DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu stacjonarnego.

Moderator: Moderatorzy

 #756374  autor: kalach
 16 paź 2014, 19:50
no bez jaj, też byłem zafascynowany ofertą:umowa konczy się w listopadzie z orange, umowę już podpisałem z dropssem w sierpniu wraz z przeniesieniem usług interentowych. Teraz złożyłem rezygnację z telefonu bo po co mi ta usługa (tego nie przenoszą i to twoja brocha) w orange, po wprowadzeniu do systemu dostaję telefon z Netii że nie można mi uruchomić Dropssa bo złożyłem rezygnację z telefonu...NO ŻENADA, TO PO CO MI TO WSZYSTKO BYŁO?? I O CO W TYM CHODZI??

Gdy ochłonąłem ,ponownie do Dropssa zadzwoniłem, powiedzieli że muszą mi wysłać kolejną umowę bo ta byla zła..(?) PODZIĘKOWAŁEM

Całe szczęście dowiedziałem się że tydzień temu do budynku poprowadzili mi nareszcie UPC więc biorę umowę na 8-mcy i tyle w temacie...
 #759528  autor: marcinkoleksl
 30 paź 2014, 17:41
kalach pisze: Teraz złożyłem rezygnację z telefonu bo po co mi ta usługa (tego nie przenoszą i to twoja brocha) w orange, po wprowadzeniu do systemu dostaję telefon z Netii że nie można mi uruchomić Dropssa bo złożyłem rezygnację z telefonu..
Źle odczytałeś intencje Netii. Najpierw rezygnujesz z samego neta, jak już Tobie go podłączą, składasz rezygnacje z Telefonu. Nie robisz tego równocześnie. Niestety, na to, co mówią konsultanci, trzeba bardzo uważać.

