kody sprawdzajace ilosc minut i gb w pakietach. nie działa tez u mnie wysyłanie sms o zakonczeniu samoodnawiania pakietów. bok vectone informowany o tym - leci sobie w bambuko już tydzień .
Ostatnio zmieniony 03 maja 2015, 20:19 przez straszliwiec, łącznie zmieniany 1 raz.
 #799775  autor: straszliwiec
 03 maja 2015, 20:25
kowal2200 pisze:
straszliwiec pisze: bok obsługa vectone informowana o tym - leci sobie w bambuko już tydzień ze mną .
https://www.uke.gov.pl/kontakt/
dałem sobie spokój z nimi. karta powędrowała do szuflady. sprawdzę za miesiac może czy usuneli usterki. maja tanie pakiety gb i minut ale co z tego jak nie mogłem sprawdzić ilosci wykorzystanych / pozostałych danych. po żużyciu pakietów internet szybko zjada kase z konta.
 #799776  autor: JacekK
 03 maja 2015, 20:27
Nie ma być na sztywno ustawiony T-Mobile, tylko Vectone Services => Manual => w Polsce

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #799779  autor: kowal2200
 03 maja 2015, 20:32
A ja napisałem zgłoszenie, jak nie umieją się nauczyć obsługi od użytkowników sieci to niech ich UKE uczy, pewnie z czasem będzie to kosztowna nauka ale to nie nasz problem. I wcale nie piszę dlatego że mi na tej karcie zależy, po prostu nie znoszę takiego podejścia, nawet nie jestem w stanie zrozumieć tego. Czy oni nastawiają się na zatrudnienie jednej bądź kilku osób na Polskę, które będą całą czarną robotę odwalać i świecić oczami za błędy centrali na BOK i FB?
 #799782  autor: everymen
 03 maja 2015, 20:46
mvno-gsm_pl pisze:Vectone nie działa poprawnie na zasięgu sieci innych, niż T-Mobile! Ludzie zmieniają, kombinują, a potem piszą, że nie działają kody, SMS-y czy rozmowy. Właśnie dlatego nie działają. Przychodzące działają, problemy zaczynają się po doładowaniu konta i próbie wysłania SMS-a czy zadzwonienia na numer stacjonarny.

Aby usługa działała jak powinna, trzeba być zalogowanym w T-Mobile. Aby mieć pewność, że tak będzie cały czas użytkownik powinien wejść w Vectone Services => Manual => w Polsce. Pomijam już w tym miejscu fakt, że użytkownik w ogóle tą opcją musi się interesować. Ale tak aktualnie to teraz działa.

Mi już chyba wszystko działa, przynajmniej to, z czego korzystam
Bardzo bym chciał, żeby rozwiązanie problemów z wysyłaniem smsów tkwiło w złym ustawieniu Vectone Services... Potwierdzam to, co pisał GPGPGP. Przetestowałem karty różnych operatorów, które posiadam i wygląda to tak:
- Play, oryginalny starter - smsy dochodzą z Vectone;
- Virgin mobile, BK, numer przeniesiony z mBank mobile - sms wysłany z Vectone ginie gdzieś w teleprzestrzeni, pieniądze schodzą z konta;
- Virgin mobile, Nowa oferta, oryginalny starter - komunikat "nie można wysłać";
- Lycamobile - komunikat "nie można wysłać".
Ponieważ starter zamówiłem wyłącznie do testów, nie mam zamiaru bawić się w telefony do BOK, szczególnie, że w przypadku kolegi GPGPGP niczego to nie zmieniło. Może jesteśmy odosobnionym przypadkiem, a całej reszcie szczęśliwców wszystko działa, jak dla mnie jednak Vectone mobile to nadal bubel;)
 #799794  autor: JacekK
 03 maja 2015, 22:31
Z SMS-ami problem potwierdzam, u mnie też był. I to oczywiście totalna wada operatora i to nie podlega dyskusji. Obiecywanie usunięcia problemu w 2 dni to też fikcja. . Nie wiem jak to się stało, ale u mnie póki co znikł. Czy na zawsze, czy na chwile - nie wiem. Może któreś zgłoszenie zostało potraktowane poważne i rozwiązane, a może wszystko u nich żyje własnym życiem i jest to przypadek:) Nie mniej dalej nie rozumiem użytkowników, którzy logują się do sieci innych niż T-Mobile. W takim przypadku nie będzie działać niemal nic i to na 100%. W powyższym ustawieniu działa zdecydowana większość usług, to co pisał @jleszek wprowadza innych w błąd.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
  • Strona 14 z 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 45