• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #782026  autor: fusielec
 02 lut 2015, 23:32
Witam,
nie wiem czy to odpowiedni dział na ten temat, ale nie wiedziałem gdzie indziej go podpiąć. :) A mianowicie w 2013 roku podpisywałem umowe abonamentową z Orange, w promocji otrzymałem Deezer na cały czas trwania umowy (w umowie jest zapisane, że w razie przedłużenia dalej będzie darmowy - chyba że postanowienia się zmienią). W ustawieniach Deezera mam wprowadzone, że moja darmowa subskrypcja Premium+ jest ważna do 31-12-2049 (!!!). Dowiedziałem się, że Orange niedawno przerwał współpracę z Deezerem całkowicie. Kończy mi się umowa abonamentowa w ciągu 2 tygodni, na infolinii powiedziano mi, że Orange nie współpracuję już z Deezerem i po zakończeniu umowy będę musiał opłacać subskrypcje. Czy któryś z użytkowników forum ma może podobną sytuację i Deezer włączony do 2049 roku? Jak myślicie czy po zakończeniu umowy (i pewnie przeniesieniu się do innego operatora) Deezer dalej będzie działał z Premium+? Czytałem w internecie, że jest parę przypadków osób którzy mają dostęp do 2049 roku również i chwalą się, że dostali "dożywotni dostęp". Z umowy czytam, że dostęp jest tylko na czas jej trwania. Czy Orange faktycznie z Deezerem wyłączają subskrypcje po zakończeniu umowy?

Pozdrawiam
 #782032  autor: krzysztof.ka
 03 lut 2015, 00:01
Tak, zgodnie z regulaminem postanowienia się zmieniły ;) z tego co wiem, usługa Deezer nie jest dostępna nawet po przedłużeniu umowy o kolejne dwa lata. Zwyczajnie Orange przestaje płacić Deezerowi za usługę po wygaśnięciu kontraktu. Teraz wciskają do abonamentu Nawigację Orange jako dodatek, tak jak Deezer lat temu dwa lub trzy.
Teraz Orange ma Muzykę Tu i Tam. Usługa ta jest znacznie uboższa od Deezera i kosztuje jakieś niecałe 15 złotych.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.
 #782048  autor: Chemicalifornia
 03 lut 2015, 06:45
No dobrze, ale jeżeli mam włączone do 2049 to moim zdaniem znaczy, że mam wykupione do 2049.
Gdyby było tak jak piszesz i O. płaciło regularnie Deezerowi to data "Włączone do" by się zmieniała po kazdej wplacie O. do D.

3210>6210>6210>6310i>6021>K800i>iPhone3GS&E66>GalaxyNoteII&E6-00> One M9 & Xperia Z1 & Galaxy Note II
In all those mysteries you're taken by surprise
You never thought to see that look was in his eyes
 #782060  autor: krzysztof.ka
 03 lut 2015, 09:31
Usługodawca zawsze może wycofać się z oferty. I na nic tu zapisy, że do 2049 ważna jest usługa.

Moje słuchawki: Plus: Motorola d160, Nokia 3110, Nokia 3310, Nokia 6820, Nokia 6310, Nokia 9300, HP IPaq hw6915, Nokia E51, Nokia E52, Nokia N8. Orange: SE Xperia Arc, SG S III.
 #782075  autor: fusielec
 03 lut 2015, 10:37
Chemicalifornia pisze:No dobrze, ale jeżeli mam włączone do 2049 to moim zdaniem znaczy, że mam wykupione do 2049.
Gdyby było tak jak piszesz i O. płaciło regularnie Deezerowi to data "Włączone do" by się zmieniała po kazdej wplacie O. do D.
Dlatego mnie to właśnie zastanawia, bo niektóry znajomi też skorzystali z promocji z Deezerem w Orange (nie wiem czy konkretnie z tej samej) i w ustawieniach konta w Deezer mają dzień zakończenia usługi Premium+ zgodny z miesiącem końca 24-miesięcznej umowy w Orange. Dziwi mnie właśnie ten 2049 rok, czy to tylko błąd, czy faktycznie w marcu Orange "da znać" Deezerowi, że moje 24 miesiące się skończyły i czas mi wyłączyć usługę. Szczególnie, że pozrywali między sobą umowy. Dzięki za odpowiedzi!
 #782321  autor: mungo
 04 lut 2015, 15:51
Orange Ekspert, miałbym prośbę o przekazanie mojej subiektywnej opinii o usłudze Muzyka Tu i Tam osobom w waszej firmie, które odpowiadają za udostępnianie klientom tego typu usługi.

Korzystałem przez ponad rok z płatnej usługi Deezer Premium w Orange - płaciłem dodatkowo za usługę 19zł miesięcznie i byłem z tej usługi zadowolony. Usługa Muzyka Tu i Tam nie dorasta Deezerowi do pięt. Zainstalowałem aplikacje Muzyka Tu i Tam na iOS i Android. Obie działają niestabilnie (często się zawieszają), są mało intuicyjne, trzeba długo czekać na rozpoczęcie odtwarzania (w Deezer odtwarzanie rozpoczynało się niemalże natychmiast). Czasem działa, a czasem nie, przewijanie piosenek z ekranu blokady. Generalnie jest masa niedociągnieć. Moim zdaniem usługa ta nie jest warta żadnych pieniędzy. W naszym kraju ludzie niechętnie płacą za treści, a jak już ktoś płaci to wymaga. Nie sądze że nowa usługa zadowoli wymagających klientów.

Szkoda że wtopiliście jakąś tam kasę w jej wdrożenie i sądze że nie znajdzie ona tylu klientów by te koszty się Wam zwróciły. Przypuszczam że za gotową usługę musieliście płacić Deezerowi dużą część opłaty od klienta, ale mieliście z tego pewny zysk i sprawdzoną markę Deezer która mogła przyciągać klientów innych sieci do Orange. Wasze autorskie rozwiązanie na pewno nie przyciągnie nowych klientów do sieci Orange - jeśli już ktoś wybierze tą usługę to przy okazji.

Apelował bym o przywrócenie usługi Deezer lub o podjęcie współpracy z innymi serwisami będącymi w stanie zapewnić usługę na odpowienim poziomie.
 #783813  autor: Orange Ekspert
 10 lut 2015, 11:01
Cały czas udoskonalamy naszą aplikację. Twoje sugestie przekaże do odpowiednich osób. Możesz też zgłosić swoją opinię wysyłając wiadomość do osób odpowiedzialnych. W Google Play możesz skorzystać z danych kontaktowych dostępnych w zakładce ?Programista?.
 #821150  autor: gazomir
 03 wrz 2015, 20:30
Mój problem jest jeszcze ciekawszy: mianowicie w maju 2013 przedłużyłem umowę od sierpnia 2013 na 30 miesięcy, czyli wygasa w lutym 2016. Zgodnie z umową, Deezer jest bezpłatny przez cały okres trwania umowy. Dzisiaj (czyli mniej więcej po 24 miesiącach trwania nowej umowy) otrzymałem smsa z Orange o wygaśnięciu subskrypcji, a konto Deezer zmieniło się w bezpłatne. Konsultant w Orange stwierdził, że może mi aktywować płatny dostęp, co oczywiście mnie rozbawiło, następnie przyjął reklamację. Na rozpatrzenie Orange ma 30 dni, Deezera w tym czasie oczywiście nie mam. Co mogę z tym zrobić? Żądać rekompensaty za brak usługi? W przypadku braku reakcji - zerwać umowę z uwagi na niewywiązanie się dostawcy z zapisów umowy?