Dzisiaj o 5 rano stwierdziłem, iż nie mam synchronizacji na modemie. Po godzinie 13 przyszedł sms z Dropssa z hasłem i loginem. Działa tak, jak miało działać. Prędkość i pingi te same, jak przy Multimo. Tylko rachunki niższe. Zobaczymy, jak awarie, ponieważ w Multimo przez 5 lat zaliczyli chyba z 4 skuchy, w tym jedna dłuższa, niż parę godzin.
 #788105  autor: qcom
 02 mar 2015, 13:00
Zakończyło się moje przejście z neo do dropssa. Umowa z orange kończyła się 22 lutego, w grudniu zleciłem przeniesienie internetu do dropssa a telefonu do happycall. Orange wyznaczył przeniesienie do dropssa na 23 lutego, w nocy z 22/23 lutego odłączyli neostrade a ok godz 13 dostałem sms od dropss z loginem i hasłem, więc poszło wszystko sprawnie jedynie kilka godzin internetu nie było w domu :D
Przeniesienie numeru telefonu orange wyznaczyło na 1 marca (niedziela) od dzisiaj numer jest aktywny w happycall.
W moim przypadku nie było problemów z przejściem do dropssa, nawet na zapytania wysyłane z ich strony o stan aktywacji odpowiadali na drugi dzień. Póki co nie mogę na dropss narzekać, a umowa jest na czas nieokreślony więc jak będzie coś nie tak szybko mogę ich opuścić heh
 #788170  autor: sharky33
 02 mar 2015, 16:17
Do dnia dzisiejszego nie mam aktywnej usługi, nikt się nie kontaktuje w tej sprawie z Dropss ( sam dzwonię do Orange i Dropss ?!) Umowa podpisana na początku stycznia. 12 lutego powinna nastąpić zmiana operatora, na dzień dzisiejszy brak internetu, linia telefoniczna zawieszona w Orange, Dropss prawdopodobnie wysyła błędne zapytanie o pełne LLU zamiast współdzielone, Orange odrzuca, w Dropss bardzo im przykro...jednym słowem - czeski film.
 #788172  autor: qcom
 02 mar 2015, 16:20
Na umowie z dropss masz zaznaczone LLU albo BSA. Linie telefoniczna miałeś zawieszoną wcześniej czy od 12 lutego jest zawieszona?
 #788228  autor: Dakwer
 02 mar 2015, 20:00
sharky33 pisze:Do dnia dzisiejszego nie mam aktywnej usługi, nikt się nie kontaktuje w tej sprawie z Dropss ( sam dzwonię do Orange i Dropss ?!) Umowa podpisana na początku stycznia. 12 lutego powinna nastąpić zmiana operatora, na dzień dzisiejszy brak internetu, linia telefoniczna zawieszona w Orange, Dropss prawdopodobnie wysyła błędne zapytanie o pełne LLU zamiast współdzielone, Orange odrzuca, w Dropss bardzo im przykro...jednym słowem - czeski film.
Umowa w Oragne i nowa umowa zz Netią na tą samą osobe?
 #788256  autor: sharky33
 02 mar 2015, 21:46
Linia zawieszona w Orange z góry na rok czasu, od grudnia 2014 pod internet w wiadomym celu (oszczędności). Umowa z Dropss podpisana 8 stycznia na LLU Ssam Net, usługa internetowa wraz z końcem umowy w Orange, bez usługi głosowej. Przez błędy Netii ( wysłali wniosek o przeniesienie usługi z błędną styczniową datą - 27.01) zmuszony byłem sam zrezygnować z internetu w Orange 12 lutego, inaczej przedłużenie na kolejne 6 miesięcy :cry: . Ustaliłem w Orange że Netia/Dropss uparcie składa (2 lub 3 raz) wniosek o pełne LLU a Orange to odrzuca twierdząc że może dać współdzielone :o . Infolinia Dropss to sprzedawcy bez wiedzy technicznej i możliwości zaingerowania w zamówienie :smt014. Napisałem skargę do UKE 23.02, czekam korzystając z LTE RBM :smt024
 #788271  autor: zoltan666
 02 mar 2015, 22:26
@sharky33
Po co zawiesiłeś telefon w Orange na rok wiedząc, ze chcesz się przenieść na Dropssa. Do Dropssa przechodzą raczej ci którzy chca płacic tylko za internet i nic więcej.
 #788306  autor: sharky33
 03 mar 2015, 00:07
zoltan666 pisze:@sharky33
Po co zawiesiłeś telefon w Orange na rok wiedząc, ze chcesz się przenieść na Dropssa. Do Dropssa przechodzą raczej ci którzy chca płacic tylko za internet i nic więcej.

