• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 155 z 624
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 624
 #789160  autor: Pijo
 06 mar 2015, 12:38
Pytanie do konsultantów: Czy mając obecnie abonament w Heyah można można przedłużyć umowę w taryfach Jump i negocjować z SUK ?
 #789161  autor: dakoolk
 06 mar 2015, 12:38
Anthrax pisze:Dakoolk, ja ubolewam z kolei, że T-Mobile wyłamał się od krótszych umów na przedłużenie bez słuchawki... Być może to celowy zabieg, żeby brano ze słuchawkami, bo dopłata po podsumie może wydać się abonentom niewielka, ale op czerpie z tego dodatkowe profity
Na pewno celowy i to jeden z tych małych "kruczków", żeby każdego namówić na taryfę no limit za 80 zł z telefonem i w tej cenie nie zaoferować im przypadkiem nic ponad ofertę konkurencji (czyt. np. minuty UE), a jeżeli trafi się "jeleń", albo osoba szukająca lepszego telefonu na raty, to i na droższą...

Właśnie odnalazłem swój stary post, jak przy przedłużeniu, chciałem już machnąć ręką na te "6 miesięcy za długo" i wybrać "Basic bez telefonu za 19 zł + SMSY za 4 zł + sieć rodzinna za 1,99 zł...", natomiast "zadzwonił pracownik SUK i namówił mnie jednak na Premium za 79.90, ALE z SMSami i stacjonarnymi za darmo.", z telefonem za 4 grosze :) Z telefonu (G2 mini) ucieszyła się wprawdzie żona, ale właśnie dlatego będziemy teraz trwać z jej umową do upadłego :P (czyli kolejnej fali wymuszonej migracji na JUMP) :)
 #789162  autor: ads
 06 mar 2015, 12:52
A ja ponawiam swoje pytania, może ktoś wie?
1. Czy można zawierać umowy na 36 mies. i czy wtedy są niższe ceny telefonów?
2. Czy Sony Xperia Z3 Compact jest dostępna od ręki?
 #789201  autor: i.slepy
 06 mar 2015, 16:03
ads pisze:A ja ponawiam swoje pytania, może ktoś wie?
1. Czy można zawierać umowy na 36 mies. i czy wtedy są niższe ceny telefonów?
nie ma zadnych ofert na 36 miesiecy w cennikach.
 #789211  autor: balker
 06 mar 2015, 16:27
i.slepy pisze:
ads pisze:A ja ponawiam swoje pytania, może ktoś wie?
1. Czy można zawierać umowy na 36 mies. i czy wtedy są niższe ceny telefonów?
nie ma zadnych ofert na 36 miesiecy w cennikach.
Na firme są, jeśli kogoś to urządza. I faktycznie, wtedy cena telefonu jest troszkę niższa, ale abonament droższy! Nie wiem kto przygotowuje te oferty... Z3 też wydaje się być w ofercie.
 #789230  autor: Sitaszczur
 06 mar 2015, 18:56
Witam wszystkich forumowiczów
Dzisiejsze negocjacje z SUK :
Sony Xperia Z3 - 89 zł
Abonament Max 129,99 za 119,99 zł
No limit na komórki i stacjonarne
No limit sms/mms
10gb internetu
UE - 60 min
darmowy kurier
darmowa wymiana karty SIM
Naviexpert,Pakiet Multi, Wimp
Bez wypowiedzenia - umowa do 19.04.2015

