• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 39 z 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40

 #756644  autor: orson_dzi
 18 paź 2014, 00:27
Później napiszę to w widoczniejszym miejscu, póki co tutaj.
Mam parę pytań do osoby pracującej w BOK Plus, Play lub T-Mobile. BO, czy FL, bez różnicy. Chociaż z miesięcznym stażem. Zapraszam na PW.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #787543  autor: Alkowski
 26 lut 2015, 22:38
Czy ktoś z użytkowników forum pracuje bezpośrednio w T-M ?

Chodzi mi o BOA bądź SUK.

Sam pracuję dla T-M od roku z tym , że w jednej z firm zewnętrznych i zastanawiam się nad zmianą pracy , także będę wdzięczny o podbicie na priw.
 #788014  autor: Luq1234
 01 mar 2015, 22:42
Witajcie! Pracuję od 3 lat w BOK Orange. Reklamacje, płatności, technika Back Office. Szczerze mogę polecić tą pracę. W razie jakichś pytań oczywiście służę pomocą.
 #788086  autor: Wiksa11
 02 mar 2015, 12:01
Witaj Luq1234!
Czy trudni klienci to codzienność? Często pojawiają się pretensje względem Ciebie? Masz do tego cierpliwość/opanowanie?

Orange - sieć Januszy.
 #788094  autor: Luq1234
 02 mar 2015, 12:23
Witaj. Co trzeci klient tak naprawdę dzwoni z pretensjami, i to Ty jesteś ten najgorszy. Po tak długim czasie nauczyłem się opanowania i tego aby się tym nie przejmować. Od jakiegoś czasu rozpatruję reklamacje więc mam trochę spokoju. :D
 #792987  autor: Mobbing
 28 mar 2015, 13:54
owinka.... T-mobile kilka dni temu ogłosiło zwolnienia grupowe. Redukcja ma sięgnąć 12% zatrudnionych. Potrzebuje osób które zostały zwolnione od grudnia 2014 w celu podłączenia do tych zwolnień grupowych.piszcie...
 #801231  autor: petrydz
 11 maja 2015, 23:28
Pracuję w salonie firmowym Orange i powiem Wam, że to strasznie męcząca praca, przede wszystkim psychicznie, bo fizycznie to nie ma czym. Jeśli chodzi o kwestię finansową to jest dobrze.
Co do klientów to stwierdzam, ze co drugi nie ma pojęcia o telekomunikacji, wiedza o telefonach i sprawach z tym związanych = 0.
Co do samej sprzedaży to..ekhym może wystarczy.
 #801290  autor: ywis
 12 maja 2015, 11:31
petrydz pisze:racuję w salonie firmowym Orange i powiem Wam, że to strasznie męcząca praca, przede wszystkim psychicznie
Taka jest praca w sprzedaży :)
 #802406  autor: kamil1221
 19 maja 2015, 12:38
Ogólnie Orange jest bardzo wyciskający z człowieka soki pracodawcą (pewnie u innych jest podobnie). Zawsze kontakt z żywym człowiekiem przy sprzedaży w jakimś tam stopniu męczy.
 #802645  autor: Wiksa11
 20 maja 2015, 16:07
petrydz pisze: Co do klientów to stwierdzam, ze co drugi nie ma pojęcia o telekomunikacji, wiedza o telefonach i sprawach z tym związanych = 0.
Janusze z Orange :D
Pół biedy jak nie ma wiedzy ale ma tego świadomość i Cię grzecznie wysłucha, pójdzie za radą, najgorzej jak nic nie wie a się wymądrza i traktuje Cię jak debila.

Praca męcząca psychicznie głównie przez klientów czy przez naciski "centrali"?
 #802766  autor: Lightman
 21 maja 2015, 09:14
Przecież tego samego można doświadczyć tutaj - janusze telekomunikacji, którzy za 30zł chcą bez limitu na UE i 10GB netu... i jeszcze będą dzwonić do DUK, bo może uda się zrobić 28zł...
Oczywiście nie mówię o wszystkich użytkownikach :)

Co do pracy w salonach - zwiedziłem Plus, chwilę byłem w Play i teraz jestem w T-Mobile, i tak naprawdę wszędzie to samo. Regionalni chyba mają w zakresie obowiązków wmawianie, że przecież się da, a oferta jest zajebista ;) Trzeba się uodpornić na nich, i na w/w klientów ;)

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile
 #812449  autor: dron
 16 lip 2015, 22:15
Hej, widzę, że tu najłatwiej znajdę konsultanta Orange - jeśli zajmujesz się dzwonieniem do klientów i oferowaniem umów, to napisz do mnie na priv w celu podania numeru. Chcę podpisać umowę inną niż w internecie, a do mnie nie dzwonią (orange free).
 #812722  autor: kwasek66
 18 lip 2015, 12:02
ywis pisze:
petrydz pisze:racuję w salonie firmowym Orange i powiem Wam, że to strasznie męcząca praca, przede wszystkim psychicznie
Taka jest praca w sprzedaży :)
Dlaczego? Mi tak Pan utrudniał przejście do zwykłej karty, iż skończyło się telefonem z Biura Rzecznika Orange... Musieli im nieźle pogonić kota "telefonem z centrali".
Rozumiem plan sprzedaży i zasugerowanie abonamentu itd. Tylko jak Klient mów "Nie dziękuję proszę do karty" to się to wykonuje. A nie nagle giną wnioski/są wstrzymywane bo coś...
Tutaj taka sytuacja zaistniała i teraz co? Jeśli Orange będzie miał jakąś nową opłacalną ofertę, na 110% nie pójdę do tego salonu, prze-cwaniakowali i tyle.
 #812724  autor: iPlus
 18 lip 2015, 12:12
Lightman pisze:Przecież tego samego można doświadczyć tutaj - janusze telekomunikacji, którzy za 30zł chcą bez limitu na UE i 10GB netu... i jeszcze będą dzwonić do DUK, bo może uda się zrobić 28zł...
Oczywiście nie mówię o wszystkich użytkownikach :)

