• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 139 z 624
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 624
 #784791  autor: kris09
 14 lut 2015, 20:14
NIe poruszałem kwestii rozmowy z SUK bo tutaj jest TRAGEDIA.

Sam niedawno chciałem przedłużać umowę i jakbym sam dzięki Wam też nie odnzlazł różnych cenników to bymi nadal wmawiali ze S4 moga dac tylko za 500 zł i musza dodać ubezpieczenie.

Poziom obsługi to katastrofa to przyznam,

Pytanie jak długo T-MObile ma to ciagnąć kiedys zniżki dla przedłużających a dzis nic.
Sam sie zastanawiam czy to sięzmieni tym bardziej, że dla firm takie zniżki dawali ale dla indywidualnego klienta nie ma nic.

W PLAYu też mam jeden nr i tam też jest gorzej niż 2 lub 4 lata temu. Można coś wywalczyć ale nie jest już tak łatwo jak kiedyś tym bardziej, że mają zawyżone ceny telefonów
 #784792  autor: kris09
 14 lut 2015, 20:17
Podsumowując wszędzie dobrze gdzie nas nie ma więc w każdej sieci są jakieś minusy.

Szcerze wątpię aby w najbliższym czasie T-Mobile dawało dodatkowe zniżki.

Czekam tylko na raport z 1Q2015 w sprawie aktywnych kart sim i przeniesień numerów T-Mobile tutaj traci najabrdziej możę to ich za jakiś czas ocknie ale andal uważam, że zasięg mają lepszy niż PLAY nawet jak korzystam w playu z nadajników T-MObile potrafi mi zrywać połączenie.
 #784824  autor: SACZI
 14 lut 2015, 22:47
Mam wrażenie, że na tą dyskusję zostały napuszczone hordy klakierów Playa ...
Gdyby podwoili pakiety internetowe względem obecnych, podnieśli bazowe ceny o 10 PLN (i dawali rabaty przedłużającym właśnie o te 10 PLN) ze swoimi roamingowymi dodatkami koszą ofertę pozostałych operatorów.
Tymczasem ja chcąc mieć minimum 2GB internetu w podstawie, muszę płacić 120PLN abonametu w taryfie J XL Special ...
 #784855  autor: jacabad
 15 lut 2015, 08:21
To masz złe wrażenie żadnych hord klakierów z Playa tu nie ma ja jestem abonentem kupe lat i takie traktowanie t-mobile abonenta który za przedłuzenie ma płacić więcej niz nowy klient rozjuszyło mnie do czerwoności ,nie lubie jak ktoś robi mnie w balona . Ja nie bendę sponsorem nowych klientów bo oni maja taniej to ja mam za nich płacić więcej .
 #784864  autor: Anthrax
 15 lut 2015, 08:48
SACZI pisze:Mam wrażenie, że na tą dyskusję zostały napuszczone hordy klakierów Playa ...
A masz na to jakieś dowody? Czy wnioskujesz a'la typowy Polaczek?
Oferty T-mobile są gorsze od niemal wszystkich sieci, ale jakoś wszystkim siadło na Play. No comment...
 #784873  autor: SACZI
 15 lut 2015, 09:55
Anthrax pisze:
SACZI pisze:Mam wrażenie, że na tą dyskusję zostały napuszczone hordy klakierów Playa ...
A masz na to jakieś dowody? Czy wnioskujesz a'la typowy Polaczek?
Oferty T-mobile są gorsze od niemal wszystkich sieci, ale jakoś wszystkim siadło na Play. No comment...
A jak "wnioskuje a'la typowy Polaczek"?
Nie bardzo rozumiem stwierdzenia, wytłumacz.

jacabad
18x40=720
24*40=960
Do tego telefon, jak dla mnie Xperia Z3 Compact za średnio 1850 PLN w Euro daje Ci kwotę 2570 PLN (2810 PLN).
Taryfa J XL Special to 24*110+99 = 2730 (2979 z dodatkowym pakietem 3GB na transmisję).
Tak samo analizowałem taryfy z pełna Z3 i z iPhonem 6.
Później porównałem to do ofert konkurencji (Play i Orange).
Przy moich założeniach, Excel nie kłamie.
Dla mnie bardzo cenne są dodatki "roamingowe".
 #784877  autor: 3echo
 15 lut 2015, 10:31
Dlatego każdy znajdzie coś dla siebie.Jednemu pasuje drugiemu nie.Mi nie,moim zdaniem cofają się,bo oferty z przed dwóch lat były bardziej atrakcyjne.
 #784880  autor: andrzejgolota
 15 lut 2015, 10:50
@SACZI

Akurat w przypadku Orange i oferty dla przenoszących numer, Z3C + abo wychodzi parę stów taniej niż wspomniana przez Ciebie opcja w TM. To tak na marginesie.