Byłem też w salonie i była taka oferta:
Sony Xperia Z3 -189 zł
Abonament Max 129,99
reszta jak wyżej.
Ostatnio zmieniony 06 mar 2015, 21:43 przez Sitaszczur, łącznie zmieniany 2 razy.
 #789233  autor: Anthrax
 06 mar 2015, 19:08
Sitaszczur, Wszystko fajnie, tylko ta zniżka na telefon taka jakaś... skąpa strasznie.
 #789258  autor: defilx
 06 mar 2015, 20:28
W gruncie rzeczy biorąc pod uwagę "profity" wynikające z wyższego abonamentu nie wygląda to źle.
Na moim przykładzie.
W cenie Relax+ mam Multi.
Różnice między nimi to:
30min do/i w Unii. Jeśli by doliczyć to do niższej taryfy to mamy 24*9zł.
Pakiet TVN Player Premium zamiast Kids - różnica w cenniku (jeśli rozumieć, że pakiet Multi=Premium) to 10zł. Czyli kolejny zysk.
Navi Expert jest w obydwóch taryfach, więc bez różnic.
Uważam więc, że nawet jeśli nie mamy rabatu 3x30% oraz dopłacimy 30zł więcej za słuchawkę na start to finalnie i tak zyskujemy więcej - sam w to nie wierzyłem, ale chyba trzeba przyznać rację ;-)
 #789260  autor: Darass
 06 mar 2015, 20:54
Do i.slepy
Zadzwoniłem na biuro obsługi w rozmowie z konsultantem powiedziałem , że moja umowa kończy się 6 maja i chciałbym się dowiedzieć kiedy mogę złożyć wypowiedzenie skoro okres rozliczeniowy mam od 12 - 13 dnia m-c.
W odpowiedzi usłyszałem , że to nie z nim rozmowa i mnie przełączy do SUK.
Ponowiłem powyższe pytanie.
Konsultant zapytał się dlaczego chcę zakończyć umowę.
Ja.Dlatego że nie rozpatrzyliście mojej reklamacji z października chodziło o dodatkowe 5 zł do abonamentu , bo zostałem wprowadzony w błąd w punkcie t-mobile....
I dlatego że nie widzę w IBOA oferty dla siebie.
K. To ja mam dla pana ofertę
Ja. Chętnie posłucham i tak pogadaliśmy sobie jakieś 30 min (oczywiście na mój koszt :) )
Dodam tylko że wziąłem 2 takie abo na 2 numery jako przedłużenie i wymiana kart SIM gratis.
Dla mnie jest to oferta dość atrakcyjna abonament 60zł
rata za telefon 35zł * 24=840zł +819 wpłata = 1659zł za S5 tyle , że połowa ceny jest rozłożona na 24 raty.
Abonament 25zł no limit komórki +6zł stacjonarne =31zł za no limit i 2GB i Navi Expert gratis nie pobierają za transwer danych.
Pozdrawiam :smt006
Ostatnio zmieniony 06 mar 2015, 21:06 przez Darass, łącznie zmieniany 1 raz.
 #789262  autor: Anthrax
 06 mar 2015, 21:04
Aa to o 300 chodzi, pomyliłem się i myślałem, że mniej, aczkolwiek przy abonamencie za ponad 100 zł, jeszcze dorzuciłbym chociaż ze 100 albo 150 zł chociaż. Wyglądałoby dużo lepiej.
 #789265  autor: defilx
 06 mar 2015, 21:27
Anthrax pisze:Aa to o 300 chodzi, pomyliłem się i myślałem, że mniej, aczkolwiek przy abonamencie za ponad 100 zł, jeszcze dorzuciłbym chociaż ze 100 albo 150 zł chociaż. Wyglądałoby dużo lepiej.
Próbowałem z kilkoma konsultantami przy poprzednich taryfach - niestety mają ograniczone możliwości, niezależnie od tego czy ich straszysz wypowiedzeniem, czy przesłałeś wypowiedzenie itd. Z tego co ja zaobserwowałem są 3 poziomy negocjacji.
1. Pierwsza linia - standardowa oferta z cennika
2. Pierwsza zniżka, z reguły na słuchawkę od ceny standardowej, ale wychodzi gorzej niż w necie.
3. Druga zniżka, 10zł na abo + przy wyższych abonamentach (podejrzewam, że od Relax+ albo Multi) 300zł zniżki na słuchawkę.
I to by było na tyle.
I jeszcze jedno. Podobno nie ma czegoś takiego jak opłata za kuriera, tylko jest (przynajmniej wg regulaminu) opłata aktywacyjna. Zakładam, że jest ona podana "na lipę", żeby było "z czego urwać" - każdy ją dostaje.
 #789268  autor: Danio02
 06 mar 2015, 21:34
Co można ugrać w ofertach bez słuchawki (max. 50-60 zł)? Proszę o konkrety ;)
 #789269  autor: defilx
 06 mar 2015, 21:43
Danio02 pisze:Co można ugrać w ofertach bez słuchawki (max. 50-60 zł)? Proszę o konkrety ;)
Nic, co by konkurowało z ofertami innych sieci - przynajmniej moim zdaniem ;-)
Wielokrotnie w tym wątku pojawia się opinia, że taryfy bez słuchawki są po prostu nieopłacalne.
 #789270  autor: Darass
 06 mar 2015, 21:50
Mi zaproponowano bez telefonu:
Abonament 45zł no limit komórki i stacjonarne 1Gb na 18m-c
 #789271  autor: Danio02
 06 mar 2015, 21:52
Śmiech na sali. Myślałem, że coś się zmieniło w tej kwestii. Szczególnie pakiety internetowe - 1GB...
 #789277  autor: i.slepy
 06 mar 2015, 21:59
Darass pisze:Do i.slepy
Zadzwoniłem na biuro obsługi w rozmowie z konsultantem powiedziałem , że moja umowa kończy się 6 maja i chciałbym się dowiedzieć kiedy mogę złożyć wypowiedzenie [...]

