• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 141 z 624
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 624
 #785520  autor: 3echo
 18 lut 2015, 15:53
iboa oferta mailowa,bo zapytałem jak rozwiązać umowę.To jest dokładny cytat.Nie wiem czy tel.jest w ratch w abonamencie ale oferta tylnej części ciała nie urywa.
 #785526  autor: shootem
 18 lut 2015, 16:24
@3echo, dostałeś bardzo standardową ofertę: JUMP M (69,99 zł - w tej kwocie jest rata) plus opłata za bezpieczne urządzenie w wysokości 14,99 zł. Tylko telefon droższy o 20 zł niż w ofercie standardowej, więc pewnie wliczono opłatę za kuriera. Niemal to samo dostała moja żona, kiedy złożyła wypowiedzenie, przy czym zaproponowano jej Sony Xperia M2 za 9 zł (czyli też standard).

Przyroda postąpiła z nami jak łotr. Im kto bardziej w życiu zmądrzeje, tym bliżej do jamy.
Stanisław Lem
 #785579  autor: lalunia2208
 18 lut 2015, 19:49
mostom pisze:
vespero pisze: P.S. Czy ma ktoś aktualny cennik oferty limitowanej dla przedłużenia? Dawno nie widziałem go tu. Przekopałem kilka stron do tyłu i nikt nie wstawiałm a interesuja mnie ceny słuchawek w niższych abo w tej limitowanej.
Chyba nowszego nie ma (z 28.01.2015) : http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/docum ... 007315.pdf


Ta oferta jest już wycofana - dziś rozmawiałam z SUK.
 #785585  autor: shootem
 18 lut 2015, 20:09
tejerek pisze: Czy może ktoś potwierdzić, że T-Mobile zmieniło praktykę i teraz jakakolwiek negocjacja z SUK lepszej oferty wchodzi w grę dopiero po wypowiedzeniu umowy?
Dziś dzwonili z SUK do żony w związku z wczorajszym rozwiązaniem umowy. Zaoferowali JUMP S z podwojonym pakietem danych za 49,99 zł. Do tego HTC Desire 510 za 49 zł lub Samsung Galaxy Ace za 149 zł, LG G2 mini za 199 zł (zatem ceny z cennika dla oferty ze strony internetowej). Nie wygląda więc na to, by można było uzyskać przez SUK coś lepszego niż oferta standardowa. Umowa kończy się 12 kwietnia - i koniec abonamentu.

Przyroda postąpiła z nami jak łotr. Im kto bardziej w życiu zmądrzeje, tym bliżej do jamy.
Stanisław Lem
 #785596  autor: 3echo
 18 lut 2015, 20:54
Umowa kończy się 12 kwietnia - i koniec abonamentu.
Nie poniesiesz żadnych kosztów a związku z wypowiedzeniem przed zakończeniem umowy.Pytam,bo mi się umowa kończy 29 maja i nie wiem kiedy złożyć przeniesienie do innej sieci bez ponoszenia kosztów?
 #785597  autor: shootem
 18 lut 2015, 21:20
@3echo, umowa miała trwać do 14 marca, ale okres rozliczeniowy trwa do 12. dnia miesiąca, stąd skończy się dopiero w kwietniu. Numeru na razie nie przenosimy. Co do pytania, nie pamiętam, jak długo operator-biorca czeka na numer, ale wydaje mi się, że gdzieś czytałem, że do dwóch miesięcy. Nieco ponad miesiąc przed terminem zakończenia okresu zastrzeżonego umowy (czyli w tym przypadku przed 29 maja) wystarczy złożyć u operatora-biorcy wniosek o przeniesienie numeru z zachowaniem okresów wypowiedzenia z odpowiednim upoważnieniem, a resztą już się tam zajmą.