Linię tel. w Orange zawiesiłem na rok żeby nie odnawiać tego co miesiąc i nie płacić ekstra, zanim podjąłem decyzję żeby przejść do Dropss. Po rezygnacji z internetu w Orange, linia tel. to jedyna możliwość żeby ew.podłączyć Dropss, potem możesz zrezygnować z tel. w Orange a numer przenieść np. do VOIP.
 #789548  autor: Mart87
 08 mar 2015, 15:16
U mnie z tym przejściem do dropss nie wypaliło. Netia na zgłoszenia nie odpowiada, na maile nie odpisuje nie chce mi się dalej testować tego systemu dalej skoro firma robi łaskę już na etapie podłączenia.
 #789620  autor: sharky33
 08 mar 2015, 23:25
Ja doczekałem się danych do logowania... linia nadal nie podłączona, konsultantka Dropss stwierdziła że jest aktywna, dział techniczny w Netii że nie, zgłoszenie awarii :( i ciąg dalszy czeskiego filmu. Netia nie potrafi wysłać poprawnego zgłoszenia do Orange w celu "przepięcia" klienta na centrali. Zastanawiam się jak oni zarabiają pieniądze?! Tymczasem bijemy rekord w przejściu od jednego operatora do drugiego. Netia powinna dostać nagrodę roku za wzorową i szybką obsługę klienta :lol:
 #789640  autor: Mart87
 09 mar 2015, 09:36
U mnie za kilka dni mija miesiąc od obowiązywania tej umowy. Netia nie jest specjalnie zainteresowana by to podłączyć. bezsens.
 #789749  autor: sharky33
 09 mar 2015, 22:25
Coraz poważniej zastanawiam się na powrotem do Orange, chociaż trochę szkoda kasy i myślę alternatywnie nad Play LTE... Netia poraża prędkością - szkoda że nie internetową, zamiast błyskawicznej obsługi - niczym nie zmącone tempo ślimaka... :lol:
 #790103  autor: sharky33
 12 mar 2015, 11:06
Mart87 pisze:Mi Orange przedłużyło umowę o 6 miesięcy więc korzystam tak jak dotychczas.
Gdybym wiedział że Netia działa jak "błyskawica" :? może zostałbym w Orange na 6 miesięcy, tymczasem Netia "nabiera rozpędu" i wyznacza kolejny termin - 20 marca... :wink:
 #790136  autor: qcom
 12 mar 2015, 12:42
Z przechodzeniem między operatorami stacjonarnymi zawsze jakieś dziwne akcje są i jedni drugim starają się utrudniać życie. Jak przenosiłem net+tel z netii do orange kazali m wysłać wypowiedzenie do netii tylko na tel a internetem oni się zajmą, kombinowali, dzwonili co chwile z jakimiś instrukcjami co mówić jakby z netii dzwonili itd, aż śmieszne to bylo :D ale jakoś udało im sie na czas przenieść numer. Mimo że miałem juz telefon i internet w orange jeszcze przez ponad rok przynajmniej raz w tygodniu ktoś dzwonił z orange żeby przejść do nich :D
Tak Netia jak i Orange, jedni drugich warci. Przy przenoszeniu trzeba ich po prostu przypilnować i dowiadywać się co jakiś czas jak wygląda aktualna sytuacja. Dziwne to ale prawdziwe.
 #790183  autor: sharky33
 12 mar 2015, 16:08
qcom pisze:Z przechodzeniem między operatorami stacjonarnymi zawsze jakieś dziwne akcje są i jedni drugim starają się utrudniać życie. Jak przenosiłem net+tel z netii do orange kazali m wysłać wypowiedzenie do netii tylko na tel a internetem oni się zajmą, kombinowali, dzwonili co chwile z jakimiś instrukcjami co mówić jakby z netii dzwonili itd, aż śmieszne to bylo :D ale jakoś udało im sie na czas przenieść numer. Mimo że miałem juz telefon i internet w orange jeszcze przez ponad rok przynajmniej raz w tygodniu ktoś dzwonił z orange żeby przejść do nich :D
Tak Netia jak i Orange, jedni drugich warci. Przy przenoszeniu trzeba ich po prostu przypilnować i dowiadywać się co jakiś czas jak wygląda aktualna sytuacja. Dziwne to ale prawdziwe.

Zgadzam się z kolegą, choć odnoszę wrażenie że Orange ma obsługę na dużo wyższym poziomie niż Netia. Dużo szybciej i więcej informacji jestem w stanie uzyskać na infoliniach Orange niż Netii. Mam wrażenie że w Netii nie panują nad całością operacji, system zarządzania i przepływ informacji mają moim zdaniem fatalny, przez co tracą (jak się domyślam) wielu klientów, którzy zniecierpliwieni dają sobie święty spokój z tym operatorem. Rozwiązanie jest proste - wystarczy stworzyć specjalny dział reklamacji i dać im odpowiednie kompetencje. Chyba nikt na taki pomysł w Netii jeszcze nie wpadł... :smt004
 #791617  autor: sharky33
 20 mar 2015, 10:37
Po wysłanej 23 lutego skardze do UKE, w ciągu ostatnich 3 dni udało się wyjaśnić całą kwestię i od dzisiaj użytkuję internet Dropss. Otrzymałem telefon z wyjaśnieniami i przeprosinami z Netii + 2 mc. za 1 zł. Dziękuję kolegom z forum za pomoc i wskazanie UKE. Teraz czeka mnie wypowiedzenie "zawieszonej" linii telefonicznej w Orange i przeniesienie numeru do VOIP... mam nadzieję że nie spowoduje to odłączenia internetu w Netii/Dropss...