Dla mnie jest to oferta dość atrakcyjna abonament 60zł
rata za telefon 35zł * 24=840zł +819 wpłata = 1659zł za S5 tyle , że połowa ceny jest rozłożona na 24 raty.
Abonament 25zł no limit komórki +6zł stacjonarne =31zł za no limit i 2GB i Navi Expert gratis nie pobierają za transwer danych.
Pozdrawiam :smt006
Wielkie dzieki. Czyli klasycznie jak bylo kiedys. Trzeba wiedziec po co sie dzwoni i SUKi daja taka oferte. Mi jeszcze wprawdzie troche zostalo do konca umowy, bo mam do 10 wrzesnia, ale wole za wczasu sie orientowac, co w temacie piszczy :)
 #789281  autor: jacabad
 06 mar 2015, 22:12
Bez słuchawki całkowicie nie opłaca sie przedłużać w t-mobile. Virgin Mobile po reklamach swojej oferty w telewizji za 29 zł ma taki napływ klientów ze nie idzie sie juz od paru dni do nich dodzwonić, na odpisanie maila też sie czeka sporo gdzie przepraszają ze tak długo trzeba czekać na odpowiedz mailowa ale nie spodziewali sie takiego zainteresowania i napływu klientów .
 #789313  autor: sajaja
 07 mar 2015, 09:12
Witam,

Chciałem przedłużyć umowę na abonament. Wyklikalem co trzeba w internecie 3 marca. Od tego czasu codziennie sie użeram :evil: z BOK ponieważ usługa się nie może aktywować. Zaczęły mi się naliczać opłaty, które nigdy się nie powinne naliczać. t-Mobile twierdzi, ze wysłał problem już na 2gą linię wsparcia i już nic nie może zrobić. Czy ktoś z Was ma podobna sytuację, albo wie co sie u nich dzieje?
 #789316  autor: piotrzet
 07 mar 2015, 09:43
Jeżeli chodzi o umowy bez telefonu to wiadomo że się nie opłaca brać a oferta z telefonami jest konkurencyjna jeżeli nie najlepsza w niektórych przypadkach

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
  • Strona 155 z 624
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 624
  • 1
  • 153
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 624