Przyroda postąpiła z nami jak łotr. Im kto bardziej w życiu zmądrzeje, tym bliżej do jamy.
Stanisław Lem
 #785598  autor: kokos-
 18 lut 2015, 21:20
Do innej sieci możesz złożyć przeniesienie 3 miesiące przed końcem umowy jeśli nie skorzystasz u przyszłego operatora z abonamentem gratis np 3 lub 6 miesięcy to zdublują ci się abonamenty.
 #785602  autor: freebird
 18 lut 2015, 21:42
Nawiązując do wcześniejszych pytań w sprawie wypowiedzenia umowy. Jak widać, złożenie wypowiedzenia nie spowoduje, że SUK nagle zaproponuje nam coś ekstra, a wręcz przeciwnie, będziemy przez to mieli nieco więcej do ogarnięcia przy ewentualnej zmianie operatora. W moim przypadku w trakcie negocjacji oferty przedłużeniowej, konsultant powiedział, że nic więcej nie jest w stanie zaproponować, chyba że złożę wypowiedzenie. Tak też się stało, ALE oferta z SUK była gorsza niż ta dostępna na iBOA (chodziło o wielkość paczki danych). W wypowiedzeniu zaznaczyłem, że po zakończeniu trwania umowy proszę o przeniesienie nr do systemu na kartę. W dniu kiedy to nastąpi muszę osobiście udać się do salonu T i zarejestrować nr na swoje dane osobowe, gdyż informacja o właścicielu nr nie przechodzi z automatu do systemu prepaid. Następnie muszę doładować konto kwotą min 5 zł i wykonać połączenie aktywujące. Dopiero po tych czynnościach mam możliwość przeniesienia nr do innego operatora. Oczywiście w międzyczasie wysyłam pakiet dokumentów do nowego opa, ale powyższe działania jedynie komplikują sprawę, którą w szybki i prosty sposób mógłby załatwić za nas nowy op. :D

TL;DR - zamiast składać wypowiedzenie i liczyć na cud otrzymania super-hiper-mega oferty z SUK, lepiej z odpowiednim wyprzedzeniem złożyć stosowną dyspozycję u nowego operatora, który weźmie na siebie wszelkie formalności związane z przeniesieniem numeru 8)
 #785611  autor: defilx
 18 lut 2015, 22:25
Witam.
Jest to moja pierwsza wiadomość na Telepolis, w związku z czym zacznę od dłuższego posta ;-)
Od dłuższego czasu śledzę ten wątek i walczę z konsultantami w kwestii przedłużenia umowy, która kończy mi się 25 marca br.
Oczywiście nauczony doświadczeniem dzwoniąc do BOA od razu proszę o przełączenie do SUK, szkoda czasu na rozmawianie z "pierwszą linią".
Ja celuję w abonament 69.99zł. W pierwszej poważniejszej rozmowie "na start" udało mi się uzyskać zniżkę 200zł na telefon. W tym przypadku np. Sony Z2 kosztowałby mnie 399zł i podobno z tej ceny nie da się już zejść, ale jeszcze nie wysłałem im wypowiedzenia, więc nie mają "bata" na tyłek ;-) - choć w niejednej rozmowie wspomniałem o konkurencji i pytałem o koszty rezygnacji z umowy przed czasem. Biorąc pod uwagę, że telefon (Z2) na aukcjach jest sprzedawany (nowy) za ok. 1350zł, a w EURO za 1689zł, to "zysk" ok. 1000zł wydaje się być rozsądną wersją wydarzeń. Zresztą jestem w posiadaniu obszernego zestawienia zrobionego w Excelu, w którym rozpisałem ceny abonamentów, telefonów, wartości zysku przy ewentualnej sprzedaży itd, przyrównałem to do oferty Orange w abonamencie za 89,98zł i w zależności od telefonu ceny wyglądają +- podobnie, z drobną przewagą Orange. Doliczając do tego gratis za przeniesienie do nich numeru w postaci 6 abonamentów gratis, to trochę większą niż drobną ;-)
W dalszym ciągu oczekuję od T-Mobile na jakąś sensowną ofertę, to będzie (o ile dojdzie do skutku) moje 5-te przedłużenie umowy i liczę na to, że jednak mnie do siebie przekonają.
Zresztą, jak ktoś już tutaj wspomniał: "wszędzie dobrze, gdzie Nas nie ma" ;-)
Oczywiście, gdybym miał w garści 1.5tys złociszy na słuchawkę, nie zastanawiałbym się i przeniósłbym się np. do nju i za 39zł miał wszystko i bez zobowiązań. Nie mniej jednak nie stać mnie na kupienie telefonu "od ręki", więc abonament w takim przypadku wydaje się być rozsądnym rozwiązaniem dla kogoś takiego jak ja. Biorąc pod uwagę różnicę pomiędzy abo w T-Mobile i Nju, to 30zł x 24 miesiące umowy = 720 zł. Czyli tyle w abonamencie kosztuje (oczywiście czysto teoretycznie) telefon, który miałby kosztować przysłowiową złotówkę. I teraz tylko trzeba pomyśleć na ile opłaca się dopłacać przy przedłużeniu umowy do poszczególnych smartfonów.
Dla zainteresowanych prześlę swoje analizy na PRIV.