Co do pracy w salonach - zwiedziłem Plus, chwilę byłem w Play i teraz jestem w T-Mobile, i tak naprawdę wszędzie to samo. Regionalni chyba mają w zakresie obowiązków wmawianie, że przecież się da, a oferta jest zajebista ;) Trzeba się uodpornić na nich, i na w/w klientów ;)
napisz coś więcej,

np

czy jako konsultant w salonie możesz dać tak dobre oferty jak mogą dać działy utrzymaniowe sieci czy te oferty mogą dać tylko te działy ?

która sieć najbardziej przyjaźnie traktuje pracowników ?

są jakieś szkolenia, testy zanim się dostaniesz do pracy w sieci ?
 #812727  autor: kamil1221
 18 lip 2015, 12:40
Najprzyjaźniej (jeśli chodzi o socjal) traktuje konsultanta praca bezpośrednio pod operatorem. Jednak głównie salony to agenci i inne twory - tu już bywa rożnie i co diler to inaczej.

W Orange masz standardowo okres próbny, gdzie podczas tego czasu musisz się przyglądać pracy innych + zaliczać testy po e-lerningach. Jak przejdziesz te "wirtualne" testy - jesteś wysyłany na szkolenie produktowe, gdzie na wstępie zdajesz test (jeśli go nie zaliczysz, nie przystępujesz do szkolenia dalej). Po tym szkoleniu masz kolejny test - próg zaliczenia to 90%. Jeśli go zdasz - masz autoryzacje i swój kod sprzedażowy. Nauki nie jest mało, więc jak ktoś sądzi, że w salonie czeka się na Klienta i nic nie trzeba wiedzieć, niech nawet się nie zabiera za tą pracę :D
 #813423  autor: Mariusz87
 22 lip 2015, 16:12
kamil 1221 piszesz, że żeby zostać konsultantem trzeba przejść na prawdę długą drogę. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć. Wiedza większości pracowników Orange w mieście w, którym się urodziłem jest rażąco niska. Nie mają pojęcia o technologii w jakiej działają sprzedawane przez nich usługi. Często nawet nie znają aktualnej oferty. O telefonach też mają znikomą wiedzę. To samo z serwisantami, którzy albo nie mogą pomagać albo nie chcą. Podam dobry przykład profesjonalizmu Orange : 2 razy podłączyli internet a następnie telefon pod adres mojego zameldowania, zamiast na adres gdzie mieszkam. Zamówienie było wypełnione poprawnie. Po tym złym podłączeniu nastąpiło kilka dni czekania bo klient musi poczekać.
 #813531  autor: Wiksa11
 23 lip 2015, 09:04
W wielu salonach ludzie zatrudniani są po znajomości i w ogóle nie mają "powołania" do takiej pracy.
Orange chyba jest najgorszą siecią jeśli chodzi o podejście do klienta ;)

Orange - sieć Januszy.
 #814542  autor: Lightman
 28 lip 2015, 22:28
iPlus pisze:napisz coś więcej,

np

czy jako konsultant w salonie możesz dać tak dobre oferty jak mogą dać działy utrzymaniowe sieci czy te oferty mogą dać tylko te działy ?

która sieć najbardziej przyjaźnie traktuje pracowników ?

są jakieś szkolenia, testy zanim się dostaniesz do pracy w sieci ?
jeśli chodzi o oferty to nie ma możliwości by bez kontaktu z działem utrzymania zrobić inną ofertę, nawet nie mamy możliwości negocjowania (ewentualnie sporadycznie zdarza się możliwość obniżenia ceny telefonu). Czasem możliwe jest wykonanie telefonu do utrzymania i oni dopiero udostępniają ofertę, ale z tym także różnie bywa.

Nie sposób też wyróżnić, która sieć najlepiej traktuje pracowników, bo każda daje coś innego - lepsze oferty abonamentowe dla pracowników, dodatkowe benefity, lepszy system prowizyjny... tego jest dużo, a wiele też zależy od tego, czy pracujesz u agenta (i zależy jakiego) czy w sklepie firmowym.

Szkolenia są zawsze - podstawowym jest zawsze tzw autoryzacyjne, czyli takie, po którym dostajesz kody sprzedażowe. Potem są inne, również wirtualne z systemów, procedur, promocji. Generalnie szkolimy się cały czas.

Druga strona biurka - wcześniej Plus, aktualnie T-Mobile
  • Strona 39 z 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 1
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40