Witajcie
Kończy mi się umowa z Play, jeśli w najbliższym czasie nie zaoferują niczego spektakularnego zmykam do NJU lub T-Mobile. Mam w związku z tym pytania odnośnie pakietu "Jeden na wszystko":

Czy połączenia konferencyjne mieszczą się w limicie wydatków (tj. 39zł)?

Czy istnieje sposób na sprawdzenie stopnia wykorzystania pakietu 2GB (pozostałe dane z pakietu / wykorzystanie pakietu) za pośrednictwem panelu na stronie www, za pośrednictwem SMS bądź kodu USSD?

Czy podczas przenoszenia numeru można zlecić aktywacje pakietu "Jeden na wszystko"
Ktoś wspomniał, że po opóźnionej płatności blokują telefon. Czy można prosić o sprecyzowanie po jakim czasie nastąpiła taka blokada? Reguluje zobowiązania na bieżąco, ale wole mieć świadomość czy blokują kilka dni po nieopłaconej fakturze, czy trzeba się postarać (jedna nieopłacona a wystawiona następna).
Warto zwrócić uwagę na jakieś szczegóły (pomijam koszt połączenia do BOK, płatne przekierowania połączeń, czy płatna wymiana karty SIM)?