Z chęcią również dowiem się co Wam udało się uzyskać w ramach konsultacji - może znajdzie się ktoś zadowolony z przedłużenia umowy ;-)

P.S. Czy ktoś coś wie na temat przedłużania umowy w punktach partnerskich (na zasadzie franczyzy)? Podobno oni mają/mieli możliwość obniżania cen telefonów kosztem swoich prowizji (oczywiście bez jakichś bolących ich strat), co mogłoby przynieść finalną korzyść dla klienta ;-)
 #785623  autor: Telemenel
 18 lut 2015, 23:28
Witam,
jak kolega powyżej, również jest to mój pierwszy post na tym forum. Mam nadzieję, że będę w stanie pomóc swoją wiedzą.

Telefon komórkowy - podstawa to przede wszystkim sprawdzenie oferty w iBOA. W razie kontaktu ze strony infolinii powołujemy się na warunki promocyjne z internetu. Jeśli konsultant odpowie, że skoro oferta była w iBOA to proszę skorzystać w iBOA - uwaga, żeby przez przypadek nie wybrać opcji "nowy numer"/"nowa aktywacja" - bardzo częsty błąd. Błąd wychodzi na jaw przy pierwszej fakturze, ale zazwyczaj wtedy już minął 14-dniowy termin wypowiedzenia...

Zniżka na telefon - odpowiednio długie męczenie materiału skutkuje maksymalną zniżką. Pamiętajcie, że konsultant sam z siebie nie wyskoczy z propozycją obniżenia abonamentu, więc to Wy musicie naciskać na tańszy abonament, mniejszą dopłatę za telefon. Szantaż odejściem nie jest najlepszym sposobem, po prostu należy mówić że chciałoby się niższy abonament, zmniejszyć koszty rozmów itp. Powtarzać aż do oporu, ewentualnie uzyskania satysfakcjonującego rezultatu.

