Użytkownik
Ranga
Młody wyjadacz
Posty
999
Rejestracja
09 maja 2012, 22:28
Lokalizacja
Polska
Wszystko w normie. Gdzieś już tę kwarantannę widzieliśmy.zwariowany.kurczak pisze:coraz ciekawiej...
Czyli jak dobrze rozumiem, mam wysłać np. STOP 9021, jeżeli chcę anulować subskrypcję pakietu 100MB? Chyba, że się mylę i coś źle zrobiłem, ale wysłałem tak i nie dostałem żadnego zwrotnego esa, a pod kodem USSD na stan, widnieje info, że pakiet zostanie automatycznie aktywowany 1.06.kowal2200 pisze:Aby cofnąć subskrypcję pakietu lub skasować opcję automatycznego wznawiania, należy wysłać SMS o treści ‘Stop’ wraz z kodem pakietu na numer 345. Proszę zauważyć, że aby zaprzestać automatycznego wznawiania pakietu, klient musi wysłać SMS przed terminem wznowienia.
U mnie też. Jedyną kwestią jest wyłączenie auto-odnawiania pakietów.mvno-gsm_pl pisze:Mi już chyba wszystko działa, przynajmniej to, z czego korzystam
taaaa ciekawa teoria tylko nie prawdziwa... otóż nic nie zmieniałem i wysyłanie smsów nie działamvno-gsm_pl pisze:Vectone nie działa poprawnie na zasięgu sieci innych, niż T-Mobile! Ludzie zmieniają, kombinują, a potem piszą, że nie działają kody, SMS-y czy rozmowy. Właśnie dlatego nie działają. Przychodzące działają, problemy zaczynają się po doładowaniu konta i próbie wysłania SMS-a czy zadzwonienia na numer stacjonarny.
mam ustawione na sztywno tm od samego poczatku i d.... . nie działaja kody sprawdzajace ilosc minut i gb w pakietach. nie działa tez u mnie wysyłanie sms o zakonczeniu samoodnawiania pakietów. bok vectone informowany o tym - leci sobie w bambuko już tydzień .Rosolak pisze:No właśnie, może dlatego.Nic nie zmieniałeś, a należało zmienić i ustawić na sztywno TM.
https://www.uke.gov.pl/kontakt/straszliwiec pisze: bok obsługa vectone informowana o tym - leci sobie w bambuko już tydzień ze mną .
dałem sobie spokój z nimi. karta powędrowała do szuflady. sprawdzę za miesiac może czy usuneli usterki. maja tanie pakiety gb i minut ale co z tego jak nie mogłem sprawdzić ilosci wykorzystanych / pozostałych danych. po żużyciu pakietów internet szybko zjada kase z konta.kowal2200 pisze:https://www.uke.gov.pl/kontakt/straszliwiec pisze: bok obsługa vectone informowana o tym - leci sobie w bambuko już tydzień ze mną .
mvno-gsm_pl pisze:Nie ma być na sztywno ustawiony T-Mobile, tylko Vectone Services => Manual => w Polsce
Bardzo bym chciał, żeby rozwiązanie problemów z wysyłaniem smsów tkwiło w złym ustawieniu Vectone Services... Potwierdzam to, co pisał GPGPGP. Przetestowałem karty różnych operatorów, które posiadam i wygląda to tak:mvno-gsm_pl pisze:Vectone nie działa poprawnie na zasięgu sieci innych, niż T-Mobile! Ludzie zmieniają, kombinują, a potem piszą, że nie działają kody, SMS-y czy rozmowy. Właśnie dlatego nie działają. Przychodzące działają, problemy zaczynają się po doładowaniu konta i próbie wysłania SMS-a czy zadzwonienia na numer stacjonarny.
Aby usługa działała jak powinna, trzeba być zalogowanym w T-Mobile. Aby mieć pewność, że tak będzie cały czas użytkownik powinien wejść w Vectone Services => Manual => w Polsce. Pomijam już w tym miejscu fakt, że użytkownik w ogóle tą opcją musi się interesować. Ale tak aktualnie to teraz działa.
Mi już chyba wszystko działa, przynajmniej to, z czego korzystam