@Szymon9904, co jakiś czas pojawiają się w wątku sugestie, że telefony zakupione przez sklep internetowy pochodzą ze zwrotów. Mnie się wydaje, że nie do końca tak jest. Żeby móc zwrócić telefon, należy go zamówić w sklepie internetowym lub przez konsultanta. Czyli ktoś musiał dostać absolutnie nowy telefon i go następnie zwrócić, aby ktoś inny mógł otrzymać "używany". Pewnie zdarzają się takie zwrócone sztuki, ale wydaje mi się też, że telefony są po takim zwrocie sprawdzane, więc tak czy inaczej otrzymujesz pełnowartościowy produkt. Sprzedaż przez Internet skraca łańcuch prowizyjny, stąd telefony w tym kanale są tańsze. Nie można też wykluczyć, że operator chce też przyzwyczaić klientów do takiego zawierania umów, by w przyszłości móc zredukować sieć sprzedaży i zredukować koszty.
Przyroda postąpiła z nami jak łotr. Im kto bardziej w życiu zmądrzeje, tym bliżej do jamy.
Stanisław Lem