Konsultanci to wbrew pozorom też ludzie, ale mają związane ręce w wielu przypadkach póki klient nie powie odpowiedniego "hasła". Dobry przykład to 19,99 które zostaje w Waszej kieszeni na hasło "zdjęcie opłaty kurierskiej jest warunkiem realizacji aneksu". I cud, nagle daje się zdjąć opłatę za doręczenie. To tylko jeden z wielu przykładów, jeśli pracownik mówi że się nie da to warto zastanowić się jakie może być "hasło" albo zapytać na forum, postaram się zaglądać i odpowiadać w miarę regularnie.
 #785629  autor: st.konsultant
 19 lut 2015, 00:30
defilx pisze:Witam.
Jest to moja pierwsza wiadomość na Telepolis, w związku z czym zacznę od dłuższego posta ;-)
Od dłuższego czasu śledzę ten wątek i walczę z konsultantami w kwestii przedłużenia umowy, która kończy mi się 25 marca br.
Oczywiście nauczony doświadczeniem dzwoniąc do BOA od razu proszę o przełączenie do SUK, szkoda czasu na rozmawianie z "pierwszą linią".
Ja celuję w abonament 69.99zł. W pierwszej poważniejszej rozmowie "na start" udało mi się uzyskać zniżkę 200zł na telefon. W tym przypadku np. Sony Z2 kosztowałby mnie 399zł i podobno z tej ceny nie da się już zejść, ale jeszcze nie wysłałem im wypowiedzenia, więc nie mają "bata" na tyłek ;-) - choć w niejednej rozmowie wspomniałem o konkurencji i pytałem o koszty rezygnacji z umowy przed czasem. Biorąc pod uwagę, że telefon (Z2) na aukcjach jest sprzedawany (nowy) za ok. 1350zł, a w EURO za 1689zł, to "zysk" ok. 1000zł wydaje się być rozsądną wersją wydarzeń. Zresztą jestem w posiadaniu obszernego zestawienia zrobionego w Excelu, w którym rozpisałem ceny abonamentów, telefonów, wartości zysku przy ewentualnej sprzedaży itd, przyrównałem to do oferty Orange w abonamencie za 89,98zł i w zależności od telefonu ceny wyglądają +- podobnie, z drobną przewagą Orange. Doliczając do tego gratis za przeniesienie do nich numeru w postaci 6 abonamentów gratis, to trochę większą niż drobną ;-)
W dalszym ciągu oczekuję od T-Mobile na jakąś sensowną ofertę, to będzie (o ile dojdzie do skutku) moje 5-te przedłużenie umowy i liczę na to, że jednak mnie do siebie przekonają.
Zresztą, jak ktoś już tutaj wspomniał: "wszędzie dobrze, gdzie Nas nie ma" ;-)
Oczywiście, gdybym miał w garści 1.5tys złociszy na słuchawkę, nie zastanawiałbym się i przeniósłbym się np. do nju i za 39zł miał wszystko i bez zobowiązań. Nie mniej jednak nie stać mnie na kupienie telefonu "od ręki", więc abonament w takim przypadku wydaje się być rozsądnym rozwiązaniem dla kogoś takiego jak ja. Biorąc pod uwagę różnicę pomiędzy abo w T-Mobile i Nju, to 30zł x 24 miesiące umowy = 720 zł. Czyli tyle w abonamencie kosztuje (oczywiście czysto teoretycznie) telefon, który miałby kosztować przysłowiową złotówkę. I teraz tylko trzeba pomyśleć na ile opłaca się dopłacać przy przedłużeniu umowy do poszczególnych smartfonów.
Dla zainteresowanych prześlę swoje analizy na PRIV.

Z chęcią również dowiem się co Wam udało się uzyskać w ramach konsultacji - może znajdzie się ktoś zadowolony z przedłużenia umowy ;-)

P.S. Czy ktoś coś wie na temat przedłużania umowy w punktach partnerskich (na zasadzie franczyzy)? Podobno oni mają/mieli możliwość obniżania cen telefonów kosztem swoich prowizji (oczywiście bez jakichś bolących ich strat), co mogłoby przynieść finalną korzyść dla klienta ;-)


Żaden bat w postaci "rezygnacji" nie pomaga w ofercie. Było to już wiele razy pisane w tym temacie.

p.s

Z2 już od jakiegoś czasu nie jest dostępna i nie są planowane żadne dostawy.
 #785630  autor: defilx
 19 lut 2015, 01:17
Gdyby nie pomagał, to zapewne nikt by nie walczył i nie uzyskał żadnego upustu, jaki mogą dać ludzie z SUK - ot choćby to 200zł, o którym zapewne nie wszyscy wiedzą ;-). Dla "zasady" postraszyć trzeba. A bierzmy pod uwagę ludzi, którzy nie mają pojęcia o przedłużaniu umów i zgadzają się na wszystko co im pierwsza linia zaproponuje - np. osoby starsze.
Sony Z2 znajduje się w cenniku z 13.02.2015 jako telefon dostępny w ofercie. Wczoraj rozmawiałem z T-Mobile i również mi potwierdzili, że jest dostępny. Gorzej sytuacja wygląda z telefonami, które są w tym cenniku w tabeli "Modele o ograniczonej dostępności" - polowałem na Galaxy Note 3, Nexusa 5 i LG G2 i tych telefonów nie ma w sprzedaży internetowej/telefonicznej. Choć te stany nie są takie oczywiste jak się okazuje, bo próbowałem tego dociec i konsultantka radziła się przełożonego, pisali jakieś maile, oddzwaniali itd... Być może telefony z tej "ograniczonej" tabeli są dostępne w którymś z salonów, ale niestety T-M nie ma wglądu w stany magazynowe swoich salonów i trzeba by było obdzwonić każdy salon oddzielnie...
 #785633  autor: pity7
 19 lut 2015, 05:08
po wczorajszej rozmowie z T-mobile ( konsultant dzwonił) jestem zniesmaczony, ale pierwsze kontakty takie są .