Generalnie panowie nie ma się o co spinać, w każdej sieci, na każdym forum operatorskim są tego typu narzekania. A mamy naprawdę tani rynek jeśli chodzi o usługi, wybór jest spory, możliwości dostosowania oferty pod siebie bardzo duże i to często nawet bez umowy. Naprawdę nie trzeba chodzić dziś na pasku jednego operatora i prosić się o zniżki.
 #784892  autor: florioers300
 15 lut 2015, 11:42
Witam, zastanawiam się nad wyborem taryfy Jump S za 49,99zł w T-Mobile, do tego dochodzi telefon za 9zł. Jak to jest dokładnie?
W pierwszym miesiącu płacę 9zł za telefon, opłata aktywacyjna(chyba 49zł) oraz abonament za 1 miesiąc również 49,99zł?
Jak jest w kolejnych miesiącach, płacę 49,99zł czy jeszcze dodatkowo za jakieś raty za telefon czy coś? Proszę o pomoc, gdyż będzie to mój 1 abonament w moim życiu :)
 #784896  autor: jacabad
 15 lut 2015, 11:50
Do SACZI weź ty troche chłopie poczytaj wcześniejszych postów gdzie kolega i ja podaliśmy co proponuja na przedłużenie dla starych abonentów a nie cytujesz oferty dla nowych klientów które mają sie nijak do proponowanych na przedłuzenie .
 #784900  autor: andi4444
 15 lut 2015, 12:14
Witam,
Czy przenosząc nr do T-M (mając już w T-M 3 aktywacje) można negocjować warunki, czyli ugrać zniesienie opłaty aktywacyjnej 49,90 zł oraz wywalczyć upust na słuchawce?
Pozdrawiam

.......---> Nokia N95 8GB -> SPV M650 -> Samsung Omnia 2 -> HTC HD2 -> iPhone 4S 16 GB -> iPhone 5 16GB -> iPhone 5S 16GB -> iPhone 6 Plus 64 GB -> iPhone 7 Plus 128 GB -> iPhone 8 Plus 64 GB
 #784903  autor: Anthrax
 15 lut 2015, 12:16
SACZI pisze:A jak "wnioskuje a'la typowy Polaczek"?
Nie bardzo rozumiem stwierdzenia, wytłumacz.
Nazywasz ludzi "klakierami" sieci, tylko dlatego, że nazywają ofertę konkurenta bardziej korzystną, niż operatora z wątku?
Dalej Ci muszę tłumaczyć? Bo dla mnie sprawa jest oczywista...
 #784912  autor: st.konsultant
 15 lut 2015, 13:06
Oferta nie jest za specjalna i każdy kto umie liczyć, widzi co mu się opłaca a co nie. Tylko po co to marudzenie. Myślicie, że jak napiszecie 10 razy, że oferta jest kiepska to nagle się ona zmieni?
Ten temat miał/ma służyć co konkretnie można dostać, czego nie można itd. Proponuję założyć inny temat "Oferta z T-Mobile jest żałosna" i tam wpisywać się po 10 razy.
 #784914  autor: jacabad
 15 lut 2015, 13:16
I tu jest problem bo nic nie można dostać dzwoniąc do biura obsługi ścisle trzymaja sie swej regułki i nie można ani ceny zbić ani więcej internetu dostać normalny blok sie u nich zrobił dlatego te wpisy że trzeba innej sieci szukać .
 #784919  autor: st.konsultant
 15 lut 2015, 13:27
jacabad pisze:I tu jest problem bo nic nie można dostać dzwoniąc do biura obsługi ścisle trzymaja sie swej regułki i nie można ani ceny zbić ani więcej internetu dostać normalny blok sie u nich zrobił dlatego te wpisy że trzeba innej sieci szukać .

Wiem o tym, że obecnie SUK nie wiele może i też uważam, że oferta bez telefonu na przedłużenie umowy w porównaniu z tym co mają nowi Klienci jest żenująca. I czasami aż wstyd ją proponować Klientowi, który dobrze się wśród tych ofert dobrze orientuje.
Ale nadal uważam, że w takiej sytuacji bez sentymentów się przenosi numer gdzie indziej i nie trzeba wcale dodatkowo opisywać swoich frustracji na forach.
 #784935  autor: Anthrax
 15 lut 2015, 14:15
Tak st. konsultant jako klienci mamy prawo liczyć na to, że sieć słucha swoich abonentów, bo o ile się dobrze orientuję, to właśnie słuchanie klientów (nawet krytycznych głosów, sugestii) jest jest jednym z głównych punktów funkcjonowania firmy. Jednakże, skoro napisałeś, że "myślicie, że coś to zmieni", czy jakoś tak, potwierdziłeś tylko, że główna dewiza Waszej firmy, to "złowić klienta, by potem mieć go w tyle", nie mówię już o tym, żeby ściągnąć jak najwięcej forsy. Przeliczacie się jednak, bo coraz więcej osób widzi Wasze postępowanie i traktuje tak, jak na to zasługujecie.
Proste jak drut...
 #784940  autor: tarinQ
 15 lut 2015, 14:43
Hej,
jaki jest teraz najniższy abo z tel w ofercie przedłużeniowej w SUK?
 #784942  autor: Lukash
 15 lut 2015, 14:44
A ja się zgodzę ze st.konsultant:
1. To wątek o ofercie przedluzeniowej T-mobile, a nie VM czy Play.
2. Oferty są aktualnie jakie są i nie widzę problemu, żeby z nich nie korzystać, tylko odejść z T-mobile, przecież "nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma". Myśle, ze firma poradzi sobie bez kilku - do tej pory stałych - klientów.
3. Funkcjonowanie firmy opiera się przede wszystkim na finansach i jej rentowności, a nie opiniach o funkcjonowaniu (choć to w jakimś sensie jest powiązane ze sobą).
4. Podobna "akcja" dotyczyła swego czasu oferty NC+: tez ludzie byli oburzeni polityka dla stałych klientów, sporo ludzi odeszło i co? Ani nic, firma spokojnie dalej funkcjonuje, a ja nie znam lepszej oferty na rynku, jesli chodzi o dedykowane kanały sportowe i filmowe.
Żeby było jasne, nie jestem w żaden sposób powiązany z T-mobile, jestem ich abonentem od kilkunastu lat i ciagle nie widzę lepszej oferty jesli chodzi o obsługę klienta, zasięg, ofertę, ceny telefonów itd. mimo, ze mam także doświadczenia z innymi sieciami. Nie straszę ich rozwiązaniem umowy, tylko normalnie za każdym razem negocjuję ofertę i jakoś za każdym razem jest OK. Jesli zapłacę nawet te kilka PLN miesięcznie więcej, to także za to, ze konsulanci są mi zawsze w stanie pomoc, a w pociągu w lesie się nie zastanawiam, czy będę miał zasięg czy nie. Nie patrzcie tylko na złotówki - tylko na całokształt.pewne rozwiązania tez mi się nie do końca podobają, ale suma summarum nie jest to zły operator.
Pozdrawiam i życzę każdemu dobrych wyborów.
 #784944  autor: st.konsultant
 15 lut 2015, 14:53
Daruj sobie takie teksty jak "Waszej", "Wasza"bo ja tu nie występuję jako obrońca T-Mobile. Firma straci część Klientów i może się ktoś ogarnie z ofertą. Ale tu będzie decydować liczba rezygnacji a nie liczba stękających postów w internecie.
Od lat wiele firm daje lepsze oferty dla nowych, niż dla przedłużających i TM nie jest tu wyjątkiem. Sam ostatnio miałem podobne przejścia z Vectrą, gdzie podpisując nową umowę, miałbym lepsze warunki niż przedłużając. Moją odpowiedzią było przeniesienie się do Netii. I nie musiałem do tego wypisywać swoich żali w internecie.

p.s

Ewentualne odpowiedzi proszę na priv, żeby już nie zaśmiecać wątku.
 #784946  autor: jacabad
 15 lut 2015, 15:09
To ja proponuje od razu zamknąć ten wątek bo jakos nikt nie pisze ze coś ciekawego uzyskał na przedłużenie, no bo faktycznie nic nie mozna ugrać jak na razie z t-mobile tylko ta sama regułka jak sie dzwoni lub oni dzwonia , to ja sie pytam po co ten wątek . Ja jestem tego zdania zeby pisać bo może ktoś kto czyta fora z t-mobile zreflektuje sie że coś jest nie halo. Zasiegu też t-mobile nie ma tak wspaniałego jak to nie którzy piszą .
  • Strona 139 z 624
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 624
  • 1
  • 137
  • 138
  • 139
  • 140
  • 141
  • 624