oferta to abonamenty za 69,90 - ful no limit, 1 gb i telefon samsung grand 2 za 99 zł albo

samsung A3 za .... 350 zł - fakt poniosło mnie i wyśmiałem pania ( kultularnie bo nowy klient ma to za 299 zł ) czekam dalej jak bedą jakieś ciekawe oferty to napiszę
 #785669  autor: Bartekeuro
 19 lut 2015, 11:07
Sony Xperia Z2 jest w ofercie z 13 lutego - FAKT, ale jak byś zadzwonił i poszedł do kilku salonów to dostaniesz informację, że już jej nie możesz dostać. Sam byłem nią zainteresowany, ale jej już nie można dostać . Pytałem się w 4 punktach i po kilku rozmowach z biurem itp. SUK również potwierdziło, że Z2 nie ma już.
 #785691  autor: defilx
 19 lut 2015, 13:12
No właśnie dzięki SUK dowiedziałem się, że ten telefon mogę dostać w zamian za "upragnionego" Galaxy Note 3, którego naprawdę nie ma, ale w zamian proponują mi Z2 i nie będzie problemów z dostępnością... Może ktoś jeszcze mógłby zweryfikować tą informację, a najlepiej zapamiętać z kim rozmawiał... Być może różni konsultanci mają różne informacje i możliwości (albo chęci) ;-)
 #785734  autor: tejerek
 19 lut 2015, 18:40
No i jednak przedłużyłem dzisiaj kontrakt. Przez iboa wybrałem LG G3s + powerbank za 19zł przy jump M za 69.99zł bez opłaty za kuriera i aneks. Jak to przeliczyłem nie wychodzi tak źle. Telefon kosztuje 999zł w MM więc 19.00 + 69.99 x 24ms = 1698,76 - 999,00 = 699,76 / 24 to 29,16zł za no limit i 1GB miesięcznie.

Fakt chciałem odejść i już kupiłem testowo RBM ale dzisiaj po wykonaniu paru telefonów (Lux Med, NC+, mama i kolega) zablokowali mi telefon bo niby zapycham im sieć, oczywiście przeprosiłem za to konsultanta :D to ja dziękuję za taki no limit

W T-Mobile nigdy takich jaj nie było, a kiedyś potrafiłem wykorzystać znaczną ilość minut na połączenia do ue jak jeszcze były minuty wymienne na komórki w ue w okolicach 2008 roku.

Do zobaczenia za rok kiedy druga umowa będzie mi się kończyła :)

Pozdrawiam wszystkich...
 #785761  autor: SACZI
 19 lut 2015, 20:34
tejerek pisze:... kupiłem testowo RBM ale dzisiaj po wykonaniu paru telefonów (Lux Med, NC+, mama i kolega) zablokowali mi telefon bo niby zapycham im sieć, oczywiście przeprosiłem za to konsultanta :D to ja dziękuję za taki no limit
...
Brawo Play i jego klony ...
Za darmo to można po gębie dostać ;)
 #785764  autor: Anthrax
 19 lut 2015, 20:36
tejerek pisze:Fakt chciałem odejść i już kupiłem testowo RBM ale dzisiaj po wykonaniu paru telefonów (Lux Med, NC+, mama i kolega) zablokowali mi telefon bo niby zapycham im sieć, oczywiście przeprosiłem za to konsultanta :D to ja dziękuję za taki no limit
Jak zapychałeś im sieć? To ile wygadałeś minut łącznie? Z 8 godzin? Czy Play dostało schizofrenii?
 #785773  autor: tejerek
 19 lut 2015, 21:13
Anthrax pisze:
tejerek pisze:Fakt chciałem odejść i już kupiłem testowo RBM ale dzisiaj po wykonaniu paru telefonów (Lux Med, NC+, mama i kolega) zablokowali mi telefon bo niby zapycham im sieć, oczywiście przeprosiłem za to konsultanta :D to ja dziękuję za taki no limit
Jak zapychałeś im sieć? To ile wygadałeś minut łącznie? Z 8 godzin? Czy Play dostało schizofrenii?
dziś rano wykonałem 5 telefonów LuxMed, NC+, T-Mobile i mama rozmowy od 1 min. do 5 minut oraz do kolegi i tu trochę mnie poniosło bo rozmawialiśmy ok 55 minut w sumie może ok 1,5 h wyszło :D

Nie korzystałem z telefonu w żaden inny sposób niż to robię od lat w T-mobile, jakie było moje zdziwienie gdy po 12 chciałem zadzwonić, a tu połączenia zostały zablokowane. Wg konsultanta złamałem któryś z punktów regulaminu:

W ramach niniejszej usługi Użytkownik zobowiązuje się:
a. nie kierować bez zgody Operatora do Sieci Telekomunikacyjnej lub sieci innych przedsiębiorców telekomunikacyjnych, za pomocą
jakichkolwiek urządzeń telekomunikacyjnych, przy użyciu Karty SIM/USIM otrzymanej przez Użytkownika ruchu pochodzącego
z innych sieci telekomunikacyjnych;
b. nie stosować bez zgody Operatora urządzeń umożliwiających dostęp do Sieci Telekomunikacyjnej lub realizowanie połączeń
za pomocą urządzeń końcowych przeznaczonych do przyłączenia do sieci stacjonarnej lub działających na podobnej zasadzie,
w których wykorzystywane będą karty SIM/USIM działające w Sieci Telekomunikacyjnej;
c. nie generować sztucznego ruchu nie służącego wymianie informacji;
d. nie używać Karty SIM/USIM w rozwiązaniach telemetrycznych
e. nie używać Karty SIM/USIM do ruchu generowanego maszynowo, w szczególności ruchu typu ?maszyna do maszyny? lub
?maszyna do użytkownika?
f. nie używać Karty SIM/USIM do generowania ruchu, który ma charakter ataku Denial of Service
g. nie wykorzystywać Kart SIM/USIM bez zgody P4 do inicjowania ruchu, polegającego na masowym wykonywaniu połączeń, w
szczególności w przypadku automatycznej dystrybucji połączeń lub automatycznej interaktywnej obsługi numeru wywołanego
lub w przypadku integracji systemu telekomunikacyjnego i informatycznego w celu obsługi tego ruchu lub przy wykorzystaniu
kart w marketingu bezpośrednim (zakaz dotyczy Użytkownika działającego jako przedsiębiorca lub na rzecz innego
przedsiębiorcy);
h. nie wykorzystywać kart SIM/USIM do masowego rozsyłania informacji (SMS lub MMS) przeznaczonych bezpośrednio lub po-
średnio do promowania towarów, usług lub wizerunku Użytkownika lub innego podmiotu, lub w inny sposób służący osiągnię-
ciu efektu handlowego (zakaz dotyczy Użytkownika działającego jako przedsiębiorca lub na rzecz innego przedsiębiorcy);


Wziąłem RBM na próbę wiedząc, że to Play i najpierw trzeba przetestować zanim przeniesie się tam numer. Nie przeliczyłem się.

Pozdrawiam wszystkich...
  • Strona 141 z 624
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 624
  • 1
  • 139
  • 140
  • 141
  • 142
  • 143
  • 624